KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

این یه قلم واجبه به خدا

یه فاتحه هم واسه همه رفتگانمون

بخونیم .  . .

بسم الله الرحمن الرحیم

 
الحمدالله رب العالمین (1)الرحمن الرحیم(2)
 
مالک یوم الدین(3)ایاک نعبد و ایاک نستعین(4)
 
اهدناصراط المستقیم(5)صراط الذین انعمت
 
علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین(6)
 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
 
قل هوالله احد(1) الله صمد(2)
 
 لم یلد و لم یولد(3)و لم یکن
 
له کفواً احد(4)
 
 
 
نظرات 10 + ارسال نظر
ناصر-کام یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 23:00

ممنون که به فکر اون دنیا هم هستی

الهی اهدناصراط المستقیم
انشاءالله ما هم که میریم پیش خدا ، بقیه برامون خیرات و نیکی بفرستند

او یک فرشته بود یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 23:43

بسم الرحمن الرحیم...

شبنم کامپیوتر دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 00:04

خیلی کار جالبی بود.ممنون.

رویا IT دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 00:50

!

کیناز دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 00:51

من هم خیلی دوست دارم وقتی دار فانی را ترک کردم کسی ( یا کسانی) باشند که به فکرم باشند.
ولی همیشه سعی می کنم این موضوع را هم به خودم یادآوری کنم که طوری در دنیا زندگی کنم که در آن دنیا محتاج یک صلوات دیگری نباشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 14:52

یه چی بگم؟!

بسمالله الرحمن ارحیم سوره حمد
جزء آیات حساب میشه!

صابره سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 00:52

خدا بیامرزه همه رفتگان رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد