KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کتاب کتاب کتاب

سلام به همه شما عزیزان 

خانم فراهانی و آقای سپهری زحمت کشیدند کتابی نایاب از درس تئوری احتمالات پیدا کردند که استاد برای امتحان از این کتاب سوال میدهد. همچنین قابل ذکر است که این کتاب برای دوستانی که آمار کاربردی نیز دارند مفید می باشد. نام کتاب: حل تمرین کتاب آمار و احتمال در مهندسی وعلوم تالیف دکتر هاشمی پرست. نکته بسیار مهم این است ه امتحان این درس برای دوستان صنایع٬ open book می باشد. لینک دانلود فصل های این کتاب در ادامه مطلب. 

فصل 1 و2 

 

فصل 3 

 

فصل 4و5 

 

فصل 6  

 

فصل 7 

 

فصل 8 و 9 و 10

نظرات 18 + ارسال نظر
ناصر-کام سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 18:09

سلام اقا مسعود لطفا برای امار و احتمال مهندسی هم اینکارو بکنین خیلی ممنون میشیم

سلام.
اگر به دستم رسید چشم.

عطیه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 18:38

بد بخت شدیم که

ممنونم!

سوسن سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 20:41

مسعود جون واسه همهopen bookنه واسه صنایع اصلا از اول کار روش این استاد همین بوده

فاطمه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 22:49

آقای سپهریان واقعا متشکرم از شما چون من

خیلی دنبال این کتاب بودم

بهزاد سپهریان سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 22:58 http://bsbn.blogsky.com

مسعود جان ممنون به خاطر اینکه این لینک ها رو

توی همکلاسی گذاشتی.

ممنون از تو.

علی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:23

واقعا ممنون

خواهش میکنم

علی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:31

بهزاد جان نمی شه برای ما اماری ها هم یه فکری بکنی؟

سمانه یوسفی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:42

خیلی ممنون از نازنین و اقای سپهریان که لطف کردن کتاب را پیدا کردن
خیلی ممنون از شما که زحمت کشیدید گذاشتیدش رو همکلاسی
انشاالله همگی موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 23:55

واقعا ممنون

مریم چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 00:17

خانوم فراهانی واقعا ممنون

مسعود جان اگه به جای عنوان کتاب کتاب کتاب، اسم کتاب رو به طور کامل وارد کنی دانشجویان دیگه که توی گوگل دنبال این کتاب هستند هم میتونن بهش دسترسی پیدا کنند!

عنوان رو از دست نده!

خوب من که نخواستم اونا دست پیدا کنن. برای بچه های گل همکلاسی منتشر کردم.
باشه ممنون

محمدحسین باقری چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 09:46

ممنون برای ترم بعدی سیو میکنم

محمدحسین باقری چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 09:47

خوش به حالشون open book هستند

حمیده احمدی چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 10:50

ممنون

یه دوست جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 06:39

این لینکها الان مشکل داره اگر امکانش هست لینکها رو اصلاح کنید
ممنونم

ندا - نرم افزار یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 16:10 http://www.jozvedarsi-55.loxblog.com

سلام.
لینک های درست قرار بدید برای دانلود.
در ثانی این فصل هایی که از آمار قرار دادید با چه فرمتی هستند؟
من که دانلود کردم یه برنامه بود نه یک فایل.

Nafiseh -- Software سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 11:00

دوست عزیز میشه لطفا این لینکها خودتان چک کنید .
من به شدت به حل تمرینات آمار دکتر هاشمی پرست نیاز دارم و این تنها لینکی بود که پیدا کردم اما دریغا که نتیجه ای نگرفتم !!!!!!!
کمک لطفا . کمک فوری .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد