KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اولین جلسه تمیرین شنا

با سلام خدمت همه ورزشکارا و ورزش دوستای پر انرژی

خیلی دیر داره انجام میشه ولی اگه با حضورتون کمک کنید من رو تو انجام این کار ممنون میشم ازتون.

اول جلسه تمرین تیم شنای آقایون دانشکده الکترونیکی روز ۴ شنبه ساعت ۱۴ در محل استخر شهید کشوری بالاتر از دانشکده علوم برگزار میشه که بعد از تمرین جهت هماهنگی روز تمرین با حاضرین جلسه برگزار میشه بدین وسیله به عنوان یه ورزش دوست از همه دوستانی که به شنا علاقه دارند تقاضا میکنم که حضور یا عدم حضورشون رو به من خبر بدن که من برای تهیه بلیط اقدام کنم.

از دوستایی که ترم پیش با من همکاری میکردن دعوت ویژه میکنم برای حضور تو این جلسه از تمرین آقایان:

میر سالار عدیلی

سجاد جبارنژاد

کاوه سمیعی زاده

امیرعلی سکه چی

نوید حسنی


تماس با من: 09125607002         

saied_godfather2@yahoo.com


                                           وبلاگ اختصاصی انجمن ورزشی

                                                                                            یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
جالب بود. دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 18:58

تمیرین=تمرین !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد