KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لوح فشرده محتوای دروس

سلام به همه شما همکلاسی های عزیز. ان شاء الله که عبادات و عزاداری هایتان مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه. 

به یاد ترم قبل٬باز هم تصمیم به پخش محتوای دروس موجود در سایت دانشگاه گرفتم البته این ترم با کمک دوستانم. دروس ریاضی ۱ و فیزیک ۱ (آف لاین ها به صورت نرم افزار چند رسانه ای به صورت موضوع بندی و طبقه بندی شده) ریاضی ۲ و فیزیک ۲ و استاتیک و مبانی کامپیوتر برای بچه های گل ورودی ۸۶. افرادی که از این لوح فشرده اطلاعات کمی دارند میتوانند از دوستان ورودی ۸۶ که این لوح را ترم قبل دریافت کردند جویا شوند و یا با آی دی masood.afshar_kntu و یا با شماره 093۵9345701 تماس گرفته و سوالات خود را بپرسند. 

در اینجا از تمامی دوستانم که ترم قبل مرا یاری کردند تا بتوانم کمک ناچیزی به همکلاسی های عزیز کنم،تشکر میکنم. افرادی چون فرزان بالکانی عزیز،نیما ابراهیمی عزیز،فاضل فاضلی عزیز،حسین محمدی نصر آبادی عزیز و دیگر عزیزانی که نام آن ها را به یاد نمی آورم. 

لازم به ذکر است به کوری چشم مسئولانی که در مسئولیت خود کوتاهی نموده و به جای فراهم نمودن شرایط مناسب مانند دیگر دانشگاه های مجازی،برای درس خواندن دانشجویان،به فکر خاله زنک بازی هستند، این لوح فشرده رایگان بوده تا عزیزانی که اینترنت پرسرعت ندارند از آن استفاده نمایند و این حقیر را دعا کنند. 

CD از شما، محتوا از ما 

موفق باشید.

نظرات 11 + ارسال نظر
رویا IT یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 08:44

از زحمات همیشگی ممنون!! !

هم شما و هم دیگر دوستان!! !!

از حمات شما هم تشکر میکنیم.

ببر یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 09:23

برو بابا نه بیا بابا کارت دارم

سپهر سارجانی یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 09:37

ایول ایول داش مسعود و ایول

ایول ایول داش مسعود و ایول

ایول ایول داش سپهر و ایول :دی

باز هم خسته نباشی.

شما هم همینطور

ناصر-کام یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 14:24

مسعود افشار عزیز از زحماتی که در ترم قبل کشیدی یه دنیا ممنون انشاالله هر چی از خدا بخواهی بهت بده

خواهش میکنم. کار خاصی نکردم. هرچه بود وظیفه بود.

سیمیندخت یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 15:42

از زحماتت ممنون ولی چه جوری این سی دی هارو بهمون میدی برامون می فریتی؟ یا؟.... من ریاضی ۲ و فیزیک۲ رو می خوام راستی برای معادلات دیفرانسیل هیچی نداری؟

خواهش میکنم.
این سی دی ها رو میتونیم وقتی تعیین کنیم و دوستان تشریف بیارن یکی از دانشکده ها و درافت کنند.
به روی چشم ریاضی ۲ و فیزیک ۲ را براتون آماده میکنم. برای درس معادلات دیفرانسیل هم جزوه دوست عزیزم فاضل فاضلی را در اختیار داریم که بسیاری از دوستان از آن مطالعه کرده و قبول شدند.
منتظر هستم که تماس گرفته و هماهنگی قطعی انجام بشه.

۸۷ای یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 16:25

خسته نباشی مسعود خسته نباشی افشار خسته نباشی ایشالله زنده باشی




چی میشد معارف ا رو می ذاشتی که ۶۰۰ ساعت طول میکشه تا دانلود بشه

مرسی مرسی کورشه چشاشون که تو ساعت ۴صبح به فکر همکلاسی هات هستی

حالا خدایی تو خواب نداری

ممنون. سلامت باشید.
در صدد هستم که این درس را هم دانلود کنم. خبر آن را به زودی منتشر خواهم کرد.
یادم میاد که ترم قبل زمان برای ما مهم نبود که ۴ صبح باشد و یا غیره بلکه استفاده بهینه همکلاسی های عزیز مهم بود. این ترم هم اینگونه است. ان شاء الله همه همکلاسی ها موفق باشند.
اگر خواب پیدا کردی یه کم هم به من بده ... :دی

یه همکلاسی یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 16:59

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد ممنون

هر جی از خدا میخاین بهتون بده

خیلی خیلی ................ ممنون از شما همکلاسی عزیزم. شما هم همینطور

ممنونم مسعود جان!

خواهش میکنم. وظیفه است پولشو بریز به حساب :دی

درود بر مسعود عزیز .... ممنون واسه زحمتات

فرزانه محمدی یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 22:44

متشکرم !

خواهش میشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد