KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمونه سوالات دروس عمومی در توسکا

 
نظرات 9 + ارسال نظر
محمدحسین باقری یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:05

ممنون من تاریخ اسلام رو لازم داشتم ولی متون هم بذاری بد نیست

خواهش میکنم...اگه شد حتما

غزاله یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:36

ممنون
میشه لطفا معارف۱ رو هم بذارین؟

خواهش می کنم...سعی می کنم

رضا/com یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 15:49

خیلی ممنون.

خواهش میشه

سپهر سارجانی یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:33 http://3pehr-kntu.dom.ir/

اگر معنی شعر های کتاب زمزمه های شیدایی روهم داری بزار کاملشو نداشتی اونایی که میاد توی امتحانو بزار
ممنون جویا جان

چی میگه؟! :دی

فهیمه IT یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 17:46

اخلاق چیییییییییییی؟:-s

تقصیر دادشته...کوتاهی از اون بود :دی ....من پیگیری می کنم میزازم

فهیمه IT یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 18:52

لطف می کنین

وظیفه است

الهه ترابی-com یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 20:23

ره اگه میشه اخلاق رو هم بزارین من میخوامممنون

باشه...حتما...اگر کمی صبر کنین سوپریزتون میخوام بکنم

رزا صنایع یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 22:23

ممنون.اگر تحقیق تاریخم دارین بذارین لطفا

خواهش می کنم...تحقیق مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد :دی

م.رIT دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 14:54

ممنون

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد