KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مـــیـــنـــیـــاتـــور رونمایی شد

برای دیدن گالری عکس به ادامه مطلب بروید.



به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس طراحی و تولید مینیاتور توسط کارشناسان داخلی انجام شده و قرار است پیش فروش این خودرو که قیمت آن کمتر از 10 میلیون تومان برآورد می‌شود همزمان با دهه فجر آغاز شود.

در تولید خودروی کاملا ایرانی سایپا از 122 سازنده داخلی استفاده شده و 810 قطعه و مجموعه برای تولید آن طراحی و تولید شده است.
پس از سمند که به عنوان خودروی ملی در سالهای گذشته توسط ایران خودرو تولید شد، مینیاتور با برند سایپا و به عنوان یک خودروی کاملا ایرانی تولید خواهد شد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده طی دو تا سه سال آینده یک خودروی جدید بر روی پلت فرم مینیاتور تولید خواهد شد.
به گفته مهرداد بذرپاش، مدیرعامل سایپا با پیش فروش مینیاتور تا پایان سال جاری امکان تولید و تحویل این خودرو تا شهریور سال آینده فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه مینیاتور به تدریج جایگزین پراید خواهد شد گفت: راندمان موتور این خودرو حدود 17 اسب بخار بیشتر از پراید است، حجم موتورش از پراید بیشتر است، ظاهر مینیاتور از پراید زیباتر است و از مواد اولیه بهتری در ساخت قطعات داخلی اعم از صندلی و داشبورد استفاده شده است.
وی ادامه داد: تجهیزات ایمنی مینیاتور بیشتر از پراید است و دارای ترمز ABS است.
وی ادامه داد: مینیاتور یک خودروی ارزان قیمت است که در کلاس B و سرمایه‌گذاری 1200 میلیارد ریال تولید می‌شود.
وی در مورد انتخاب نام مینیاتور برای خودروی کاملا ایرانی سایپا نیز گفت: با توجه به زیبایی ظاهری این خودرو نام مینیاتور را برای آن انتخاب کردیم.
بذرپاش میزان تولید مینیاتور طی سال آینده را 15 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده میزان تولید این خودرو طی سه سال آینده به 200 هزار دستگاه در هر سال خواهد رسید و سهم این خودرو در صادرات سایپا نیز تا سال 1390 حدود 20 درصد خواهدشد.
وی در مورد شایعات مربوط به حضور کارشناسان کره‌ای و ایتالیایی در ساخت مینیاتور گفت: کار ساخت این خودرو توسط کارشناسان و صنعتگران ایرانی انجام شده و فقط از مشاوران خارجی در تولید استفاده کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در ابتدا مینیاتور با موتور گاز سوز تولید می‌شود و تا شش ماه آینده موتور پایه گاز سوز بر روی این خودرو نصب خواهد شد.
وی همچنین در مورد صادرات تندر 90 نیز گفت: صادرات درقرارداد به عهده رنو پارس گذاشته شده و ما منتظر عملی شدن این کار هستیم.
مدیرعامل سایپا در پایان از تولید بی 90 بر روی پلت فرم تندر 90 در پارس خودرو خبرداد و گفت: شرط تولید این خودرو رساندن میزان تولید تندر توسط دو خودرو ساز به 600 هزار دستگاه است که در حال حاضر این رقم حدود 300 هزار دستگاه است.
























نظرات 7 + ارسال نظر
علی رستمی - فن آوری اطلاعات شنبه 23 آذر 1387 ساعت 19:37

به به ببین چی ساختن مرسی از پست باحالت

فاضل شنبه 23 آذر 1387 ساعت 20:20

اینکه دوباره هر جاشو از یه جا برداشتند که

صابره شنبه 23 آذر 1387 ساعت 20:30

این همون ماشینیه که الان تو تلویزیون نشون داد یه بنده خدایی سوارش شد بعدش ترمز دستی بالا بود داشت میرفت؟

[ بدون نام ] شنبه 23 آذر 1387 ساعت 21:18

جا بهتر از این برای رونمایی نبود؟
الان میگن کمتر از ۱۰میلیون بعدا که اینقدر نمیدن

ساناز IT یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 00:35


محسن رحمانی یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 16:38

صندوق عقب ماشین جالب نشده صندوق طراحی اولیه قشنگتر بود اما جلوی ماشین از طراحی اولیه بهتر شده لینک طراحی اولیه از سایت سایپا

http://www.saipacorp.com/fa/products/future/SAIPAProductsCarva1newp1/S81.bmp

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد