KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس جیگر من

کی میخواد عکس جیگر من رو ببینه 

 

اگه میخواهی ببینی برو ادامه مطلب

  

 

 

اینم از جیگر من 

 

میدونید بهم چی میگه  

 

میگه : حدن دایی ( حسن دایی ) 

 

 

 

 

 

نظرات 35 + ارسال نظر
رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:01

خدا رو شکر شبیه داییش نشد

اینو نگی چی بگی...

درکت میکنم میدونم دوست داشتی ...

محمدحسین باقری جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:03

حدن دایی چقدر تپله

بگوماشاءالله

رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:05

:-دبلیو
جملتو کامل بگو ببینم!!!!!

خوب آخه دوست دارم زنده بمونم

وحید احمدپور جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:06

با سلام

بله حق با خانم رویایی خدا رو صد هزار مرتبه شکر که به دایی حدن نرفته

به من هم میگه عمو بعید ( وحید )

وحید آبرومون رو بردی یه ذره جنم داشته باش بچه

هر چی باشه تو مردی

ای ...

رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:08

......

وحید احمدپور جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:09

مرد باش عزیزم حرفت رو کامل بزن

عزیزم خوب دقت کن کامل گفتما

ولی یه مقدار حیا به خرج دادم

حالا بیخیال ولی خدایی وحید دوست داشتی یه دست نداشتی ولی یه ذره تو هم قشنگ بودی
.

انجمن حامیان خانم رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:16

رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:16

ببین از این ۲آ ها وا۳ خودت نکنیا
چون برا قشنگیت باید سرت رو ببریم نه ۱ دستت

باشه بگو دلت خوش باشه

من که میدونم الان داری موهات رو میکشی

عیبی نداره خدا آفریده دیگه ناراحت نباش

هانی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:17

بابا حدن دایی رو اذیت نکنین!
زورتون به مظلوم رسیده؟؟؟؟؟؟؟

میبینی چقدر دنیای عجیبی آخه چند نفر به یه نفر



آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

انجمن حامیان خانم رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:18

تیم رزمی با سرپرستی خانم رویایی افتتاح شد

منم به عنوان مدیر انجمن ورزشی غیر قانونی اعلام میکنم

و این اخبار رو تکذیب میکنم

حدن دایی، تا روسری سرش نکنه نمی بینم عکسشو! !
سلامت باشه!

به به یک کلمه هم از مادر عروس

حمید جان ممنون ایشاالله تو هم سلامت باشی

: انجمن حامیان خانم رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:22

musice ghashngiye

سعید اسماعیلی فرد جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:33 http://liverpoolfc.ir

هه خدا بیشتر کنه ایشالا چند سال دیگه عکس بزنی بگی این یکی میگه عمو حسن این یکی هم که نفسمه میگه بابا حسن

خیلی نوکرتیم داش سعید ایشاالله قسمت خودت باشه


ولی خداییش بچه تو دیدن داره ها ...

موفق باشی

فهیمه IT جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:34

ای جان چه نازه
خدا نگهش داره

خیلی ممنون

سلامت باشین

وحید احمدپور جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:36

انجمن حامیان خانم رویایی

بیشین مینیم بابا
تو نمیخوای بیایی باشگاه دیگه نه ؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟


تو بیا باشگاه عزیزم من کارت دارم

امید فرقدان جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:37

فقط به عشق بچه های لوطی اسلامشهر

نوکرتم با مرام

خرابتم


خیلی آقایی


میخوامت

وحید احمدپور جمعه 27 دی 1387 ساعت 02:03

میام من رو می ترسونی ؟
می خوای چیکار کنی ؟


عضو گروه حمایت از خانم رویایی

بیا عزیزم تو میتونی بیایی

بهمن پاکروان جمعه 27 دی 1387 ساعت 03:46

خدا حفظش کنه واسه دایی حدنش

سلامت باشی آقا بهمن خیلی چاکرتیم

hpln n,yd جمعه 27 دی 1387 ساعت 09:37

حمیده احمدی جمعه 27 دی 1387 ساعت 09:52

الهه جمعه 27 دی 1387 ساعت 10:23

چه تفل و ناژه

بگو ماشاءالله

کاش منم یه خواهر داشتم که بچه اش بهم می گفت دایی حدین

ایشاءالله خدا بهت میده

صابره جمعه 27 دی 1387 ساعت 11:46

آخییییییییییی

سوسن sanaye جمعه 27 دی 1387 ساعت 13:32

ای وای چه نازه این !

ولی به جای دعوا ( تاکید رو کلمه دعوا ) باید از عطیه و آقای احمدپور تشکر کنید.. جدیدنا مد شده تو همه پستا اغتشاش بوجود بیاد !

نه بابا دعوا چیه

فقط باهم یه مقدار داشتیم شوخی میکردیم در حین نظرات داشتیم با هم میچتیدیم جاتون خالی کلی هم خندیدیم

خدارو شکر مشکلی نیست من با آقا وحید بقیه دوستان خیلی صمیمی هستیم ...

جویا یزدانی جمعه 27 دی 1387 ساعت 13:44 http://toooska.blogfa.com

چقدر نازه این بچه...داییه بچه رو اذیت نکنین...حسن عوض من لوپشو بکش

چاکر آقا جویا

دمت گرم آقا جویا پیر شی جوون

مهندس سلمان جمعه 27 دی 1387 ساعت 14:00

طرح تکریم پست های مفید

اشتباه اومدی ۲ سال پیش از اینجا رفتن نمیخواد زنگ بالارو بزنی


با کی کار داری اصلا

سپیده -ریاضی جمعه 27 دی 1387 ساعت 14:47

بامزه است
چند سالشه ؟؟؟گفتار درمانی لازم نیست؟؟

خیلی ممنون
سه سالشه

نه خودش درست میشه

خیلی بلاست یه زبونی داره که به خود اونهایی که توی گفتار درمانی کار میکنن زبون یاد میده :D:D:D:D:D

رویایی جمعه 27 دی 1387 ساعت 14:54

الان که دقت میکنم میبینم چه بچه ی زشت و تفلون لوسیه! مثل داییش

خیلی ممنون شمالطف دارین

از دوستان عزیز خواهش میکنم ویژگی های شخصیشون رو ابراز نکنن


با تشکر

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

حوریه جعفری-کامپیوتر جمعه 27 دی 1387 ساعت 15:47

ماشاالله خیلی بچه ناز و بامزه ایه!

خدا حفظش کنه براتون!

خیلی ممنون

امیدوارم که شما هم سلامت باشین

وحید احمدپور جمعه 27 دی 1387 ساعت 15:53

حسن چرا گفتی ؟
می خواستیم نمادین تو دانشکده کپی مبارزه کنیم بعد تو شهید بشی

همونی که خانم رویایی میگه درسته .
نشنوم رو حرفش حرف بزنی


حسن از طرف من ببوس خواهر زادت رو بعدا بیا با هم حساب می کنیم

وحید تو رو خدا یه ذره جذبه داشته باش.

توجه توجه

فتوای جدید آیت الله العظمی سلتون:

آقای وحید احمد پور به دلیل از دست دادن روحیه خود در مقابل دشمنان مردان عالم خونشان حلال اعلام شد

پلنگ صورتی جمعه 27 دی 1387 ساعت 20:19

مهندس سلمان جمعه 27 دی 1387 ساعت 21:53

مخاطبم تو نبودی . مخاطبم بعضی از دوستان حرف مفت زنه .که فکر کنم مردن . خدا رحمتشون کنه

بازم اشتباه اومدی که ....

عزیزم بهت گفتم که زنگ بالا رو نزن کلا از این محل رفتن ...

برو داداش برو دیگه...

رویا IT شنبه 28 دی 1387 ساعت 00:04

آخی!! !

ایشالا عکس فارغ التحصیلیش!!

لطف دارین

خیلی ممنون

هانی شنبه 28 دی 1387 ساعت 02:44


حدن دایی بیچاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد