KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نمونه سوال مبانی فناوری اطلاعات !

سلام علیکم


با توجه به اینکه ترم پیش در همین مواقع یه سوال بزرگ توی ذهنم بود که سوال امتحان فناوری اطلاعات چطور خواهد بود و از دوستان در خواست هایی مبنی بر ارائه دادن نمونه سوال رسیده ، اقدام به انتشار نمونه سوال هایی که استاد ترم پیش دادند می نمایم


اکیدا پیشنهاد میکنم این جزوه که دست نویس خودم هست رو خوانده و بعد گوش کردن به کلاس های این ترم به سراغ نمونه سوالات بروید.

.

برای دانلود جزوه ی مبانی فناوری اطلاعات کلیک بفرمایید.

.

برای دانلود نمونه سوال کلیک بفرمایید.

.

تمام جواب این سوالات به طور کامل توی جزوه ی من یافت می شود.

دبیر انجمن درسی !


منبع

نظرات 7 + ارسال نظر

بسیار ممنون!

D:

فائزه غلامی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 22:30

مچکرم!

خواهش می شود :دی

انجمن پارسیان چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 23:28 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

چقدر به من لطف داریداااااا
من این همه نیستم :دی
چشم ُ انشاءالله .

حمیده احمدی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 23:59

ممنون
همچنان در اول صف خدمت رسانی موفق و استوار ایستاده اید

ممنون ُ لطف دارید.
موفق و سربلند باشید.

م.رIT پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 12:33

ممنون از زحماتتون!

خواهش میکنم .
انشاءالله بتونه کمکی هرچند کوچک برای شما دوستان باشه .

مریم جمعه 13 دی 1387 ساعت 16:06

سلام
من نمیتونم فایلو دانلود کنم.
لطفاٌ فایل را برای بنده ارسال نمایید.
ممنون

چشم.
ارسال شد.
به mm.bakhtiary@gmail.com

قلی زاده-کامپوتر یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 02:01

سلام
نمونه سوالات را نتونستم بردارم .آیا امکان داره برام ارسالشون کنید به ایمیلم؟
معرفی به استاد دارم و سه شنبه 21 شهریور امتحان دارم.
ممنون میشم

سلام
از دانشجویان ما هستید؟ خواجه نصیر؟ استاد ؟
لینک که سالمه مشکل چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد