KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امتحان زبان اصفهانی

به خاطر نزدیک شدن به امتحانات گفتم یه سری نمونه سوال واسه بچه ها بزارم
این نمونه سوال درس زبان اصفهانیه

نظرات 8 + ارسال نظر
صابره دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 00:08

خیلی

هانی دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 00:55

امیر پورنصرت دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 09:22

به به چقدر باحال ! خیلی هم به میانترم فارسی ربط داشت !!!

کیناز دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 13:01

من این واحد را نمی توانم پاس کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 13:59

بخیالد میتونی اِز زبونی اصوانی نمره قبولی بیگیری؟
کور خوندِی به این مفدیا نیمیتونی

دادا (شاهدام آبجی) یادُت رفت اسمیتا بِنویسی
من زیاد اصوانیم خُب نی
ولیا میدونُم کُ میتونُم لااقل یه نمره یی قبولی بسونم
خدا وکیلی اینقدرام کُ فِک میکونی سخت نی
حالا بوداقباد یه نفر! (اداره راهنمایی رانندگی ریز)

فرزان ت سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 01:11

هر کی خواست بیاد تا یادش بدم!!
تضمینی!!

به زبان اصلی؟
فقط زیر نویسش یادت نره ها D:

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 12:55

اوِلن دیدی نیمیتونی قبول بشی
حالا هی زوری الِکی بزن بدشم بوگو کی بود کیبود من نبودم
بدشم ریز و غولومخواس چیکار داشدِی؟
اسمَمَم نیمینویسم

دادا ما تسلیم شدیم
حالا خودت بوگو تو کٌ بٍچه اصوانی مٍتٌنی قبول شی؟
من کٌ فٍک نیمیکونم
ولیا اگه شدی شیرینی بٍچا یادت نره دا
ها
اسمٌتم نیمگی نگو لابد میتٍرسی بٍچه بیافتن دنبالد
خٌب باشٍد اشکالی ندارٍد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد