KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فرصت طلبان افراطى چى فکر مى کردند، چى شد!

تدارک تبلیغاتی برای بهره برداری از دیدار آقای خاتمی با رهبر فرزانه انقلاب ناکام ماند.
اگرچه خبر رسمی درباره این دیدار که چهارشنبه گذشته صورت گرفت، منتشر نشده است اما نوع واکنش جریان سیاسی و رسانه ای تبلیغات کننده، قبل و بعد از این دیدار نشان می دهد که جریان مذکور دچار سر درگمی و انفعال شده است.
هرچند دیدارهایی از این دست تازگی ندارد اما یک جریان تبلیغاتی خاص تلاش کرده بود بن بست های سیاسی و انتخاباتی خود را از طریق تمرکز بر دیدار مذکور مرتفع کند. طیفی از این جریان تبلیغاتی افراطی مایل بود  اعلام احتمالی عدم نامزدی آقای خاتمی را  به پای نظام و رهبری بنویسد و تردید درونی خاتمی را به پای اعمال محدودیت از طرف نظام بگذارد.
اما طیفی دیگر که می کوشند خاتمی را به عنوان نامزد خود به عرصه انتخابات بیاورند و در عین حال نگران حساسیت جدی مردم نسبت به سوابق سوء افراطیون مدعی اصلاحات هستند، به تکاپو افتاده بودند تا با تفسیرهای رسانه ای نسبت به دیدار مورد بحث، مجوزی برای تکرار تندروی های گذشته و عبور از نهادهای نظام بتراشند. این دو طیف تلاش می کردند در هر دو صورت نامزدی یا انصراف خاتمی، از رهبری هزینه کنند اما ظاهراً محتوای دیدار به مذاق طیف های یاد شده خوش  نیامده است چه آن که نه حمایتی برای آقای خاتمی و مواضع او دست و پا شده و نه امکان القای این نکته که «نیامدن خاتمی به خاطر ممانعت نظام است» فراهم شده است. به عبارت دیگر بر مبنای اخبار غیررسمی منتشر شده، جریان رسانه ای و تبلیغاتی مورد بحث همان جا که به خاطر آشفتگی ها و تناقضات و بن بست های داخلی  ایستاده بود،  ایستاده است.
براساس اخبار غیررسمی منتشره در سایت ها، آقای خاتمی همان موضعی را از رهبری فرزانه انقلاب شنیده که قبلاً آقای کروبی خبر داده بود؛ «بسیاری از افراد در مورد انتخابات به بنده مراجعه می کنند که من در این گونه موارد  نفیاً یا اثباتاً نظری نمی دهم»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد