KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه کلای هاس آن لاین درس فیزیک 2

سلام به همه دوستان عزیز همکلاسی

امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید و برای امتحانات آماده باشید.

جزوه کلاس های آن لاین درس فیزیک ۲ توسط خانم یوسفی آماده شده است. شما میتوانید آن را از لینک های زیر دانلود کنید.

موفق باشید 

دانلود از سایت 4shared

دانلود با فرمت pdf

دانلود با فرمت jpg  

 

دانلود از سایت mediafire 

دانلود با فرمت jpg 

دانلود با فرمت pdf

نظرات 18 + ارسال نظر

دست هر دو شما درد نکند.
انشاءالله خیری که همکلاسی ها توی دنیا ازش می برند شما توی اخرت از آن بهره مند خواهید شد.

من کاری نکردم. زحمت خانم یوسفی بود

سمانه یوسفی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 13:19

سلام خیلی ممنون از لطفتون برای اماده کردن جزوه

ممنون از شما

جویا یزدانی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 13:20 http://toooska.blogfa.com

هم به شما و هم به خانم یوسفی و همه کسایی که برای بچه های دانشگاه زحمت می کشند و جزوه تهیه می کنن خسته نباشید میگم

شما هم خسته نباشی

مسعود افشار دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 13:32

این یک تهدیده
آهای هر کس این متن منو دست زده خودش بیاد معرفی کنه خودشو .
زود باشید. حمید توکلی کجایی؟ بیا جواب بده ببینم. آهای حمید زودباش ببینم. کی جرات کده به متن من دست بزنه. وقتی من رنگ متن انتخاب میکنم یعنی دوست دارم این جوری باشه. فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دفعه آخری باشه که از این چیزا میبینما

من جواب میخوام. حمید اگر جرات داری بیا اینجا جواب بده

محمدحسین باقری دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 13:43

دست هر 2 درد نکنه

خواهش می شود

م.رIT دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 14:57

از شما و خانم یوسفی ممنونم

خواهش میشه.

سجاد - آی تی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 15:16

لطف خداوند در تمامی مراحل زندگی ، چون ابری نقره فام ، بر فراز زندگیتان ، سایه افکند بنا به وظیفه ی انسانی ، از ایشون به خاطر زحمتی که کشیدن و این جزوه رو تهیه کردن تشکر می کنم و از مسعود عزیز هم که کسی هست که خدماتش واقعا از روی خیر خواهی برای همکلاسی هاش هست ، ممنونم . ان شاء الله هر دوی شما در سیستم گلستان ، در مقابل درس فیزیک ۲ ، شاهد عدد ۲۰ باشید

سجاد عزیز.لطف داری تو. انشاء الله تو هم تمام نمراتت ۲۰ بشه.

مصطفی کاظمی-نرمافزار86 دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 15:42

خیلی ممنون- واقعا زحمت کشیدید.

خواهش میشه.

فهیمه IT دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 18:04

خیلی مرسی

خیلی خواهش میشه

حمیده احمدی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 20:21

ممنونم

خواهش میشه

مرجان IT سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 01:04

واقعا" دست شما مرسی

ایشالا همیشه تو همه کاراتون موفق باشید و ما هم قدر این چنین دوستان خوب رو بدونیم

خواهش میکنم. لطف دارید. بنده کاره ای نیستم. زحمت خانم یوسفی بود.

محمدحسین باقری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 04:28

ببخشید من یکم در مورد ترتیبش دچار مشکل شدم میشه راهنمایی کنید

ممنونم!
.............................................
حتما وقتی خواستی متن رو ویرایش کنی رنگش پریده، این مشکل خصوصا با فایرفاکس پیش میاد!
تو قوانین که چیزی در مورد رنگ و محدودیت رنگ نداریم!

حمید من تو را ببینم خونت حلال می شود :دی

محمدحسین باقری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 04:30

اگه اشتباه نکنم باید ترتیب دقیقا برعکس باشه

محمدحسین باقری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 04:38

اما من لینک دانلود از سایت mediafire میذارم که از نویسنده آقای افشار میخوام که اینا رو هم بذاره چون دانلود از این سایت خیلی راحت تره

JPEG
http://www.mediafire.com/?wrynwxjmmjy



اینم PDF

http://www.mediafire.com/?gmy9j19wj0x

بسیار زیاد ممنون می باشیم از شما

سمانه یوسفی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:44

سلام
ترتیب جزوه بر طبق تاریخ تقویم هست
البته فکر می کنم دقیقا باید از اخر به اول بخونید
امیدوارم مشکلتون حل شده باشه
موفق باشید

ف سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 11:30

بابا خوبon فیزیک1روهم بزارید

رویا IT سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 13:00

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد