KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

راهنمای تحصیلی دوره های کارشناسی کامپیوتر، IT و صنایع خواجه نصیر

سلام علیکم:

همان طور که شاید بدانید در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، کتابچه ای به نام راهنمای تحصیلی دوره های کارشناسی موجود است که در آن دروس کارشناسی هر رشته با *پیش نیازها، *ساعت درس و *تعداد واحد هر درس ذکر شده است.

در این فایل پی دی اف، از روی همان کتابچه، راهنمای سه رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع را آماده نموده ام، تا اگر این کتابچه را ندارید بتوانید از بهره مند شوید.

برای دانلود این کتابچه ی راهمای تحصیلی  کلیک بفرمایید.

چارت کلی (ذکر نام، نوع درس و تعداد واحد) رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات.

توسط آقای جعفری.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 22:09

خیلی ممنون!

خواهش می کنم.
(-B

نادر جعفری پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 23:14

چه کاریه
خوب از همونجا دانلود می کردن

مطلبی که من تهیه کردم بسیار کامل تر از لینک و مطلب شما بود و از آنجایی که در سرچ گوگل و یا پست های منتشر شده ی من امکان استفاده از مطلب من برای بارهای متمادی در ماه های بعد وجود دارد، لینک مطلب شما رو هم گذاشتم تا اگر کسی خواست استفاده کند.

حمیده احمدی جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 17:14

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد