KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

منتظرم تا ...............

ای که بداد من رسیدی

 

تو شب های خود شکستن


ای چراغ مهربونی


تو شبای وحشت من  

 

تو تبلور یه عشقی


توی لحظه های تردید


تو نشستی جای خورشید 

  

 من می خوام همیشه باشی


واسه من تو تکیه گاهی


برای من که غریبم


تو رفیق و جون پناهی 

 

به جز آغوش مهربونت 

 

ندارم من سر پناهی 

   

 وقتی شب , شب مرگ بود


توی دلم خشم و سکوت


وقتی هر ثانیه


می رفتم یواش یواش رو به سقوط 

  

 تو با دست مهربونی


به تنم مرحم کشیدی


برام از روشنی گفتی

 

روی رویام رنگ واقعیت کشیدی 

 

ای طلوع اولین عشق 


ای حضور سبز بودن


ای یگانه یاور من


هر جای دنیا که باشی


اونور مرز شقایق


پشت لحظه ها که باشی 

 

خاطرت باشه که اینجا 

 

یکی عاشقه چشات بود

 

یکی که سکوت می کرد 

 

چون که عاشق صدات یود 

 

یادمه یه جایی گفتم : 

 

من هنوز منتظرم 

  

پس من هنوز منتظرم  

 

من تا ابد منتظرم  

  

تا شقایق زنده هست من منتظرم 

 

تا اقاقی سبز هست من منتظرم 

 

تا که آسمان آبی هست من منتظرم 

  

 تا که این دریای عشق بی کران هست  من منتظرم 

 

تا که آواز قناری هست من منتظرم 

 

 تا شوق بی قراری هست من منتظرم 

و  

 

من هنوز 

 

من هنوز  

 

 منتظرم 

 

  


19 بهمن 87  - یک صبح برفی



تو شب رو از من گرفتی

نظرات 4 + ارسال نظر

آفرین...

یعنی واقعا خوندیش ؟

حوریه جعفری-کامپیوتر یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 15:49

قشنگ بود!

ممنون از این که خوندینش

دوست جونت دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 01:57

چرا واسه این ها شعر هات رو می نویسی - اینها که توجهی به شعر های تو ندارن


من جای تو بودم دیگه نمی نوشتم

ببین دوست جون من واسه اینکه دوستان توجه کنن شعر نمی گم - من واسه دل خودم شعر میگم .

حکایت :
یکی از هم وطنان به راننده اتوبوس میگه واسه کی داری رانندگی می کنی اینهــــــــــــا که همه خوابن

زهره غریب دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 20:46

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد