KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

از خدا می خواهم

از خداخواستم :
تا دردهایم را التیام بخشد
خداپاسخ گفت :
مخلوق من ! هر دردی را درمانی است و این تو هستی
که که باید درمان درد ها یت را بجویی .
 

از خدا خواستم :
تا جسم ناتوان مرا توانایی بخشد
خدا پاسخ گفت :
آفریده من آنچه که باید تکامل یابد روح توست جسمت تنها قالب گذراست  


از خدا خواستم :
تا به من صبر عنایت کند
خدا پاسخ گفت :
بنده قدرتمند من !صبر حاصل سختی است عطا شدنی نیست بلکه آموختنی
است

از خداخواستم :
تا دردهایم را التیام بخشد 
خداپاسخ گفت :
مخلوق من ! هر دردی را درمانی است و این تو هستی
که که باید درمان درد ها یت را بجویی .
 

از خدا خواستم :
تا جسم ناتوان مرا توانایی بخشد
خدا پاسخ گفت :
آفریده من آنچه که باید تکامل یابد روح توست جسمت تنها قالب گذراست  


از خدا خواستم :
تا به من صبر عنایت کند
خدا پاسخ گفت :
بنده قدرتمند من !صبر حاصل سختی است عطا شدنی نیست بلکه آموختنی
است  


از خدا خواستم :
تا مرا شادی و شعف بخشد
خداوند پاسخ گفت :
نازنیینم من به تو موهبت بسیار بخشیدم شاد بودن با خود توست  


از خدا خواستم :
تا رنجهایم را کاستی دهد
خداوند پاسخ گفت :
مخلوق صبورم بهای رنج تو دوری از دنیا و نزدیکی به من است  


از خدا خواستم :
تا روحم را شکوفا سازد
خدا وند پاسخ گفت :
پرورش روح تو با تو اما آراستن آن بامن  


از خدا خواستم : 
تا ازلذایذه دنیا سرشارم سازد
خداوند پاسخ گفت :
من به تو زندگی بخشیدم بهره مندی ازآن با تو  


از خدا خواستم :
تا راه عشق ورزیدن را به من بیاموزد
خداوند پاسخ گفت :
اشرف مخلوقات من بالا خره دریافتی که چه از من بخواهی
به خاطر داشته باش که در مسیر عشق ورزیدن به من
به مقصد دوست داشتن دیگران خواهی رسید


Persianv.com At site

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدـصنایع سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 15:27

ممنون. پست خوبی بود.

ممنون از نظرت

حوریه جعفری-کامپیوتر سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 16:13

زیبا بود!!!
ممنون الهه جان!

خواهش میکنم عزیزم

سپیده شیخ الاسلامی ریاضی کاربردی سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 18:00

حاصل خودیابی خدا یابی است...........
ممنون دوست جون از پست قشنگت

منم ممنون از نظرت

شقایق-com سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 22:20

ممنونم عزیزم.پست زیبایی بود

مرسی منم ۳تا از این شکلکا

سروش فرنودی سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 22:42

عشق ورزی مخلوق با خالق خویش جقدر زیباست.ممنون

ااگه همه این عشق داشته باشن زیباتر میشه.ممنون از نظرت.

hani سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 22:45

az sabre ziyadi chi?

صابره سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 23:21

خیلی زیبا بود الهه جان کاش خدا به هممون یاد داده بود که واقعا عاشق باشیم

کاشکی
but.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد