KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تدریس خصوصی ----- رهپویان نصیر

سلام 

آره بیشترین یادداشت ها متوجه من بود 

از قضاوت سریع خیلی از دوستان گله دارم 

شاید علت آن عدم آشنایی با این گروه باشد که از اولین 

روزهایی که پای خود را به خواجه نصیر گذاشتیم آنرا تشکیل دادیم 

برای هدف هایی که برای دوستان خودم محترم بود 

و من به عنوان یکی از اعضا باید به آن احترام بگذارم 

گرچه می بینم بسیاری از دوستان نسبت به این تبلیغات احساس رضایت داشتند 

قصد ما هم به زدن فضای صمیمی این وبلاگ نیست 

ولی امروزه اینترنیت راهی خوبی برای رسیدن به اهداف است

هر کس به دنبال راه خود می گردد 

دلیل تغییر نام کاربری من این بود که ترجیح دادم با نام گروه وارد شوم  

تا دوستان خودم فکر نکنند که دارم شخصاْ کاری را انجام می دهم 

فقط همین  

دوستان من قبلاْ به صورت جدا در این راه کسب تجربه کرده اند و 

 حالا یک گروه موفق و باتجربه را تشکیل داده ایم 

قصد بی احترامی به هیچ گروهی هم نداریم 

همیشه موفق باشید 

خوشحال هستم که دوستان خواجه نصیر این همه صمیمی در کنار هم  

برای رسیدن به اهداف خود تعامل و به هم کمک می کنند 

از آقای توکلی هم سپاسگزارم که وظایف یک مسئول را به خوبی انجام می دهد

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 16:43 http://www.knToosi.com

دلیل تغییر نام کاربری من این بود که ترجیح دادم با نام گروه وارد شوم...

این مساله با قوانین همکلاسی در تضاد است، پس لطفا به محض ورود به کنترل پنل نام و نام خانوادگی کامل را جایگزین نام رهپویان نصیر کنید!

شما به بنده لطف دارید، موفق باشید!

امیر ادیب سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 19:43

دانشجوی کارشناسی ارشد ما خیلی خوشحالیم
که به فکر ما هستید اما راه درست اعلام این گونه کلاس ها که به صورت خصوصی هم هست این نیست که در یک وبلاگ میلیونی بیایید و دست به تبلیغ بزنید بهتر اینه که برای خودتون وبلاگ درست کنید و بعد بایک پست که در مورد امتحان و نحوه درس خوندن یا حتی یک جزوه که برای گروه خودتون است این وبلاگ رو به بچه ها معرفی کنیدراهش اینه ماشاالله دیگه کارشناس ارشدید باید راه و رسم پول دراوردن رو یاد بگیریدو سعی کنید به کسی تو هین نشه

نمیدونم!!!!!! سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 20:16

نمی دونم چرا موضوع به این سادگی رو اینقدر پیچیده می کنید؟؟؟؟ چند تا دانشجوی کارشناسی ارشد که در همکلاسی عضو هستن و دانشجوی همین دانشگاه هستن یک متن با موضوع علمی زدن که مشابهش تو همکلاسی زیاده فقط فرقش اینه که در ازای تدریس پول میگیرن!! جدا پول گرفتن در ازای تدریس اینقدر عجیب و غریبه؟؟؟؟
که طرف باید بره یک وبلاگ مستقل بزنه و بعد با دوز و کلک بقیه رو به وبلاگش دعوت کنه؟
نمیدونم چرا یک متن علمی-تبلیغاتی هضمش اینقدر سخته ولی اگه با کلک همراه بشه هضمش راحت میشه!!!!!
حالا جالب اینجاست که این متن در موضوع ستاره دار همکلاسی منتشر شده اگه قرار بود دانلود آهنگ باشه دیگه چه حرفهایی میزدن!!!!

N.Kh چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 00:08

با نمیدونم موافقم واقعا لزومی به این همه جبهه گیری نیست
از یه دیدگاه دیگه هم میشه نگاه کرد شاید افرادی هستند که نیازمند کمک این دوستان باشند و این پست میتونه براشون مفید باشه

رهپویان نصیر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 00:53

سلام
احترام گذلاشتن به عقاید دیگران کار خیلی خوبی است
به همین خاطر با اجازه دوستان هم گروهی خودم نام کاربری خود را عوض کردم.
ترجیح می دهم از طرف خودم به جای همه قضاوت نکنم
تجربه حداقل دو ساله دوستان من شاید به کمک خیلی از دوستان بیاید و مطمئن هستم که همین طور است
با تشکر از همه دوستان

امیر ادیب چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 08:41

ببینید درست کردن وبلاگ و جنبه قانونی دادن به قضیه تدریس خصوصی و تضمین اون دروغ و کلک نیست که حالا فکر میکنید با این کار حضم مطالب راهت تر میشه مقوله های مختلف را نباید باهم مقایسه کرد آهنگ ربطی به پست مثلا علمی ندارد اما بهتر است برای جلب رضایت و اعتماد این کار رو انجام میدادند همین نه جبهه گیریه نه مخالفت فقط نظر نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد