KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سینوهه پزشک مخصوص فرعون

شاید همه شما این کتاب جذاب رو مطالعه کرده باشین.  اما با رسیدن سریال حضرت یوزاسیف به قسمت تغییر خدا از امون به اتون لازم دیدم که این کتابو معرفی کنم.اگر این سریال رو پیگیری کرده باشین ( که من نکردم ) خوندن این کتاب بسیار بهتون توصیه میشه. چون میتونید این دوره ی مصر رو از دو دید ببینید و ناظر شخصیت هایی مثل اتون امون کاهن ها فرعون اخن اتون یا همون

امنهوتن  دوران خشک سالی ۷ ساله و غیره باشید .

خوندن این کتاب به افراد زیر ۱۸ سال و خانم های محترم توصیه نمیشه به علت وجود واقعیت هایی بدون سانسور. دانلود کتاب سینوهه ۱  ۲   ۳    به فرمت PDF

نظرات 16 + ارسال نظر
پست بالایی شنبه 21 دی 1387 ساعت 16:29

wOOoOOoOOOoOOOoOOOw

خیلی خوب بوووووووود
برای ترویج اسمایلی(شکلک) بیشتر

پست بالایی جان حالا این کتابو خوندی

رویا IT شنبه 21 دی 1387 ساعت 16:53

اسمایلی هاش خیلی بانمکن!! !

این کتابو ول کردین چسبیدین به اسمایل ها :دی :دی

سید حسین هاشمی شنبه 21 دی 1387 ساعت 17:36

من ۳-۴ سال قبل که ۱۸ سالم نشده بود این کتابو خوندم

خیلی قشنگه

پیشنهاد می کنم یه چشمی بخونید

یعنی نصفشو نخونید

من خودم وقتی همسن اونوقتای تو بودم ۱۸ سالم بود :دی :دی

سپهر سارجانی شنبه 21 دی 1387 ساعت 18:23

من تو موبایلم دارمش و الان سه ماهه دارم میخونم
البته با بالایی موافقم چون این آقای سینوهه یکم بگی نگی هیزه...

صد رحمت به هیز .. : دی

پست بالاییه شنبه 21 دی 1387 ساعت 19:23

ای پست پایینیه بیا قدم رنجه کن بفرمایین بالا
هان راستیمن فیلمش رو دارم بین خودمون بمونه طرفدار زیاد داره این شکلک رو بیخیال

ای پست بالایی رو سر ما هم جا داری اسمایل:فروتن :دی

رامین شنبه 21 دی 1387 ساعت 19:29

راستی شکلک ندیدیم دیگه من که ذوق کردم
راستی اینکه گفتم طرفدار زیاد داره بین خانومها که گفتی نخونن طرفدار داره ها ...
باسه ما قشر پلید و منحوس مردها خیلی هم عادیه

چه جالب فکر نمیکردم بین خانم ها طرفدار داشته باشه اسمایل:در حال سوت زدن

Masii شنبه 21 دی 1387 ساعت 20:18

منم 2 ، 3 سال پیش خوندم کتاب قشنگیه ، البته فیلمش اصلاً ربطی به کتابش نداره خیلی مزخرف ساختنش.

من که هنوز فیلمشو ندیدم ولی کتابش خیلی جالبه اسمایل : نگاه کردن با چشم های قلمبه و براق گربه ای

hani شنبه 21 دی 1387 ساعت 20:42

mishe yeki bekhoonesh vase manam tarif konesh???????plz

خودت بخون حیف میشه ها :دی

سید حسین هاشمی شنبه 21 دی 1387 ساعت 21:09

خدا به دور

من ۲ -۳ بار خوندمش

چیشو واستون توضیح بدم آخه....

اوااااااا

راست میگه اگه میشد توضیح داد اسمایل: شرم که نمی گفتم کتابو بخونید برای تایید حرف شما گفتم :دی

حوریه جعفری-کامپیوتر شنبه 21 دی 1387 ساعت 22:31

خوندمش! کتاب جالبیه!!

ممنون!

چقدر حرفه ای :دی

ارش شنبه 21 دی 1387 ساعت 23:42

بجای ترویج فرهنگ مصر باستان محموله رو تحویل بده!!!

خوب بیا بگیر من که همین جا م در نرفتم که ....

شقایق-com یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 01:17

جالب بود.ممنون

کامپیوتر۸۶ یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 01:52

واو من نخوندم و حوصله اونو هم ندارم فعلا تو درسام زاییدم میشه آخرشو بگی

[ بدون نام ] یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 08:52

/:)

فرزانه محمدی دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 02:23

کسایی که این کتاب رو خونده باشن از داستان یوسفی که سیما فیلم طراحی کرده بس متعجب می شن !
به عبارتی هیچی سرجاش نیست...

سعید شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 11:11

این که سانسور دارره..

شما گفتی این بی سانسوره؟؟؟
پس سانسور شده این دیگه چی میشه!!
مطمئنی حالا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد