KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معرفی سایت موج سوم

به نام خدا


ما به خرداد پر از حادثه


عادت داریم



جوانان ایران اسلامی جمع شده‌اند تا بار دیگر شعار زنده‌باد اصلاحات را سر داده و فریاد خود را از طریق موج سوم ( پویش دعوت از خاتمی) به گوش ملت ایران برسانند!


آدرس سایت موج سوم: http://www.mowj.ir


نظرات 7 + ارسال نظر
امیر رباط یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:30

فکر کنم این نوعی تبلیغ سایت باشه
مگه تبلیغات توی همکلاسی ممنوع نیست

سپهر سارجانی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 13:47

در همین راستا:

http://dom.ir/0sepehrrrrrrrrrrrrrrr

آزاده(صفت) یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 19:32

زنده باد اصلاحات!!!!

محمد/it یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 20:49

جلوگیری از گردآوری امضا برای طومار «پویش» در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مسئولان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مانع از اجرای «طرح پویش دعوت از آقای خاتمی» و گردآوری امضا برای «طومار دعوت از خاتمی» در این دانشگاه شدند.
به گزارش «موج سوم»، مصطفی کوثری، پویشگر و رابط پویش «پویش» در این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: "بنده و چند تن از دیگر دانشجویان این دانشگاه در آذرماه به طور خودجوش تصمیم به اجرای این طرح در دانشگاه گرفتیم، همان‌طور که در دانشگاه‌های دیگر کشور اجرا شده بود. برای هماهنگی‌های لازم به حراست مرکزی مراجعه کردیم اما با مخالفت شدید مسئولان حراست روبرو شدیم. بعد از چند روز پی‌گیری، حراست موافقت خود را مشروط به موافقت معاونت فرهنگی نمود. سپس چندین بار نیز به معاونت فرهنگی دانشگاه مراجعه کردیم که البته قول‌های مساعدی نیز به ما داده شد. معاونت فرهنگی قصد همکاری با ما را داشت اما بعد از مدتی آن‌ها نیز ما را به نهادهای دیگر دانشگاه ارجاع دادند."

وی با اشاره به عدم پاسخ صریح مسئولان، افزود: "بارها به بخش‌های مختلف فرستاده می‌شدیم و حتی چندین بار نیز به دفتر ریاست دانشگاه مراجعه کردم که ایشان نیز مرا به دبیر هیئت نظارت دانشگاه ارجاع دادند. دبیر هیئت نظارت نیز بی‌توجه به چندین هفته پیگیری ما، با برخوردی نامناسب به شدت با درخواست ما مخالفت نمود."

گفتنی است که طرح گردآوری امضا برای «طومار کاغذی دعوت از خاتمی» در چند ماه اخیر توسط «پویشگران داوطلب» و به شکلی خوجوش در دانشگاه‌ها و استان‌های کشور آغاز شده‌است و کارشکنی‌هایی که مکرراً در برابر پیشبرد این اقدام مدنی، قانونی و خوجوش صورت گرفته‌است از انگیزه پویشگران دعوت از خاتمی نخواهد کاست. تا کنون بیش از 120 هزار امضا برای این طومار گردآوری شده‌است و پیش‌بینی‌ می‌شود در آینده نزدیک این رقم از 200 هزار بگذرد.

جوابیه برای امیر رباط یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 22:48

طبق قوانین همکلاسی ذکر منبع الزامی است...
تبلیغ کردن برای سایت ها هم ممنون نیست، بلکه نظرات تبلیغاتی نا مربوط به متن ممنوع می باشد!

امیر رباط فهمیدی دیگه...

ممنون و با آرزوی توفیق روزافزون

محمد مدیریت صنعتی شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 03:08

محمد مدیریت صنعتی شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 03:08

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد