KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

رهپویان نصیر

 

سلام
احترام گذاشتن به عقاید دیگران کار خیلی خوبی است
به همین خاطر با اجازه دوستان هم گروهی خودم نام کاربری خود را عوض کردم.
ترجیح می دهم از طرف خودم به جای همه قضاوت نکنم 

تجربه حداقل دو ساله دوستان من شاید به کمک خیلی از دوستان بیاید و مطمئن هستم که همین طور است
                               با تشکر از همه دوستان  

                                                          « رهپویان نصیر»

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 01:31 http://wWw.knToosi.cOm

ممنون که به قوانین احترام میزارید...

امیر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:30

بابا ما این همه داریم میگیم این راه تبلیغ نیست بازم کار خودتونو میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناصر-کامپیوتر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 09:26

بابا بس دیگه خجالت بکشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 13:10

اههههههههههههههههههههههه

مجتبی معصوم پور چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 17:08

موفق باشید . کار گروهی همیشه جواب می ده

م.ع چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 18:47

به نظر من خیلی خوبه!!

خیلی بچه ها دنبال چنین موقیت هایی بودن و هستن!!

آفرین!!

موفق باشید!

ایمان چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 19:57

ممنون از حسن نیتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد