KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فرصت طلبان افراطى چى فکر مى کردند، چى شد!

تدارک تبلیغاتی برای بهره برداری از دیدار آقای خاتمی با رهبر فرزانه انقلاب ناکام ماند.
اگرچه خبر رسمی درباره این دیدار که چهارشنبه گذشته صورت گرفت، منتشر نشده است اما نوع واکنش جریان سیاسی و رسانه ای تبلیغات کننده، قبل و بعد از این دیدار نشان می دهد که جریان مذکور دچار سر درگمی و انفعال شده است.
هرچند دیدارهایی از این دست تازگی ندارد اما یک جریان تبلیغاتی خاص تلاش کرده بود بن بست های سیاسی و انتخاباتی خود را از طریق تمرکز بر دیدار مذکور مرتفع کند. طیفی از این جریان تبلیغاتی افراطی مایل بود  اعلام احتمالی عدم نامزدی آقای خاتمی را  به پای نظام و رهبری بنویسد و تردید درونی خاتمی را به پای اعمال محدودیت از طرف نظام بگذارد.
اما طیفی دیگر که می کوشند خاتمی را به عنوان نامزد خود به عرصه انتخابات بیاورند و در عین حال نگران حساسیت جدی مردم نسبت به سوابق سوء افراطیون مدعی اصلاحات هستند، به تکاپو افتاده بودند تا با تفسیرهای رسانه ای نسبت به دیدار مورد بحث، مجوزی برای تکرار تندروی های گذشته و عبور از نهادهای نظام بتراشند. این دو طیف تلاش می کردند در هر دو صورت نامزدی یا انصراف خاتمی، از رهبری هزینه کنند اما ظاهراً محتوای دیدار به مذاق طیف های یاد شده خوش  نیامده است چه آن که نه حمایتی برای آقای خاتمی و مواضع او دست و پا شده و نه امکان القای این نکته که «نیامدن خاتمی به خاطر ممانعت نظام است» فراهم شده است. به عبارت دیگر بر مبنای اخبار غیررسمی منتشر شده، جریان رسانه ای و تبلیغاتی مورد بحث همان جا که به خاطر آشفتگی ها و تناقضات و بن بست های داخلی  ایستاده بود،  ایستاده است.
براساس اخبار غیررسمی منتشره در سایت ها، آقای خاتمی همان موضعی را از رهبری فرزانه انقلاب شنیده که قبلاً آقای کروبی خبر داده بود؛ «بسیاری از افراد در مورد انتخابات به بنده مراجعه می کنند که من در این گونه موارد  نفیاً یا اثباتاً نظری نمی دهم»
نظرات 8 + ارسال نظر
محمدحسین باقری یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 12:44

دوره قبل هاشمی رو هم به زور میخواستند رئیس جمهور کنند این دوره هم نوبت خاتمی ضایع است

اما یه نفر دیگه میشه

علی منتجبی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 14:06

شاید یه خرده طولانی باشه اما در حد یک تحلیل مختصر و مفیده:
منبع خبر!!!! کیهان!!!این روزنامه هیچگاه در باب تخریب خاتمی از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نکرده است؛گاها خبرهای دروغ از خاتمی نقل کرده؛در سال گذشته نیز موج خلع لباس سید محمد خاتمی که در بین نمایندگان مجلس مطرح شد هم از همین روزنامه شروع شد در آنروزها در پی خلع لباس خاتمی بودند تا وی به هیچ وجه صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری شدن را نداشته باشد و اصلاح طلبان تیز نتوانند از وی به عنوان کاندیدای اصلی استفاده کنند؛امسال نیز در ابتدای بحث انتخابات که آمدن خاتمی بر سر زبانها افتاده بوداین روزنامه بحث رد صلاحیتخاتمی را مطرح نمود که برخی از اصولگرایان تندرو مخصوصا حامیان محمود احمدی نژاد به شدت از این طرح استقبال کردند که خوشبختانه این طرح آنان نیز با شکست مواجه شد؛در حال حاضر نیز که سید محمد خاتمی قصد کناره گیری به نفع میرحسین عزیز و حمایت از او دارد روزنامه ای چون کیهان شروع به چنین تخریبهای بی پایه و اساسی میکند و روزنامه هایی چون وطن امروز که به نحوی شاگرد مکتب روزنامه کیهان است نیز از همان خط پیروی میکنند.در ضمن همانطور که محمد علی ابطحی گفته بود اعلام روز دیدار رهبری با آقای خاتمی از طرف اصلاح طلبان و نزدیکان خاتمی نبوده است چرا که روز دیدار اشتباه اعلام شده است و کسی که این خبر را نقل کرده است از جزئیات آن و حتی روز دقیق دیدار این دو فرد خبر نداشته است.
موفق باشی.

محمد یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 16:58

سلام
کیهان رو بخون اما زیاد روی حرفهایی که میزنه حساب باز نکن .

نه چندان فرزانه! یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 17:52

جناب آقای رهبر فرزانه قبلا اعلام نموده بودند که دولت نهم بهترین دولت در بعد از انقلاب بوده است!
به جناب احمدی نژاد فرزانه اعلام نمودند که برنامه ریزی طولانی مدت بفرمایید!حال این جناب فرزانه در چه چارچوبی دولت نهم را بهترین می خوانند نمی دانم احتمالا از لحاظ نرخ بیکاری و گرانی و . . . شاید هم از درک من خارج است چون ایشان فرزانه اند و من نه!به هر حال ایران است دیگر!گویند خر بی صاحب به هر سو توان بردن!و اما شما جناب دوست فرزانه از روزنامه نقل میکنید!در جایی که مخالفان نمی توانند سخن بگویند و نشریات به عناوین مختلف توقیف می گردند نقل قول از دستنشاندگان امری نا بخردانه است
به گربه گفتند شاهدت کیست فرمود دمم!

. یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 18:11

Farzanehhhhh

امیر حسین-کامپیوتر یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 20:41

فکر کنم این نوعی تبلیغ سایت باشه
مگه تبلیغات توی همکلاسی ممنوع نیست

طبق قوانین همکلاسی ذکر منبع الزامی است...
تبلیغ کردن برای سایت ها هم ممنون نیست، بلکه نظرات تبلیغاتی نا مربوط به متن ممنوع می باشد!

[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 20:56

واقعا چه روزنامه ی فرزانه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد