KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چرا به تیمارستان اومدی

پزشکی به تیمارستان دولتی سرکی کشید و مردی را میان دیوانگان دید که به نظر خیلی باهوش می امد.وی را صدا زد و با کمال ادب از او پرسید:می بخشید اقا شما را به چه علت به تیمارستان اورده اند؟ مرد جواب داد : اقای دکتر بنده زنی گرفتم که دختری 18 ساله داشت روزی پدرم از این دختر خوشش امد و.....

با او ازدواج کرد از ان روز به بعد زن من؛مادرزن پدر شوهرش شد و چندی بعد دختر زن من که زن پدرم بود پسری زایید که نامش را چنگیز گذاشتند و چنگیز برادر من شد زیرا پسر پدرم بود اما حال چنگیز نوه زنم بود و از این قرار نوه من هم می شد و من پدر بزرگ برادر تنی خود شده بودم.چندی بعد زن من پسری زایید و از ان روز زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و حتی مادر بزرگ او شد در صورتی که پسرم برادر مادربزرگ خود و حتی نوه او بود از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دخترزنم خواهر پسرم شود بنده ظاهرا خواهرزاده پسرم شده ام ضمنا من پدر و مادرم و پدربزرگ خود هستم پس پدرم هم برادر من است و هم نوه ام.
 

 حالا اقای دکتر اگر شما هم به چنین مصیبتی گرفتار می شدید ایا کارتان به تیمارستان نمی کشید؟ 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
مهندس سلمان پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 01:05

با حال بود . بچه هاشون اگر با هم وصلت کنند عجب شیر تو شیری میشه!!

سپهر سارجانی پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 01:49

به قول شاعر مرد نکونام نمیرد هرگز
اگرم مرد ........حافظ
اون وسطش به علت همکلاسی حذف شد ولی درکل معنای خوش رو حفظ میکنه
who run it?

حوریه جعفری-کامپیوتر پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 15:45

صابره پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 16:17

چه حافظه ای داشته این همه نسبت رو حفظ کرده

رویا IT پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 20:46

!

فائزه IT پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 20:56

!!

ساناز IT پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 22:37

اوخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد