KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازگشت

با سلام و خسته نباشید خدمت همکلاسی های عزیز

 

در پی اهدافی که وبلاگ گروهی همکلاسی آن را دنبال میکند که یکی از مهمترین آنها همانا وجود فضایی باز و آزاد برای ابراز عقاید ،نظرات و همچنین سبک ارائه آنها( که برای هر کسی متفاوت میباشد)است در مقابل از اعضای همکلاسی که همانا دانشجویان محترم خواجه نصیر میباشند انتظار میرود که کمی سعه صدر داشته باشند و اگر مخالف پستی هستند آن را مودبانه یا در نظرات و یا با خود نویسنده متن در میان بگذارند تا خدایی نکرده باعث ایجاد کدورت در بین همکلاسی ها نشود که این آفتی است برای از بین بردن اتحاد و همبستگی بین دانشجویان. 

همانطور که شاید خیلی از شما بدانیدحدود یک ماه پیش دوست خوبمان امیر حسین بابک سلمان (ملقب به مهندس سلمان ) به دلیل به وجود آمدن برخی از همین کدورت ها انصراف خود را ازعضویت همکلاسی اعلام کرد.شاید پستهای بابک سلمان دارای مخالفانی بود ولی میشد این قضیه را در فضایی کاملا دوستانه حل نمود بدون انکه مسئله ای پیش اید.در اینجا بنده از شما میخواهم که نظرتان را در مورد بازگشت این دوست عزیزمون به وبلاگ همکلاسی و شروع فعالیتهایش در قسمت نظرات همین متن بدهید تا شاید باز هم شاهد حضور بابک سلمان در جمع همکلاسی باشیم. 
نظرات 54 + ارسال نظر

وجود مخالف در وبلاگ آزاد همکلاسی طبیعی بوده و البته مزیتی بزرگ است!

درست است که نظردهنده باید مودبانه و با حفظ شان، مخالفت خویش را بیان نماید اما در هر صورت چنانچه نظردهنده خارج از شان رفتار کرد باز هم از نویسنده ی متن توقع میرود که با آغوش باز از نظرات مخالف استقبال نماید...

ترک کردن صحنه به صرف اینکه مخالفی وجود دارد و یا اینکه مخالفی مخالفت خود را خارج از شان بیان می نماید توجیه شدنی نیست!!!

عکس العمل ما با واقعیت های زشت جامعه باید در جهت زیبا نمودن آنها باشد و نه کنار کشیدن از جامعه و پاک کردن صورت مساله!

من به عنوان یکی از بازدیدکنندگان همکلاسی، از حضور دوباره ی همه ی مهندس سلمان ها خشنود خواهم شد و امیدوارم مهندس سلمان به سبک مهندس سلمان راه مفید خود را در همکلاسی از سر بگیرد!

منتظرت هستم مهندس جان!
ممنونم از متن خوبت سروش جان!
موفق باشی!

یک منتقد بی طرف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 10:12 http://یکی از بچه های kntu

این متن کاملا انتقادیس و انتظار ندارم که پاک شه !

با اومدن ایشون من یک پیشنهاد جالب دارم به بخش آرشیو موضوعی یک بخش اضافه کنید با تایتل "خاله زنک" ستاره دارشم می تونی بکنی که بیشتر از 2 تا در روز بتونه منشر کنه

توهین کردن به سخره گرفتن و حتی گاهی فحاشی آیا سبکیست جذاب ! ؟؟؟

شاید بگید اگر جذاب نبود پس چرا این همه نظر !!
جواب بسیار ساده است با کوچک ترین انتقاد با جواب های تند مواجه شدن سپس ادامه کل کل بسیار بسیار ساده نظرات را بالا می برد

آیا مطلبی که "مقایسه سرعت مرورگرهای فایرفاکس و کروم Firefox & Chrome" نظر بیشتری رو جذب می کنه یا دعوا و کل کل و.....

علت دعوا و مشاجرات هم اعتراض جمعی از دانشجویان دلسوز برای آینده همکلاسی به انتشار متونی چون زندگی نامه ساسی مانکن ! یا انصراف ادامه مطلب ..کور خوندین

و با کوچک ترین اتقادی متهم به حسود ! بخیل ! بدبخت ! .....متهم می شدند آیا درست است که چون حضرت آقا گاو و گوسفند های خود را فروخته و به ثروتی رسیدند به هر گونه که دلخواهشان خواست با دیگران رفتار کنند !

آهان یادم اومد یکی از محاسن وجود برکات ایشان ایناست که با وجود این گونه پست ها جواب دهندگان وکل کل کنندگان تند و تند همکلاسی را رفرش می کند تا بیبینند جوابشان چی بود تا ادامه کل کل را بدهند !!!
با این کار بازدید ها بالا می رود و خوب این هم حسنیست !!!

انتقاد تا همین جا بسه باقیش .....

. پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 11:22

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 11:45 http://www.itnasir.blogfa.com

با سلام خدمت دوستان من با یک قسمت از حرف های حمید جان موافقم و بایک قسمت از سخنان منطقد عزیز
شاید الان این مطالب رو که مینویسم بگید که لااقل اسمم رو براتون نمیزدم
ولی من آدمی نیستم که بخوام حرفم رو توی خفا و ژنهانی بزنم و عادت دارم توی روی طرف مقابلم بزنم و هیچ ترسی هم ندارم

حالابریم سر اصل موضوع
این بنده خدا خیلی بهش بها دادید
طوری که جوری شده بود که حس میکرد که داره برای همه سروری میکنه
حالا دلیل نمیشه به خاطر این که وضع مالیش خوبه بقیه زیر سلطه ایشان باشند

من خودم با ایشون یکبار برخورد کرده بودم ولی به قدری از این مرد متنفر شدم که حد نداره

قضیه ما از آنجا شروع شد که من با یکی از بچه های دانشگاه شوخی کردم
بعد از ۲ هفته که ما با هم آشتی هم کرده بودیم
آقا تازه اومده برای من ژی ام میده و میگه : بچه داهاتی با ما در نیوفت و بگذریم که چه توهین هایی هم به منو و خانواده ام کرد و هرچی لیاقت خودش بود بار ما کرد
من فقط تنها کاری که کردم این بود که به دوستانش مثل حمید جان گفتم که بهش تذکر بدهند

جالب اینه که اون بنده خدایی هم که من باهاش شوخی کرده بودم با شنیدن این مطلب کلی ناراحت شد

به یکی دیگه از بچه های ۸۷ هم گفته بود که نباید با یک سری از دخترای دانشگاه حرف بزنی

خلاصه این آدم قصد داشته مارو سر اون شوخی ببره حراست دانشگاه
کار گنده تر از قد و قوارش
حالا هم من بهتون ژیشنهاد میکنم کاری با ایشون نداشته باشید کسی ایشون رو از جمع بیرون نکرده بود که حالا دوباره بیاردش
خودش رفته خودش هم اگه بخواد میاد
بگذارید تا وقتی که خودشو درست نکرده تو جمع نیاد
با تشکر امیر رباط

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 11:50 http://www.itnasir.blogfa.com

در ضمن فراموش نشه که وقتی میگوییم وبلاگ دانشجویی یعنی اینکه توش نظر دادن آزاده هرکی جنبه نداره یا نمیتونه جواب بده و از خودش دفاع کنه نیاد بهتره

حمیده احمدی پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 12:04

ما منتظرتونیم مهندس سلمان

مهندس سلمان پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 12:24

آقای رباط .بدون که من هر وقت ببینم کسی مزاحم دختر مردم شده نتنها بهش اعتراض می کنم بلکه دیگر هم اون شخص رو آدم حساب نمی کنم . اگر اون موقع با حراست صحبت می کردم الان نمی آمدی کری بخونی برای من ؛ بچه . اما اون موقع دیدم تازه از ده وارد شهر شدی و تازه محیط مختلط رو دیدی وگفتم عیب نداره دیگه چیزی بهت نگفتم .چون دوست ندارم بعدا که تو روستاتون می خواستی از تهران تعریف کنی خاطره بد هم داشته باشی . نباید این حرف رو می زدی اینجا چون الان همه فهمیدند که از ده آمدی.خودت رو لو دادی

امین شکری برق پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 12:51

همهتون سعی کنید اول خودتون رو اصلاح کنید.
این حق رو خداوند به هیچ کدوم از ما انسان ها نداده که در مورد شخصیت همدیگه نظر بدیم.
فقط اسممون رو جماعت مثلآ دانشجو میذاریم!!!!
واقعآ متاسفم برای بعضی از دوستان
که طرف دهاتیه؟!
البته یه توجیه برای این حرکاتایه بچگانه بعضی از دوستان میشه پیدا کرد و اون؛اینه که شماها کم رودررو میشید.
اگه مثه ۲ همکلاسیه هر روز همدیگه رو میدیدید هرگز به خودتون حق جسارت به هم رو نمیدادید
و تو دوست عزیز که با یه بار دیدن یه شخص از او متنفر شدی در مورد برخورد فکریت با دیگران یکم بیشتر فکر کن.
امیدوارم به این نظر به شکل یه پیشنهاد دوستانه نگاه شود.
آقا سروش به شما هم تبریک میگم که روابط بین اطرافیانت انقدر برات مهمه ؛ ای کاش همه مثه شما بودند.

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 12:52 http://www.itnasir.blogfa.com

بله آقا سلمان به قول شما برادر عزیزمن بچه داهاتی
اولا این رو بگم اگه یکی این حرفو به شما میزد میرفتی و باباتو میاوردی چون جنبه انتقاد نداری

دوما : به این غیرت نمیگند
غیرت یعنی اینکه همهی دخترا رو به چشم خواهرت ببینی نه این که روی ۳ یا ۴ دختر حساس باشی
همه فهمیدند که روی این افراد حس مالکیت داری نه غیرت

سوما : شما حق نداری برای دیگران تعیین و تکلیف کنی که با کی رابطه داشته باشند

چهارم : اینقدر شعورت برسه که اون بنده خدا خودش اومد و جای شما از من عذر خواهی کرد

پنجم : شما که ادعای تهرانی بودنت هست بهت ژیشنهاد میکنم که بری و اون دوتا خونه بالا شهرت رو بفروشیو بری گاو گوسفند بخری
همون چوپانی بیشتر بهت میاد
البته ببخشید به جامعه چوپانا توهین شد

ک پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 12:52

امین شکری برق پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:00

در ضمن به دوستان توصیه میکنم که خودشون رو کارشناسه یه وبلاگ دانشجویی نکنند.
درسته اینجا وبلاگ دانشجوییه نه میدان مبارزه گلادیاتور ها که بپریم به هم.

امید فرقدان پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:13

شماها همونایی هستید که با دیدن پستی که اصلا بهتون ربطی نداره نخود هر آش میشید
انتقاد میکنید فحش میدید پشت سر هر کسی که میخواین بد میگین و ...........
مهندس سلمان من میگم برنگرد.

گفتم در این شهر خشن ، در خانه ماندن بهتر است
باید ز مار سمی خوشرنگ دنیا دل گسست

یه همکلاسی که نمی خواد رابطش خراب ب پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:16

سلام سروش جون به نظرم این پستت یه کم زود بود یعنی باید دیرتر می زدی
چون این جور که بوش میاد خیلی ها عوض نشدند
ولی اینو بگم می خواستی رابطه ها درست بشه
ولی اینو بدون که تا آدما عوض نشوند رابطه ها درست نمیشه
این معنی نداره که آدم به متعلقاتش بنازه
اگه به اینا بنازه و افتخارش این باشه که دیگه شخصیت نداره آدم نیست آدمی که اینطوری باشه
به نظرم خودشو نشناسه که ارزش هر کس به درونشه
آخه یه چوپون و گوسفند رو با خودتون مقایسه نکنید کجا یه گوسفند دروغ میگه شما شنیدید؟
یا یه چوپون با دوستش این کار رو بکنه که شما دانشجوها میکنید واقعا تاسف داره اسم خودمون هم گذاشتیم دانشجو نه بابا این دوستی و دانشجو بودن هم مجازی و تخیلی هستش

سلام علیکم:
من نظرم رو نمی گم....
......................................
ولی اقای* امین شکری *درست می فرمایند، اگه دوستان هفته ای دوبار چشم تو چشم هم می شدند این وبلاگ پیشرفت چشم گیری بعنوان یک وبلاگ دانشجویی داشت .... از همه نظر ...
......................................

. پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:31

بسه دیگه! خجالت بکشین

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 13:39 http://www.itnasir.blogfa.com

بله آقا سلمان هم طرفدار وبلاگ همکلاسی هست چون اگه نبود تو این پست نظر نمیذاشت
پس زیاد توجه نکنید اگه بخواد خودش برمی گرده
آقا سلمان درضمن اینو یادم رفت بگم اول یه نگاه به شناسنامت بنداز بعد به بقیه بگو دهاتی
من که دهاتی نیستم
ولی شعوری و معرفتی که بچه دهاتی ها دارند شهری ها ندارند
خودت میدونی من اول به سمت شما دست دوستی راز کردم و شما پس زدی
من انسانیت خودمو کردم ایگنورم کردی ولی با یک آیدی دیگه اومدم و بهت گفتم که من قصد دعوا با کسی رو ندارم ولی مثل اینکه خیلی دوست داری بجنگی
ولی بهت یگم با بد کسی در افتادی
بچرخ تا بچرخیم
برادران و خواهران دیگر هم بدونند این مسئله یه مسئله عادی نیست بالاخره یکی باید این آدمو بشون سر جاش
منم از خودم نمیگم جمعی از بچه ها ازم خواستند

یه وقت خیال نکنید که من بچه ژررویی هستم نه ولی باید حال این جور آدما رو گرفت

؟؟؟؟ پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 14:49

سلام

من همون دختری هستم که بحث دوای مهندس سلمان و اقای رباط شدم... از روزی که اومدم تو این دانشگاه جز بچه بازی از اکثریت چیزی ندیدم..من با اقای رباط مشکل کوچیکی داشتم و خودم با ایشون حلش کردم..اقای سلمان از من حمایت کردن..منم ممنونشون هستم ولی شاید روششون درست نبود.منم فقط برای تموم شدن موضمع و ادامه پیدا نکردن اختلاف از طرفین از طرف خودم عذر خواهی کردم..به هر صورت عنوان کردن این موضوع توسط اقای رباط رو هم بیهوده دیدم.. با وجود تمام اختلافاتم با مهندس سلمان اعتراف می کنم همیشه از پست های ایشون لذت بردم..و امیدوارم به همکلاسی برگردن...جاشون واقعا خالیه.. اقای سلمان شاید خودشو خیلی بزرگ دید ولی انسان جایز الخطاست..رفتارشون با اقای رباط خوب و درست نبود ولی بخشش از بزرگان است... بابا بیاین با هم دوستتتتتتتتتت باشیننن

یک منتقد بی طرف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:03 http://یکی از بچه های kntu

قابل توجه امید فرقدان
خیلی ببخشید خیلی عذر می خوام خواهشا اراجیف نباف بچه

آقای 2 زاری بی سواد این پستی بود انتقادی برای بر گشتن یه نویسنده که قسمت نظراتش بازه هرکسی هم دوست داره نظر خودش رو بیان می کنه

تو همون برو از فرت نابودی عقلانیت به جناب حمید توکلی توهین کن که من هنوز جواب حمید رو دارم و کردم سر لوحه زندگیم تا جواب کوته فکرایی مثل تو رو بدم!!!

تو اگه می گی بحث شخصیه خو چیزی داریم به نام private chat می ری هر چی مطلب می زاری اونجا اگر اینجا می زاری اعتراضتو ، پس واس خنده ها و نظرات رو بشنوی

درک پاراگراف قبلیه برات سخت نبود ....بود ؟؟؟

یه دانشجو پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:05

الان میگید من همون دخترم بچه ها سو تفاهم میشه براشون
خیال میکنند آقای رباط به شما نظر داره

بابا امیر از رفتاره این سلمان شاکیه بحث سره دختر نیست

یک دانشجو پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:09

منتقد جان دمت گرم برو هم من هم فکر کنم امیر رباط تا آخر پشتتیم
چون حق میگی
حرف حق هم جواب نداره

دریا آرام پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:09

منم با پست بالایی موافقم.


ببینید آقای سلمان تقریبا اکثر بچه ها طرفدار پست های شما بودند از جمله بنده!!!
اما این اختلافات پیش آمده بین شما و آقای رباط هیچ ارتباطی به دیگران ندارد پس لزوم ندارد که در اینجا مطرح گردد. بهتر نیست کمی منطقی تر رفتار می نمودید تا بعد از شنیدن صحبت های هر دو طرف به زودی روی فرد دیگری قضاوت نکنید؟!!
من نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم چون تقریبا از تمام ماجرا اطلاع دارم اما با توجه به شناختی که از قبل روی بعضی اشخاص از جمله شما داشتم انتظار چنین رفتاری دور به نظر می آمد حالا بهتر است که هم کلاسی های عزیز کمی عاقلانه تر برخورد کنید و درهای قلبتان را به روی کینه و دشمنی ببندید

یک منتقد بی طرف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:09 http://یکی از بچه های kntu

فرقدان 2 زاری اینم تیکه ای از متن که نظر طلبیده ::::

در اینجا بنده از شما میخواهم که نظرتان را در مورد بازگشت این دوست عزیزمون به وبلاگ همکلاسی و شروع فعالیتهایش در قسمت نظرات همین متن بدهید تا شاید باز هم شاهد حضور بابک سلمان در جمع همکلاسی باشیم.




سواد داری یا نه اگه نداری برات بخونمش !!!!!!!

دریا آرام پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:11

منظورم با همون نظر؟؟؟؟؟؟ موافقم

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:19 http://www.itnasir.blogfa.com

ممنون از حمایتت دانشجوی عزیز

من هم با نظر خانوم دلام موافقم

چون صحنه ی رقابت شیرینه و کل کل حال میده
منم از آقای سلمان خواهش میکنم برگرده

همتون شاهد باشید من دوباره دست دوستی طرف آقای شلمان دراز میکنم

البته اگه منه دهاتی رو به رسمیت بشناسند

بله دانشجوی عزیز درست میگفتند دعوای من سر دختر نبود سر رفتار ایشون بود
به هر حال شاید منم تندی کرده بودم

اینجا از همه عذر میخوام
اگه راضی شدید یه صلوات

حالا خودمونیما به ما تو دلتون فحش ندیدا

عباس ال طعمه پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:25

در مقابل از اعضای همکلاسی که همانا دانشجویان محترم خواجه نصیر میباشند انتظار میرود که کمی سعه صدر داشته باشند و اگر مخالف پستی هستند آن را مودبانه یا در نظرات و یا با خود نویسنده متن در میان بگذارند
خوبه اینو نوشتی
با اینکه با سلمان کمی اختلاف دارم اما حق را بهش میدم

همکلسی برای همه دنشجوها درست شده
باید نطر دهنده ا عقل و شعور نظر دادن داشته باشن و نظرشان در حد یک دانشجو باشد

رامین ف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:41

خوب این کولی بازی ها چیه؟؟ خو ب اگه کسی رفته خب دوباره عضو بشه؟؟

. پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 16:01

من میگم بیا خودتو لوس نکن

حرف بزنید تا شناخته شوید...

محمد رشیدی - فناوری اطلاعات پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 16:06 http://www.ksna.ir

من از کار ِ بسیار زیبای آقای "سروش فرنودی" و از صحبت های جناب "امین شکری" و دوست خوبم جناب "حسین محمدی نصرآبادی " تشکر میکنم.

موفق و پیروز و سربلند باشید. کینه رو هم بریزید دور.

م پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 16:55

من از طرفدارهای مهندس سلمان هستم و دوست دارم برگرده اما اگه برگرده فقط خودش رو کوچیک کرده

احمد IT پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 19:03

شما هم خسته نباشی عزیز.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 20:55

ip یه دانشجو=85.133.195.240
ip امیر رباط=85.133.195.240
تصمیم در مورد شخصیت این بچه کوچولو به عهده دیگران است. کسی هست که فکر کنه این آقا راست میگه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 20:59

IP امیر رباط:240 195 133 85 IP یک دانشجو:240 195 133 85 !!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:37

من به امیر رباط حق می دم که با آی دی یه دانشجو بنویسه چون هر حرفی رو نمیشه رو در رو نوشت

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:51 http://www.itnasir.blogfa.com

پسر گل اگه سواد داشته باشی برنامه specifid
این برنامه رو هم بشناسی میدونی که با این برنامه ip فرد مخفی میمئنه

ولی محض اطلاع بدون که ip من اینه : 85.133.194.250
بچه جون برو با یه حرفه ای یا با بزرگترت بیا

اگه قرار بود بچه هایی مثل تو ip منو بدونند که من باید میرفتم دنبال میمردم

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:57 http://www.itnasir.blogfa.com

در ضمن یادم رفت بهت بگم ÷سر یا دختر گل که اسمتو نگفتی اگه سواد داشته باشی ip هرفرد هربار که میاد تو نت عوض میشه ولی میشه یه کاری کرد که ip ثابت بمونه برا من از اون ثابت هاست


خواهش میکنم از جمعیت این مطالب رو در مورد هک و ip نذارید تو این وبلاگ ها چون بعضی ها بلد نیستند باهاش کار کنند اونوقت هست که بدجور خیت میشند
به شما هم توصیه میکنم که سعی نکنی با این کارا جو رو عوض کنی
چشم نداری یکی از ما تعریف کرده


من که گفتم رسما از همه بابت کار نکردم عذر میخوام
حالا اگه شعورت برسه دیگه از این شیطنت ها نمی کنی

دوست پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 22:06

وای عجب دعوایی شده ها بابا صلوان بفرستید

امید فرقدان پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 22:15

اسمتو بنویس تا بیام چباشت کنم.

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 22:16 http://www.itnasir.blogfa.com

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

گاجوله پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 23:24

به قول توکلی جونم
با حرف زدن نقابها برداشته می شود

یک منتقد بی طرف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 23:26 http://یکی از بچه های kntu

امید فرقدان همچنان تو به توهین های خود ادامه بده و به قول حمید توکلی :

حرف بزنید تا شناخته شوید...


من نمی دونم فردا با چه رویی در دانشگاه وارد می شوی

زندگی بهت خوش بگزره اوباش خیابانی

یوسف پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 23:28

برای کسایی که اینجا هستند و می نویسند، از تمام خواننده ها نظر خواهی نشد که آیا بنویسند یا نه، این قضیه در مورد سلمان جان نیز صادق هست. اگه ایشون احساس کردند و صلاح دیدند که نباشند بهتره، خوب اجباری در کار نیست و اگه لازم ببینند باشند، باز هم به همچین پست هایی احتیاجی نیست. اگه فکر کنه باشه بهتره، خودش میاد، نیاز به این کارا نیست. حالا خودتون می دونید.
یه سری مسایلم از نظر من درست نیس که بدین صورت مطرح بشه، اینجا چاله بازار نیست و علاوه بر دانشجویان، خیلی های دیگر ( از جمله دوستان خود من) از این بلاگ گروهی دیدن می کنند، پس حرمت اینجارو نگه دارید و قبل از این که چیزی اینجا ارسال کنید هم به گفتن یا نگفتنش فکر کنید و هم به طرز و نحوه گفتن.
همگی موفق باشید

امیر رباط پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 23:38 http://www.itnasir.blogfa.com

برای من یه چیز که جالبه اینه که اون فردی که در مورد ip نظر داده باید تونسته باشه نظرات رو به طور خصوصی دیده باشه
÷س همه میدونند کی این مطلب در مورد ip من نوشته
÷س لزومی نداشته که خودش رو معرفی نکنه
ولی بهتره بدونه که این ip ها همیشه درست نیست و غلط انداز هم هست
مثل این دفعه

بازم اگه اون بنده خدا قانع نشده 09369861607
بهم زنگ بزنه تا براش توضیح بدم شاید قانع شد
هرچند که میشناسمش

محمد حسین رونیاسی ,IT پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 23:54

من از پست های امیر خوشم نمی اومد چون به نظرم با چیزی که از یه وبلاگ دانشجویی انتظار می ره خیلی فرق داشت.
از آقای فرنودی بابت پستشون تشکر می کنم کار قشنگی انجام دادن.
اکثر نظرات ربطی به موضوع پست نداشت.
در مورد مشکل پیش اومده بین دوستان:این کار درستی نیست که مسائلی که بینتون پیش میاد همه جا مطرح کنید.بهترین راه٬ حل کردن مسائل بین خودتونه نه اومدن جار زدن!
جالب اینه بقیه دوستان اینجور مواقع به جای آرام کردن اوضاع٬ جو رو متشنج می کنن.واقعا دستشون درد نکنه.

سپهر سارجانی جمعه 22 آذر 1387 ساعت 08:42

شاید این جمعه بیاید شاید........

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر 1387 ساعت 08:48

ip امیر رباط = 85.133.195.188 85.133.195.188 85.133.195.188 اما بعد از اومدن یه دانشجو= 85.133.195.240
منظور از اینکه میگی مال من از اون ثابت هاست چیه؟
دانشجو هر بار نظر داده ip یک چیز بوده برای شما هم یک چیز بوده اما تا قبل از اینکه بیای با دانشجو نظر بدی.

نازنین جمعه 22 آذر 1387 ساعت 11:15

واییییییی بس کنید بچه ها.چرا سر یه موضوع کوچیک با هم اینقده دعوا میکنید و همه رو به جون هم میندازید؟؟
بهتر نیست ناراحتی ها و اتفاقایی که قبلا افتاده رو کنار بگدارید و دوباره از اول با هم شروع کنبد؟؟
شما ها حداقل ۳ یا ۴ سال دیگه تو این دانشگاه کنار هم هستید.این جوری که نمیشه...
لجبازی نکنید دیگه...بیاید همه با هم دوست باشیم

امیر رباط جمعه 22 آذر 1387 ساعت 12:02 http://www.itnasir.blogfa.com

من در این فکرم که آقای فرنودی فقط میتونه ipرو ببینه و حمید
حمید که اصلا تو این فازا نیست
میمونه این آقا سروش
آخه ÷سر گل تو که هنوز جرات نداری اسم بنویسی چرا مطلب میزاری
برو هرموقع که مرد شدی
بزرگ شدی بعد بیا حرف بزن
هنوز خیلی چیزا در مورد ipنمیدونی
برای این هم که دوباره نری دنبال ip من بگرد خودم برات مینویسم
چون اونجا غلط اندازه
85.133.194.233

هرموقع سر از تخم در آوردی بیا حرف بزن

تو هنوز نمیدونی هرکس میتونه ip رو مثل آب خوردن عوض کنه

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر 1387 ساعت 13:04

hamkelasi 10 ta modir dare ke hamashun mitunan ip nazarat ro bebinan
age ino nemidunesti hala bedun

امیر رباط جمعه 22 آذر 1387 ساعت 14:02 http://itnasir.blogfa.com

مهم اینه که مرد نیستی اسمتو بزنی
نمیخوام بخورمت که
مرد باش حرف میزنی پای اون باش
بعد اگر هم یه مقدار سواد داشته باشی تمام اون پورت ها برای غرب تهرانه
ولی من افسریه میشینم
یعنی شرق تهران
پس الان متوجه شدی که این ها همش غلط اندازه
چون راحت میشه
اونا رو عوض کرد و از برای دیگران استفاده کرد


بابا این یه دانشجو خودشو معرفی کنه که این بچه بفهمه من نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد