KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اختتامیه کلاس های این دوره انجمن علمی

سلام دوستان فکر کنم که دیگه کلاس های این دوره انجمن به پایان رسیده 

از همه ی عزیزانی که ما رو همیاری کردن به خصوص حمید توکلی تشکر میکنم 

اگه خوبی بدی از من دیدین حلال کنید! 

اگه کمی کاستی وجود داشت چون دور اول بود ببخشید. 

لطفا نظراتتون رو بگید خوشحال میشم....

نظرات 12 + ارسال نظر
حمیده احمدی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 18:53

خدا خیرتون بده
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

مهندس سلمان دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 21:06

من که نمیامدم اما از شما تشکر می کنم

رویا IT دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 21:27

خدا خیرتون بده!
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید!

ممنونم ازت سهیل جان، تا اونجایی که اطلاع دارم دوستان راضی بودن!
امیدوارم روند این کلاسها در ترم های آتی هم وجود داشته باشه، جدا خیلی زحت کشیدی!
خسته نباشی!

؟ دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 22:51

شبنم کامپیوتر دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 22:58

کلاس های خیلی مفیدی بود.خیلی ممنون.به امید اینکه ترم های بعد هم داشته باشیم
موفق باشین

امین شکری برق سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 00:24

سهیل خیلی زحمت کشید...........ایشالله در دوره های بعدی انجمن علمی و با روی کار اومدن دبیران جدید که امیدوارم آقا سهیل هم یکی از این عزیزان باشه بتونه کلاسها را به خوبی برگزار کنه>ایشالله بهتر از قبل . با همکاریه بیشتر مسئولان دانشکده!
سهیل جان همیشه پیروز باشی

فراهانی سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 03:19

امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

سارا it 87 سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 14:12

من کلاس ها رو نبودم ولی خیلی از کلاسای تشکیل شده تعریف شنیدم که مفید بودن..کلاسای بعدیتون رو حتما شرکت می کنم.. از زحماتتون هم خیلی متشکرم.

ارش سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 14:59

خیلی خوب بود!

غزاله- نرم افزار سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 18:56

خیلی مفید بود
ممنون

سهیل سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 19:57

مرسی بچه ها لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد