KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

محاسبه کنید -شما چندمین ثروتمند جهان هستید!

 

                آیا دوست دارید بدانید چندمین فرد ثروتمند جهان هستید؟    

 من هنوز از تعداد روزهایی که قراره لغو عضویت شوم خبری ندارم پس تا خبر به دستم برسه  یک پست میذارم 


یک سایت اینترنتی با نام global rich list  در یکی از صفحات خود بخش ویژه ای را قرارداده که با وارد کردن درآمد سالیانه خود به یکی از واحدهای پولی اصلی دنیا در آن می توانید رتبه خود را در بین افراد ثروتمند یا فقیر دنیا تعیین کنید.


در این سایت  رقم درآمد سالیانه خود را وارد کنید که البته ابتدا باید آن را به یکی از واحدهای پولی پوند، دلار آمریکا، یورو، ین و دلار کانادا تبدیل کنید. 

سپس رقمی روی صفحه نمایان می شود که موقعیت شما را در بین ثروتمندترین افراد دنیا مشخص می سازد. همچنین جایگاه شما در میان این افراد به درصد مشخص می شود.  

 

 

اینجا کلیک کن

 

 

فقیریا ثروتمند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر

تعداد روزها: 8753871253481253498635712












مگه قراره لغو عضویت شید!؟

چقدر زیاد! پس خداحافظ همکلاسی!!
برای اجرای عدالت !!!!!

محمدحسین باقری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 02:37

یعنی چی قراره شما لغو عضویت شید؟

یه متن رو ۲بارمنتشر کردم و ۲بار حذف گفتم بهتره برای جریمه واجرای عدالت لغو عضویت شوم!!!

محمدحسین باقری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 02:38

1,057,270,585

این چیه توضیح بیشتر می دادید!!!!!

رضا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:26 http://arsenal.ir

این شد عددش : 669,642,941

You're in the TOP 11.16%
richest people in the world!





ممنون.

توضیح کاملی بود ممنون
موفق باشید

برای همه مشکلاتی از این قبیل پیش میاد، مشکلی که برای شما پیش اومده ارتباطی با قوانین و لغو عضویت نداره....

شما در محیطی به خاطر یک اشتباه غیرعمد، داوطلبانه درخواست لغو عضویت میدید تا جریمه بشید که هستند دوستان انگشت شماری که برای توجیه ی اشتباهات خویش، سعی در مقصر جلوه دادن دیگران می کنند...

اگر به خاطر اشتباه قرار است جریمه شوید به خاطر پذیرش اشتباه هم باید جایزه بگیرید!

ممنون ولی فکر نکنم دیگردوستان چنین خطایی کرده با شند! این خطای بزرگی بود !

پس سریع تر هم جایزه و جریمه رو بدید من متنظرم!!!!!!!!
موفق باشید

رویا IT سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 13:13

You're in the TOP 61.14%

البته خب آدم سال به سال پیشرفت میکنه!! !!

بابا خیلی وضعت خوبه کشتی ما رو!!!!!!
بله ولی تو نیازی به پیشرفت نداری!!!

چون اصرار می کنید باشه!

جریمه: سه متن بعدیتون دستنویس باشه!

جایزه: اون عدد قبلیه رو نمی دونم کجاست ولی میدونم که توی چرکنویس هاتون، 7999 و 7997 هم دارید! اگه اینبار دچار مشکل شدید بهم بگید خودم درستش می کنم!

موفق باشید!

ای بابا حالا ما یه حرفی زدیم شما باور نکنید!! ولی نه من مثل یک زن روی حرفم ایستادم!! استقلال آزادی ...............
واقعا زحمت کشید ممنون جایزه ای بس گران بها بود !
ممنون
موفق باشید!

عباس ال طعمه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 19:20


= 4,800,000,000
You are the 4,800,000,000richest person in the world!


You're in the TOP 80%
richest people in the world!

چرا لغو عضویت؟
مطالب زیبا و خواندنی تون را از ما دریق نکنید
موفق باشین

واقعا چه پولدار خدا زیاد کنه!!!!
به خاطر انتشار وحذف یک پست ۲بار
مرسی ممنون ولی شوخی می کنید!مطالب من کجا خواندنیه! من هنوز دارم درس پس می دم!
شما هم موفق باشید!

ایمان زندیه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 19:23 http://ahang.blogsy.com

4,800,000,000


You're in the TOP 80%
richest people in the world!


بابا ما خیلـــــــــــــــــــــی فقیریم که

اشکال نداره ! دنیا این طوریه ! به امید این که همه همکلاسی ها ثروتمند شوند!
موفق باشید!

Sepehr Sarjani سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 19:44 http://3pehr-kntu.dom.ir/

You're in the TOP very very large number%
richest people in the world

اگر اون کله که دس میزنه رو میذاشتید کله ها کامل بود!

سوسن sanaye سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:39

به من گفت شما خیلی فقیرید !‌
دارید میمیرید دیگه

اا اگه دوست جونم لغو عضویت شه پس من پستای کیو بخونم :((

به منم گفت خجالت نداره که!!
به من گفت مردی زیاد زحمت نکش!
دیگه دوست جونت داره میره قدرشو ندونستی من رفتم و یه دوست جون از من یادگاری میمونه!!!!

boy shab سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:51

به من گفت اگه اولی نباشی 100%دومی ام نیستی

چه سایت بامزه ای میشه معرفیش کنید!!

علی منتجبی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 22:45

You are the 876,500,352richest person in the world!


You're in the TOP 14.6%
richest people in the world!

به قول رویا آدم هر سال پشرفت میکنه سال ۱۴۰۰ یه بار دیگه امتحان کنید! ولی زیاد جدی نگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد