KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

روز دانشجو ....

        فرا رسیدن ۱۶ آذر رو به همه دانشجویان عزیز تبریک عرض میکنم 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: اندیشه نو

نظرات 5 + ارسال نظر
ساناز عامری جمعه 15 آذر 1387 ساعت 23:20 http://www.best2club.tk

سلام من ساناز عامری دانشجوی گرافیک دانشگاه صنعتی شریف هستم به تازگی یک وب ثبت کردم اما میخوام اگه میشه با من تبادل بنرو لینک داشته باشید تا آمارم رو بتونم تا حدی بالا ببرم. امیدوارم قبول کنید.راستی اگه قبول کردید به وبم بیاید و جوابتون رو بدید.ممنون.موفق باشید.ازطرفی هر مشکلی در زمینه گرافیک داشتید خبرم کنید

رویا IT جمعه 15 آذر 1387 ساعت 23:44

چون دانشجو زنده است!!

روز دانشجو مبارک!!

همکلاسی خوبم!
خانم ساناز عامری....

۱ - در حال حاضر مشاهده ی وب شما از این دامنه امکان پذیر نیست...

2 - همکلاسی تا به حال با هیچ سایت و وبلاگی تبادل لینک توافقی نداشته است و تمام پیوند های موجود مربوط به دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر می باشد!

3 - از اینکه در زمینه ی کمک های هنری اعلام آمادگی میکنید ممنونم، شما هم چنانچه به مشکلی برخورد کردید حتما به سایت های زیر که توسط چند تن از گرافیست های دانشگاه صنعتی خواجه نصیر مدیریت می شود رجوع نمایید:

http://www.graphicist.ir
http://www.jabeabzar.com

4 - خوشحالم که میبینم رشته ی گرافیک در دانشگاه صنعتــــــــــــی شریف تدریس میشه!

5 - طبق قوانین همکلاسی نظرات تبلیغاتی نا مربوط به متن نه تنها پاسخ نمیگیرند بلکه حذف می شوند، اما چون در ابتدا خود را دانشجو معرفی نمودید و امروز روز دانشجو است، و این متن هم به پاس روز دانشجو منتشر شده، به عنوان یکی از اعضای همکلاسی پاسخ شما رو دادم، البته ممکنه نویسنده ی متن نظر شما و نظر بنده رو حذف کنه!

امین جان، به این دو نظر رحم کن!
روز دانشجو مبارک!

شبنم کامپیوتر شنبه 16 آذر 1387 ساعت 09:59

منم تبریک میگم

امین برق شنبه 16 آذر 1387 ساعت 19:21

باشه رحم میکنم
ولی شانس منه؟؟؟؟؟
هر چی پیام تبلیغاتی هست رو پستهای من میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد