KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زندگی منحصر بفرد



تهران تنها شهری است که در آن می توانید وسط خیابانهای آن نماز  بخوانید، وسط پارک شام بخورید، در رستوران به دیدن مانکن های لباس های  مدل جدید بروید، در تاکسی نظرات سیاسی تان را بگویید، در کوه برقصید، اما  برای ملاقات با نامزدتان باید به یک خانه خلوت بروید.

 


 تهران تنها شهری است که در آن دو نفر روی دوچرخه می نشینند، چهار نفر  روی موتورسیکلت می نشینند، شش نفر توی ماشین می نشینند، ۲۵ نفر توی مینی  بوس می نشینند و ۶۰ نفر سوار اتوبوس می شوند.

 تهران تنها شهری است در دنیا که پیاده ها حتما از وسط خیابان رد می  شوند، اتومبیل ها حتما روی خط عابر پیاده توقف می کنند و موتورسیکلت ها  حتما از پیاده رو عبور می کنند..



 تهران تنها شهر دنیاست که در آن همیشه همه چراغ ها قرمز است، اما هر  کس دوست داشت از آن عبور می کند.

 

در تهران هیچ جای زنها معلوم نیست، با این وجود مردها به همه جاهایی  که دیده نمی شود نگاه می کنند.


 همه در خیابان ها و پارک ها با صدای بلند با هم حرف می زنند،
جز  سخنرانان که حق حرف زدن ندارند.


 تهران تنها شهری است در دنیا که همه صحنه های فیلمهای بزن بزن را در  خیابان های شهر می توانید ببینید، اما تماشای این فیلمها در سینما ممنوع  است.

 مردم وقتی سوار تاکسی می شوند طرفدار براندازی هستند، وقتی به مهمانی  می روند اصلاح طلب می شوند و وقتی راه پیمایی می کنند محافظه کارند و  وقتی سوار موتورسیکلت می شوند راست افراطی می شوند.


 رانندگی در تهران مثل سیاست ایران است، هرکسی هر کاری دلش بخواهد می کند، اما همه چیز به کندی پیش می رود.


 ماشین ها در کوچه های تنگ با سرعت ۷۰ کیلومتر حرکت می کنند، در  خیابانها با سرعت ۲۰ کیلومتر حرکت می کنند و در بزرگراهها پارک می کنند  تا راه باز شود.


 در شمال شهر تهران مردم در سال ۲۰۰۸ میلادی زندگی می کنند و در جنوب  شهر در سال ۷۰ هجری قمری.

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 14:04

تهران شهر منه به کسیم نمی دمش

خب نده ولی با اسم نظر بده

علی منتجبی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 14:14 http://toooska.blogfa.com

سلام مطلبت مثل همیشه عالی و تک بود داداش.
موفق باشی.

داداش خودمو عشقه
من خجالت
تو هم توفیق روزافزون

شبنم کامپیوتر یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 14:43

سلام!
جالب بود و واقعی متاسفانه!

سلام!
منم همینطور...

ارش یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 15:09


یک پست هم از اختلاف طبقاتی بده..

حتما در یک فرصت مناسب (ازین کله هایی که بالا پایین میره)

محمدحسین باقری یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 15:11

همش که متاسفانه بود حتی نماز خوندن که چرا مسجد انقدر کمه که باید وسط خیابون خوتد



با چرا ماشین ها فقط به خاطر 1 متر حق عابر رو پایمال می کنند


اما اینم اضافه کن که توی خیابون ها باید هر لحظه منتظر این باشید که یه ماشین که چند تا ماشین با سرعت از روبروی شما بیان





من یک بار توی اتوبان بودم که یه موتور داشت از روبروم میومد باعث شد تصادف کنم







یکبار هم همین چند دقیقه پیش که 2 تا ماشین وسط بلوار پر رفت و آمد کوچیک داشتند از روبروی من با سرعت 140-150 تا میومدند

که واقعا خدا رحم کرد چون اولش فکر کردم حال نداشته بره دور بزنه میخواسته بره توی پارکینگ و .. .

ااا خدا رحم کرده
تنت سلامت
ولشون کن اینا همشون همینجورین
موفق باشی...

غزاله یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 17:09


نزدیک منزل ما یه چهار راه هست که به تازگی یه تغیراتی در اون دادن.از اون به بعد دیگه فرقی نمیکنه چراغ عابر سبز باشه یا قرمز درهر صورت ماشینها عبور میکنن.
من نمیدونم چرا چراغشو برنمیدارن.خود من اوایل که نمیدونستم وقتی سبز شد اومدم رد شم نزدیک بود تصادف کنم
ممنون از پستتون

ممنون از نظرتون خیلی ممنون
من حتما با مسئولین در میون میزارم... انشالا که مشکل حل بشه..

ناصر۸۶ یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 17:09

تهران شهره توه اقای بی اسم اینقدر دوده این ماشینارو بخورین تا بیشتر از۴۰سال عمر نکنین
تا میتونین دودا رو بخورین تا فرار نکرده خوشمزه است اره بچه تهرانی ها

موافقم به شکل شدیدا غریبا
نمی خورنشون کهع خب اسم بزارید چی میشه خب...
ممنون از نظرتون

سوسن sanaye یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 18:11

کاملا موافقم
ولی میگم الان دیگه بالا شهر ۲۰۰۹ !

تهران

نه اونا هم زیاد از ۲۰۰۸ بالاتر نیستن
من خودم بالا شهر رفتم ....(ازین کله های خنده)

ج.ط.ض یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 18:57

فکر میکنید این ادما کیا هستند؟ اینا همین من و شما هستیم دیگه j-:

کدوم آدما ؟!
اگه مردم داخل متن و میگی که هستم باید سعی کنیم نباشیم

شما که اینقدر اسمت قشنگه
باید حدس بزنیم کی هستی
مثلا جلال طالبانی ضیایی ....
یا جونگ طونگ ضولا....(ازین کله های خنده)

احمد IT دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 11:01

تهران تنها شهریست که شهروندانی به این بانمکی دارد. . .

امروز روز شلوغ و بانمکی بود.
چرا اینقد بانمکی؟ فکر میکنی چند سال عمر کنی؟ دوست داری نصیحتت کنن؟

فرزانه محمدی پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 19:39

تنها متنی از شما که قبلا خونده بودم ...

از این کله هایی که ( :- l )

___________________________________

بی تکرار باشید همکلاسی !

من شرمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد