KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه و سه سری نمونه سوال برنامه نویسی کامپیوتر !

سلام علیکم:


برای دانلود جزوه ی مبانی برنامه نویسی (شامل کلاس های انلاین ، افلاین ، حضوری) ترم گذشته که دست نویس خودم هست ، کلیک بفرمایید .


برای دانلود سری اول تمرین و نمونه سوال برنامه نویسی کلیک کنید !

.

برای دانلود سری دوم تمرین و نمونه سوال برنامه نویسی کلیک کنید !

.

برای دانلود سری سوم تمرین و نمونه سوال برنامه نویسی کلیک کنید !

.

خواندن این جزوه ، حل تمام تمرین ها و خواندن کلاس ِ انلاین این ترم = نمره 20 !

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر

ممنون!

D:

جویا یزدانی-کامپیوتر پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 16:41 http://toooska.blogfa.com

ممنون!!

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 17:49

سلام خدمت حسین آقای نصرآبادی .دوست خوبم شما از درس برنامه نویسی پیشرفته آقای زمانیان نمونه سوال ندارین ؟

سلام علیک.
نمی دونم ، فکر کن احتمالا سوالای ترم رو داشته باشم ، باید ببینم ..اگه میخواهید بود بدماااا D:

* پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 17:55

آقای نصر آبادی از لطفتون خیلی ممنونم.

خواهش میکنم.

ایمان زندیه پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 17:56 http://ahang.blogsy.com

کارت عالیه!
خسته نباشی.

ممنون

سلامت باشی.
لطف دارید .
:">

احمدIT پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 19:25

اینا احتمالا" جزوه ها و تمرین های درس مبانی برنامه نویسی می باشد. نه برنامه نویسی

بله درست است!

همکلاسی جمعه 29 آذر 1387 ساعت 16:42

می شه لطفا همه جزوه ها و کلاس های زبان و معادلات رو هم بذارید؟

سلام علیکم.
منظورتون کدوم زبان است؟
من معادلات ندارم ولی احتمالا یه جزوه معادلات داشته باشم و ژیدا کردم میذارم.

رویا IT جمعه 29 آذر 1387 ساعت 17:13

!!

لایک!! مرسی!!

D: خواهش میکنم .... D:

رزا شنبه 30 آذر 1387 ساعت 01:31

واقعا ممنون.بازم از این کارا بکنید

خواهش میکنم.
چشم !

sahar یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 23:26

عالی بود خیلی ممنونم بازم از این کارا بکنید

خواهش میکنم.
چشم D:

کاردانی کامپیوتر نرم افزار دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 13:03

سلام دستم به دامنتون اگه میتونین برای من جزوه یا مقالات درس برنامه نویسی سیستم های تجاری رو بذارین ممنونم

سلام علیکم
لطف کنید بفرمایید شما ترم چندم هستید و اسم کامل درس و نوع درس( اصلی اخیتیاری و ..) بودنش رو هم بفرمایید.

احمد-عمران ن سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 14:24

اینا جوابم داره ؟ یا الکی دان می کنیم ؟

نمونه سوالی است که هیچ جایی جز در پست ها و جزوات من نخواهید یافت
جوابش در جزوه های دانشکده مکانیک قرار داده شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد