KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اختتامیه جشنواره مطلع فجر

با عرض سلام تبریک ولادت با سعادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر ٬به اطلاع دوستان عزیز همکلاسی میرسانم جشنواره مطلع فجر با موضوع مهدویت به کار خود پایان داده و به همین مناسبت٬مراسم اختتامیه این سلسله نشستها در شب عید غدیر برگزار می شود. از تمامی دوستانی که مایل به شرکت در این برنامه می باشند دعوت می نماییم تا در این شب فرخنده ما را همراهی کنند. 

مکان: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک٬روبروی ساختمان اسکان٬ دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی سالن آمفی تئاتر

زمان: سه شنبه ۲۶/۹/۸۷ ساعت ۱۵ الی ۱۷ 


کانون مهدی یاوران جوان

نظرات 6 + ارسال نظر

هستم!

در خدمت خواهیم بود.

الحمدلله .
خدا رو شکر که یاری کرد تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راستای شناخت امام زمانمان برداریم
مسعود جان از شما و تمامی دوستانی که به منظور برگزاری هرچه بهتر این سری نشست ها تلاش کردید تشکر میکنم.
اجرکم عندلله تعالی.
موفق و سربلند باشید

ممنون از شما و دیگر دوستانی که در این کار شرکت داشتند و از هیچ کمکی دریغ نکردند و همیشه در صحنه حضور داشتند.

وحید احمدپور یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 22:24

با سلام

روزگار چه آسان و راحت و بی سر و صدا گذشت همین چند روز پیش بود جلسه هماهنگی برای آغاز سلسله جلسات اما حالا پایان..............
دل به دنیا بسته ایم و زمان را فراموش کرده ایم

از تمامی دوستانی که برای برگزاری این جلسات زحمت کشیدن تشکر می کنم

آرزوی آروزهای شیرین و زیبا برای همکلاسی های خوبم

ممنون از شما و دیگر دوستانی که در این کار شرکت داشتند و از هیچ کمکی دریغ نکردند و همیشه در صحنه حضور داشتند.

علی موید یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 22:35

من از دانشگاه تهران می ایم
التماس دعا

قدومتان بر چشم ما. ان شاء الله پذیرای شما و خانم محیطی از دانشجویان دانشگاه تهران خواهیم بود.

سوسن sanaye یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 23:00

دوستان خیلی زحمت کشیدن.. منم از همه تشکر می کنم
امیدوارم برنامه ها مثمر ثمر بوده باشه !
خدمت می رسیم

از زحمات شما هم تشکر میکنم.

سمانه یوسفی دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 00:46

از همه دوستانی که برای برکزاری جشنواره تلاش کردند تشکر می کنم
انشاالله اختتامیه هم با حضور دوستان خیلی خوب برکزار بشه

از زحمات شما هم تشکر میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد