KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اتاق کامپیوتر

 اتاق کامپیوتر شما هم همینطور است؟؟؟؟؟      

.

نظرات 11 + ارسال نظر
جویا جمعه 6 دی 1387 ساعت 21:19 http://toooska.blogfa.com

خیلی جالب بود...این اتاق کامپیوتر هست یا انباری کامپیوتر

رویا IT جمعه 6 دی 1387 ساعت 21:45

ایول!! سرگیجه گرفتم!! !

حوریه جعفری-کامپیوتر جمعه 6 دی 1387 ساعت 21:49

منم سر گیجه گرفتم!!!

فرزان ت جمعه 6 دی 1387 ساعت 21:50

چقرد این اتاق آشناست!!!
آهان!!
شبیه اتاق منه!!!!!!!!!!
البته به جای کامپیوتر پر از دل و روده ی لپ تاپ!!!!

محسن رحمانی جمعه 6 دی 1387 ساعت 22:01

اینقدر از این ادمایی که یواشکی عکس میگیرن بدم میاد اول اجازه بگیرین حتی اون دختر کوچولوی توی تلویزیون هم میدونه یک دقیقه رفتم اب بخورما ببین چه راحت ابرومو بردی

اتاق کامپیوتر یا انباری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صابره جمعه 6 دی 1387 ساعت 22:59

اگهه بخان یکیش رو بردارن از کجا کی فهمن کدوم سیم رو از پریز بکشن؟


اتاق من هم به زودی بیش از حد به این عکس شبیه خواهد شد....

وحید احمدپور شنبه 7 دی 1387 ساعت 00:04

با سلام

جالب بود

موفق باشید

سپهر سارجانی شنبه 7 دی 1387 ساعت 00:37

می خواد مارو دیوونه کنه ؟
مرسی شبیه اتاق بیل گیتس بودا

امیر پورنصرت شنبه 7 دی 1387 ساعت 14:12

اتاق کامپیوتر من فکر کنم از این هم بدتر باشه. اگه کامپیوتر به تعداد کافی نبود از کتاب و جزوه و کاغذ و هرچی دم دستم باشه استفاده می کنم تا اتاقم رو به هم ریخته کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد