KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

زندگی کردن یا زنده بودن؟؟؟؟؟

زنده بودن حرکتیست افقی از گهواره تا گور 

 

زندگی کردن حرکتیست عمودی از زمین به آسمان

 

 

اینست تفاوت زندگی کردن و زنده بودن!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:21

ممنون زیبا بود!

قابل نداشت

رویا IT شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:21 http://7118

دوست دارم زنده باشم!!

ممنون قشنگ بود!! !

انشاالله ۱۲۰ سال زنده باشید و زندگی کنید

سروش فرنودی شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:24

سخن زیبایی بود.ممنون

از دستم در رفت قابل شما رو نداره

الیار عاصمی زاده شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:30

ممنون زیبا بود عزیز

خواهش میشود عزیزتر

حوریه جعفری-کامپیوتر شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:33

می خوام تا موقعی که زنده ام زندگی کنم!!
جمله زیبایی بود. موفق باشید.

در سایه حضرت حق اینطور خواهد شد.
شما هم موفق باشید

سجاد - آی تی شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:34

زندگی بدون شاخه گلهایی مثل تو نمیتونه زیبا باشه ! اگه فرشته هایی مثل تو نباشن ، که آدما فقط نفس می کشن و زنده هستن ! همین و بس ... در حالیکه برای زندگی کردن بهانه هایی لازمه که یکی از اون بهانه ها ، بنده های دوست داشتنیه خداست ... بنده هایی از جنس بلور ... بنده هایی از جنس سعید اسماعیلی فرد

گلی از خودته سجاد جان. همه ما وسیله هستیم باید سعی کنیم به همدیگه کمک کنیم . منم یه بنده هستم مثه بقیه بنده های حضرت حق. سعی میکنم تو زندگی کردنم آدم خوبی باشم که زنده است و دوستای خوبی مثل تو و خیلی های دیگه کمکم میکنن

در پناهش

فهیمه IT شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:35

زنده باش و زندگی کن !!!
قشنگ بود مرسی

اینم حرفیه
خواهش میکنم به دل خودم نشست گفتم به دوستامم بگم

صابره شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:37

خیلی قشنگ بود مرسی

خیلی خواهش میکنم
خوشحالم که دوستای جدیدمون هم از همکلاسی استقبال میکنن

حرکت عمودی از آسمان به زمین به چه معناست!؟

بستگی داره چی این جرکت رو انجام بده.
وحی - نزول -سقوط - افتادن - ترکیدن و ... به این معنی هستن

رویا IT شنبه 16 آذر 1387 ساعت 00:51 http://7118

در جواب آقای توکلی: به دنیا آمدن!!

فرزانه محمدی شنبه 16 آذر 1387 ساعت 03:09

بودن اما

حرکتی است چهار بعدی :

X--->از گهواره تا گور

Y-------------------->از من تا او

Z----------------------------------->از فرش به عرش

w<---------- از برون به درون !


این دستگاه مختصات ؛ بعد هایش اعداد منفی ندارند ، همواره به پیش می روند . همواره!

هر تابعی که درونش بیاید ، به بینهایت میل می کند ... سرعتش هرچه باشد ؛ باشد.

طول و عرض و ارتفاع و عمقش متقاطع اند و ناگسستنی!


در پناه حضرت دوست

علی رستمی - فن آوری اطلاعات شنبه 16 آذر 1387 ساعت 13:35

زیبا

فکر نکنم بتونم زندگی کنم خیلی سخته
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد