KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تست IQ

این تست نا امید کننده را انجام بدید تا متوجه بشید که IQ شما در چه حد هست:

باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد

1_ بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

2_ اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

3_ من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

4_ عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می اید؟
5_ مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

6_ اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

7_ فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

8_ اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

9_ حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

10_ اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

_ برو پایین

_ برو پایین

_ برو پایین 

پاسخ تست ها

1_  تمام ماهها حداقل 29 روز را دارند
2_ یک ساعت( شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1/5و بعدی را در ساعت 2 می خورید)
3_ ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که ساعت 9 شب است)
4_ 70(تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)
5_ 9 گوسفند
6_ کبریت
7_ سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب جنوب باشد
8_ 2سیب
9_ هیچ(حضرت نوح بود نه حضرت موسی)
10_ خوب خودتونید دیگه (نام خودتان) 

ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش

7تا و بیشتر دانش اموز دبستان

6 تا دانش اموز دبیرستان

5 تا دانشجو

2_ 3 استاد دانشگاه

1 مدیران ارشد

نظرات 20 + ارسال نظر
صابره سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 23:54

منم همینجوری شدم :دی

سپهر سارجانی سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 23:58

من 8تا
ولی خدا وکیلی سوال 7 غلطه؟!!!!
نه خیلی پست جالبی بود؟!!!

۸تا؟ نه بابا! من که باورم نمیشه ((:
مرسی.

ساناز چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 00:15

من ۶تا درست!!wo0w
هنوز مونده به من برسین...

حوریه جعفری-کامپیوتر چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 00:22

پس من همنوز در مقطع دبیرستان درس می خونم!!!
پست جالبی بود ممنون.

خواهش می کنم

رویا IT چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 01:22 http://7118

خیلی باحال بود!! کلی خندیدم به طراح ِ زیرک!!

نمی گم چند تا که از خودتون نا امید نشین!!

سارا it 87 چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 10:22

می گم اگه همشو یکی غلط بگه یعنی چی؟؟؟؟ یکیا!!!!! خودم که............. مرسیییییییی شبنم جونممممم!!!! جالب بود

خواهش می کنممممممممم

حسنلو چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 10:29

رامین ف چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 10:56

من استاد دانشگاهم !!!!! ... جان میرم جای دکتر و درس میدم

siavash(doste seper چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 12:45

14 tasho dorost goftammm shokhi karda 2 tasho dorost bood

فائزه غلامی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 16:26

پنج تا درست گفتم پنج تا هم غلط.
سوالهای زیرکانه ای بود.
ممنـــــــــــونم عزیزم.

خواهش می کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 17:07

۵ تا!!!!

ولی خوب من نمی دونسشتم ساعت کوکی چه جوریه!!!!

سوال ۷ هم غلطه!!!

راستش منم فکر کنم غلطه.طراحش من نبودم اگه اشتباهه ببخشید دیگه

مهدی فیاضی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 21:01

من همه سوالاتون جواب درست دادم به جز سوال اولتون که اونم نگفته بودید منظورتون ماه شمسی یا قمری . ولی فکر نکنید مدیر ارشدم . همه سوالارو قبلا شنیده بودم و حقیقتش به همه ام دفه اول اشتباه جواب دادم بس حتما یه دبستانی ام

کیاناز صنایع کامپیوتر چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 21:20

آقا من ساعتی دارم که دیجیتالیه و کوک هم می شه که زنگ بزنه ولی فکر کنم اوون موقعی که سوال۳ را طراحی می کردن عهد بوق بوده
من که کلاْ این سوال ۳ رو رد می کنم
جالب بود شبنم جان

M.B - IT چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 22:48

تست جالبی بود!

reza yakuza چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 22:51

این آخرش که ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش بود
از همه چیز توی متن جالب تر بود
نمی گم متنت بد بود نه
اما این آخرش با کل متن برابری می کرد این ارزشیابی ها رو بیشتر کنید

ممنون از نظرتون

غزاله پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 00:31

۳تا غلط
مرسی شبنم جون
خیلی جالب بود

خواهش میکنم

سپهر سارجانی پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 12:25

1: این دو تبدیل به نماد شده اند و خیلی با هم متفاوتند ولی تفاوت اصلی شان به نظر من در آرامش خاتمی و در مقابل تندروی های رئیس جمهور محبوب
2: ایشالا درست میشهi
3:بعدا...

:-o این الان یعنی چی؟ اشتبا ه زدین فکر کنم ((:

یاسمین چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 03:42

واقعا تست بیخودیه به نظر من یه سر به اینجا بزنید
http://www.servicekar.com/iq.htm

نظر لطفتونه.ممنون از نظرتون

هانا شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 01:32

یعنی من باید برم دوباره‌ کودکستان؟ 7تا غلط داشتم

هانا شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 01:34

در ضمن یه‌ پام لب گوره‌،25 سااااااال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد