KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تسهیلات دانشجویی، ویژه دانشجویان پرداخت کننده شهریه

بسم ربی 

  

 سلام دوستان!

این فایل رو از سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری برداشتم، که مربوط به اختصاص تسهیلات دانشجویی به دانشجویان الکترونیکی (مجازی) میشه، پیشنهاد می کنم حتما ببینیدش!    

دریافت فایل پی دی اف

 

منبع: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری

نظرات 7 + ارسال نظر

چه جالب! و چه جالب تر اینکه اینان که از زیرش در میرن

بهمن جان لطف کردی
توی نمایشگاه دستاوردهای وزارت علوم من با مسئول این قسمت صحبت کردم و مشکلات خودمون رو باهاشون در میون گذاشتم.
دوستان مطلع باشید که اگر دانشگاه از زیر این وام بخواهد شانه خالی کند ، من شماره تماس مسئول رفاه دانشجویان در وزارت علوم رو دارم و بهم گفته اند در صورتی که دانشگاه همکاری نکرد ، می تونیم از طریق ایشون مشکل رو حل کنیم.
به ما فقط واح شهریه می دهند که گویا ترمی 150 هزار تومان است.
انشاءالله بعد اتمام ترم پیشگیری کرده و به اطلاع همه می رسانم.

م.رIT جمعه 27 دی 1387 ساعت 11:25

ممنون

امید فرقدان جمعه 27 دی 1387 ساعت 13:30

ای بابا

[ بدون نام ] جمعه 27 دی 1387 ساعت 23:25

احمدی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 08:25

خیلی ممنون از اطلای رسانیتون..

حالا چرا نفوس بد میزنین..این که تازه اعلام شده و ایشالا دانشگاه ما هم همکاری میکنه..

قاسمی چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 17:49

من که نتونستم فایل رو دانلود کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد