KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدا را دوست دارم!

 خدا را دوست دارم ، چون با هر username  که باشم ، من را connect  می کند
خدا را دوست دارم ،
چون تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .
خدا را دوست دارم ،
چون  با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند
خدا را دوست دارم ،
 برای اینهمه friend که  برای من add  می کند
خدا را دوست دارم ،
برای اینهمه wallpaper که update می کند .
خدا را دوست دارم ،
چون با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

 خدا را دوست دارم ، چون همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند
خدا را دوست دارم ،
چون می گذارد  هر جایی که می خواهم Invisibel بروم

 خدا را دوست دارم ، چون  همیشه جزء friend هام می ماند و من را  delete و  ignore نمی کند.
خدا را دوست دارم ،
چون همیشه اجازه ، undo  کردن را به من می ده .
خدا را دوست دارم ،
چون آن من را install  کرده
!
خدا را دوست دارم ،
چون هیچ وقت به من پیغام the line busy  نمی دهد .
خدا را دوست دارم ،
چون اراده کنم ، ON  می شود و من می توانم با هاش حرف بزنم
خدا را دوست دارم ،
چون دلش را می شکنم ، اما آن باز  من را می بخشد و
خدا را دوست دارم ،
چون password اش را هیچ وقت یادم نمی رود ، کافیه به دلم سر بزنم.
خدا را دوست دارم ،
چون تلفنش همیشه آنتن می دهد
خدا را دوست دارم ،
چون شماره اش همیشه در شبکه موجود است خدا را دوست دارم ، چون هیچ وقت پیغام no response to  نمی دهد
خدا را دوست دارم ،
چون هیچ وقت گوشی اش را خاموش نمی کند .
خدا را دوست دارم ،
چون هیچ وقت ویروسی نمی شود و همیشه سالم است
خدا را دوست دارم ،
چون هر چی آنتی ویروس است از زیر دست آن می آید بیرون !!! 
shout down  ام نمی کند.
 
خدا را دوست دارم ،
چون هیچوقت نیازی نیست براش BUZZ  بدهم .
خدا را دوست دارم ،
چون آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می کند
خدا را دوست دارم ،
چون نامه هاش چند کلمه ای نیست  ، تازه spam  هم تو کارش نیست .
خدا را دوست دارم ،
چون وسط حرف زدن نمی گوید ، وقت ندارم ، باید بروم  یا دارم با کس دیگری حرف می زنم ...
خدا را دوست دارم ، چون من را برای خودم می خواهد ، نه خودش .
خدا را دوست دارم ، آخر آن هیچوقت بی معرفت نمی شود ...
خدا را دوست دارم ، چون همیشه وقت دارد حرف هایم را بشنود .
خدا را دوست دارم ، چون نمی گوید نامه هات مختصر باشد من وقت ندارم همه اش را بخوانم...
خدا را دوست دارم ، چون فقط وقت بی کاریش یاد من نمی افتد
خدا را دوست دارم ، چون می توانم از یکی دیگر پیشش گله کنم ، بگویم که ....
خدا را دوست دارم ، چون همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد ، دوست داشتنش ابدی است .
خدا را دوست دارم ، چون می توانم احساسم را راحت به آن بگویم ، نه اصلا نیازی نیست بگویم ، خودش می تواند نگفته ، حرف ام را بخواند .
خدا را دوست دارم ،
چون  به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را قایم نمی کند .
خدا را دوست دارم ، چون تنها کسی که می توانی جلوش بدون اینکه خجل بشوی گریه کنی ، و بگویی دلت براش تنگ شده .
خدا را دوست دارم ، چون ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم.
خدا را دوست دارم چون
می گذارد بگویم : خدا را دوست دارم ....  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ک سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 22:15

و اذا سالک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوة داع اذا دعان ....

(ای پیامبر ) چون بندگان من از تو درباره من میپرسند بگو که من نزدیکم و دعوت هر دعوت کننده ای را می پذیرم ....

میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست
تو خود حجاب خودی حافظ از میان بر خیز

ممنون عالی بود بسیار خوب!!!!!!!!!!!
لذت بردم!

تسبیحی چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 00:20

مرسی سحرجون !

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 01:35 http://wWw.knToosi.cOm

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
****************************************************
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

سوسن sanaye چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 12:06

مرسی سوسن ولی نذار....................

حوریه جعفری-کامپیوتر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 12:23

ای بابا...............

سارا it 87 چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 17:02

خدا را دوست دارم ، چون همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد ، دوست داشتنش ابدی است ...مرسی عزیزمممممم..

خداهم تورودوست داره!!!!!!!!!!!
خواهش دوست جون!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 17:09

وااااااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 17:09

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

صابره چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 19:18

خدا رو دوست دارم واسه همه چی....دلیل نمی خواد که
همش برای خدا

خدا هم تو رو دوست داره ....................

شراره چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 22:48

خیلی قشنگ بود سپیده جون مرسیییی

خواهش این حرف ها چی بید میزنی!!! قابل نداشت

سمانه یوسفی پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 00:44

خیلی خیلی قشنک بود
خیلی زیاد دوستش دارم
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد