KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بمب گوگلی غزه

gaza22

چند تن از وبلاگ نویسان بمب گوگلی غزه را راه اندازی کرده اند که به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس است.در این سایت هشدارهایی به سازمان های بین المللی و سران کشورهایی چون عربستان و مصر داده شده است.

من این سایت را لینک کردم.لوگویش را هم گذاشتم.شما هم به این سایت لینک دهید تا از آن حمایت کرده باشید.زاهنمای لینک و لوگوهای مربوط را می توانید در اینجا ببینید.





نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 23:37

ممنون مهندس علی من هم لینک میکنم.

سپیده شیخ الاسلامی ریاضی کاربردی سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 14:53

خدایا کمکشان کن تا اخر باستند
ممنون از پست خوبتون

Alinn سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 18:56 http://taftish.wordpress.com

سلام خسته نباشید
از شما که دانشجو هستید انتظار تعهد بیشتری در ذکر منبع مطالب می رود.
موفق باشید.

علی رستمی - فن آوری اطلاعات سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 19:02

دوست من مطلب رو از وبلاگ شما بر نداشتم ولی خوشحال شدم که شما هم از اون وبلاگی که آدرسشو یادم نیست برداشتم برداشتیش ! به هر حال مطلب ویژه وبلاگ خاصی نیست که نیازی به منبع باشه ! موفق و موید باشی

سپهر سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 20:41

چه کارا
؟!

ناصر سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 22:39

اخ چی مشد اون لنگه کفش میخورد تو صورت بوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد