KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فیزیک۲

سلام به همه دوستان مخصوصا کسانی که این ترم فیزیک 2 دارن

با توجه به کلاس های آنلاینی که این ترم برگزارشد ، استاد یه سری مطالب را تدریس نکرد و گفت در امتحان هم سوالی از این مباحث نمیاد . 

عنوان فصل های تدریس شده و موارد حذف شده را می توانید در ادامه مطلب ببینید

 

کتاب استاد چاپ مرکز نشر دانشگاهی است و طبق اون کتاب از ابتدای فصل 26 تا اخر فصل 35 تدریس شده ، کسانی که کتابشون انتشارات مبتکران از فصل 22 تا31 یعنی 10 فصل ابتدای کتاب 

 

عنوان فصل ها: 

فصل 1 ـ بار الکتریکی

فصل 2 ـ میدان های الکتریکی

فصل 3 ـ قانون گاوس

فصل 4 ـ پتانسیل الکتریکی

فصل 5 ـ خازن و ظرفیت الکتریکی

فصل 6 ـ جریان و مقاومت الکتریکی

فصل 7 ـ مدارهای الکتریکی

فصل 8 ـ میدان های مغناطیسی

فصل 9ـ میدان مغناطیسی ناشی از جریان الکتریکی

فصل 10 ـ القایش و القاییدگی  

موارد حذف شده (مطالعه آزاد) :  

  

اثر هال ـ  سیکلوترنها – سینکروترنها - مدارهای RC و پتاترن  

جزوه کلاس های آنلاین هم تهیه شده که در صورت تمایل میتونید تو قسمت نظرات بگید

موفق باشید

نظرات 29 + ارسال نظر
مهندس سلمان چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:48

من می خواهم لطفا

انشاالله تا یکشنبه میزارم رو همکلاسی
اگر کپی جزوه رو هم میخاین من شنبه و یکشنبه هوا فضا هستم

ناصر-کام چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:50

من هم میخوام ممنون

انشاالله تا یکشنبه میزارم رو همکلاسی
اگر کپی جزوه رو هم میخاین من شنبه و یکشنبه هوا فضا هستم

مصطفی کاظمی- نرم افزار 86 چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:55

سلام
خانم یوسفی ممنون
منم جزوه رو می خوام!

فقط اگه میشه سزیع تر بزارین که استفاده بشه!
بازم ممنون.

سلام
چشم انشاالله تا یکشنبه میزارم رو همکلاسی

محمدحسین باقری چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:57

ببخشید من یک سوال بپرسم


خیلی از بچه های ترم قبل که فیزیک 2 داشتند نتونستند این درس رو پاس کنند شاید 70 درصدشون

من هم یکی از اون ها هستم و البته سوالات ما نسبت به سوالات این استاد خیلی سخت تر بود

و ما ترم قبل کتاب دیگه ای داشتیم که فصل بندی کتاب ما با فصل بندی بخش محتوا یکی است

فصل 1-6 ما با کتاب شما عنوانش یکی است

اما فصل 7

مدارهای جریان مستقیم DC

فصل 8

میدان مغناطیسی

فصل 9
قانون آمپر

فصل 10قانون القای فارادی که قانون لنز هم توی این فصل هست

فصل 11 خواص مغناطیسی ماده

فصل 12 القاییدگی است

فصل 13-14 حذف هست

اما فصل 15 امواج الکترومغناطیسی است

میخواستم کمکی به ماها هم بکنید که احتمالا سوال خیلی ها پاسخ داده میشه

اگر مباحث کتابتون با محتوا یکیه که این فصل هایی هم که من گفتم با محتوا مطابقت داره

ریز مباحث فصل 7 :
کار‘ انرژی و نیروی محرک الکتریکی ـ محاسبه جریان در مدار تک حلقه ای ـ مدارهای تک حلقه ای ـ تعیین اختلاف پتانسیل ـ مدارهای چند حلقه ای ـ امپر سنج و ولت سنج (در واقع این فصل حل مدارهای الکتریکیه)

فصل 8 کتاب من هم میدان مغناطیسیه

فصل 9 را هم ریز مباحثش رو میکم :
محاسبه میدان مغناطیسی ناشی از جریان الکتریکی ـ نیروی میان 2 سیم موازی ـ قانون آمپر ـ سیملوله و پیچه

فصل 10 قانون القای فارادی که قانون لنز هست
امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم

محمدحسین باقری چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:57

ممنون از شما

خواهش می کنم

ناصر-کام چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:58

لطفا اگه حل مسائلی که استاد گفتند حل کنیم رو بذارین خیلی ممنون میشیم

الان خودم حلشون رو ندارم اما سعی می کنم به همراه جزوه بزارم تو همکلاسی

محمدحسین باقری چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:59

البته کتاب بنده هم نشر دانشگاهی است اما طاهرا چاپ هایش فرق میکنه متاسفانه

ریز مباحث رو دادم خدمتتون انشاالله مفید باشه

۰۰۰ پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 00:01

مرسی..........

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش می کنم

فاطمه نوبخت پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 00:09

میبینم که...........

چی رو میبینی که........:D

Masii پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 00:28

منم جزوه رو میخوام . مرسی

همونطور که گفتم می تونید کپی جزوه را شنبه یا یکشنبه دانشگاه هوا فضا بگیرید یا یکشنبه از رو همکلاسی دانلود کنید
خواهش می کنم

الهه احمدیان پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 00:28

خوش به حاتون کاشکی فصلایی که به ما درس ندادند هم حذف میکرد

منظورتون را متوجه نشدم

مسعود افشار پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 01:04

ممنون از زحمات شما. خسته نباشید

خواهش می کنم

هادی بدری زاده پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 01:06

سلام... خانوم یوسفی خیلی ممنون می‌شم که جزوه کلاسهای آنلاین رو روی سایت بذارین...
ممنون از زحمات شما..

سلام
انشاالله تا یکشنبه جزوه اماده میشه و رو همکلاسی میزارم
خواهش می کنم

محمدحسین باقری پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 01:20

مرسی فقط 1 فصل اصلا ندارم که انشالله وقتی شما جزوه تون رو گذاشتید از جزوه شما مطالعه میکنم

خیلی لطف کردید

خواهش می کنم

الهه احمدیان پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 02:14

منظورم فیزیک ۱ بود عزیزم

موفق باشی الهه جان

*´¯¥¯`*Navid hasani*´¯¥¯`* پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 09:17

منم جزوه می خوام

انشاالله تا یکشنبه میزارم رو همکلاسی
اگر کپی جزوه رو هم میخاین من شنبه و یکشنبه هوا فضا هستم

سیمیندخت پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 10:47

سلام منم می خواهم و یکشنبه دانشگاه میام می خواستم ازت بپرسم ببیینم جزوه معادلات یا ریاضی ۲ رو هم داری؟ اگر داشته باشی که خیلی خوب میشه و اگر داری می تونی یکشنبه بیاری من ازت بگیرم ممنون می شم و یکشنبه کلاس فیزیک ۲ میایی دیگه نه؟

سلام عزیزم
باشه منم یکشنبه دانشگاهم اما نمی شناسمت ای دی ام رو میدم اگر خواستی قبلش هماهنگ کن
bahar700286
من این ترم ریاضی ۲ ندارم ترم قبل هم از رو محتوا خوندم
برای معادلات جزوه ترم قبل رو دارم که یکشنبه میارم
موفق باشی عزیزم

حمیده احمدی پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 11:10

واقعا ممنونم
من دربه در داشتم دنبال حذفیات فیزیک ۲ میگشتم

خواهش می کنم حمیده جان
اتفاقا من همونا رو دیدم که این پست رو گذاشتم:D

محبعلی پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 11:16

ممنون سمانه جان واسه جزوه یکشنبه می بینمت

خواهش می کنم عزیزم
یکشنبه می بینمت

ممنونم!

خواهش می کنم :D

سمانه یوسفی صنایع پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 11:50

شماره تمرین های فصل های اخر اینهاست که استاد گفته یکشنبه براش ببریم
دوستان شهرستانی هم می تونن پست کنن سازمان مرکزی
فصل ۳۲ : ۴-۸-۱۳-۱۹-۲۴-۲۹-۳۱
فصل ۳۳ : ۴-۶-۱۲-۱۶-۲۱-۳۶-۴۰
فصل ۳۴ : ۳-۱۰-۱۴-۱۹-۲۵-۲۹-۳۷-۴۶
فصل ۳۵ : ۴-۸-۱۵-۱۸-۲۲-۲۸-۳۰-۳۲
تمرینها هم رو سایت محتوا هست

استاد تو جلسات اخر گفت تمرین ها رو بفرستین هوا فضا برای خانم اسد ابادی

امین عموزاده پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 12:14

kheili mamnoon az zahamate shoma doste aziz.manam mikham .pas yekshnabe to uni hava faza azaton migiram ta copy konam.bazam kheili mamnoon

خواهش می کنم

رامین ف پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 12:30

تشکر بسیار زیاد

خواهش بسیار زیاد

فاطمه نوبخت پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 12:43

((=

......:D

فهیمه IT پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 17:51

مرسی عزیزم

خواهش عزیزم:D

ایمان زندیه پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 20:06 http://ahang.blogsy.com

سلام
خسته نباشی
زحمت کشیدی.
من یک شنبه میام هوا فضا که از جزوت یه کپی بگیرم.
فقط نمیشناسمتون که

لطفا با مسنجر با آی دی

iman_zand_pro2000@yahoo.com
تماس بگیرین که هماهنگ کنیم.
ممنون

سلام
سلامت باشید

بهاره ریاحیit پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 21:05

من هم میخوام.اگه میشه کپیشو میخوام/مرسی

باشه بهاره جون
یکشنبه می بینمت

مژده پاک نژاد شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 09:31

منم ممنون می شم اگه باسم بفرستی

م چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 13:05

پس کجاست جزوه ی فیزیک؟۲

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد