KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لیپتون

تو بعضی رابطه ها با آدم مثل یه لیپتون رفتار میشه ، که تا وقتی رنگ داری و به آّب جوش رنگ میدی ازت استفاده میشه و هر وقت از دید اون طرف رنگت و تاریخ مصرفت تموم شد میندازنت دور. 

و نابود میشی... 

و چه خوبه که مثل دونه قهوه باشی تا اون آب جوش رو خوش رنگ و خوش طعم کنی و نابود نشی... و این یه نفر رو میخواد که درکت کنه و بدونه تو اون قهوه هستی و نه لیپتون مدت دار... 

 

SIAVASH_PCE

نظرات 11 + ارسال نظر
مسعود افشار پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 00:56

سیاوش راستشو بگو قضیه چیه؟

قضیه همون قضیه مقدار میانی لاگرانژ که من امتحان ندادم
هیچی مسعود جون ، نگاهی بود به گذشته و یه کوتاه نظری به الانم

خانم پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 01:03

انداختت دور بدبخت ، لیپتون کوچولو ، ذیگه به دردش نمی خوری

خانم جان ، به قول یه خانمی تو یکی جات تو مطبخه...
من واقعا بدبختم چرا که جز شما نظر نداشتم اونم کسی که جرات نوشتن اسمشو نداره.
بدم من اگه لیپتون بودم با این هیکلم یه هیات رو چای می دادم.
بدم من دارو نبودم که به درد کسی بحورم یا نه.
راستی یه مسواک بزن لطفا دندونات زرده تو این عکسه

فرزانه محمدی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 03:18

در محبت چنان خورشید باش که اگر خواستی به کسی نتابی هم نتوانی

این که تمام شوی یا نه با توست ... منشا !

مانا بمانی

سپیده -ریاضی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 11:30

همه چیز و همه کس را دوست بدار ،اما به هیچ کس و هیچ چیز دل نسپار. !!!!

نوید حسنی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 11:38

سیاوش من دارم در به در دنبالت می گردم لطفاً شماره تلفنت را برام میل کن زنگ بزنم بهت کارت دارم. ( navidrtl@gmail.com )

رویا IT پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 17:33

قشنگ بود! و همینطورم نظری که فرزانه و سپیده نوشتن! !

فوضول برای نوید جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 02:06

۰۹۳۲-۹۱۹۵۷۸۴

این شمارشه بزنین .... کارش کنین.

هانی جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:35

من لیپتون دوس ندارم! بهت نمیاد لیپتون باشی!بهت قهوه هم نمیاد البته! به نظر من بهتره داغون بودن بقیه رو درک کنی همین!
نه اینکه الکی واسه خودت لکه سیاه بتراشی.
ممنونم سر سپار

هانی جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 15:36

یادم رفت بگم مرسیییییییییییییییییییی زیاد

۱ کی مسه بقیه دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 00:57

دوست دارم

atiye دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 01:02

ghadre bastehaye chaE moattaro ke nado0ni liptone kapak zade az to0 satlaye misho0l pisho0le shahr dari nasibet mishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد