KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دهمین مسابقه برنامه‌نویسی دانشجویی ای‌سی‌ام ACM برگزار شد


این مسابقات طی پنجشنبه و جمعه برگزار شد


سایت مسابقات / وبلاگ مسابقات / سایت خبری مسایقات / سایت جهانی مسابقات

نظرات 3 + ارسال نظر
سپهرسارجانی شنبه 7 دی 1387 ساعت 00:18

آقا ما همین سی ++ هم توش موندین...
آروز موفقیت برای دوستان برنامه نویس و علی خان گل گلاب

رویا IT شنبه 7 دی 1387 ساعت 16:23

اوه ++C !! همینم پاس کنم کلی هنره!!

برای خواجه نصیری هایی که میخوان شرکت کنند آرزوی موفقیت می کنم!! !!

فاطمه حبیبی - کامپیوتر - علم و صنعت سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 22:15

من یکی از اعضای تیم God of Sooti هستم
چیزی که برای من عجیب بود اینه که از همه دانشگاه ها به جز خواجه نصیر تیم اومده بود
چرا دانشگاهتون شرکت نمی کنه؟
از بچه های مجازی دانشگاه ما هم یک نفر تو تیم Critical X بود
ACM یک مسابقه ی fun هست و قشنگ ترین چیزش همون شرکت کردنشه، نه نتیجه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد