KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نکته های قشنگ زندگی

بد نیست این نکته ها رو بدونین و به خودتون افتخار کنین!!

اگر امروز صبح سالم از خواب برخاستید، قدر سلامتى خود را بدانید زیرا یک میلیون نفر تا یک هفته دیگر زنده نخواهند بود.

اگر تاکنون از آسیب‌هاى جنگ،


تنهایى در سلول زندان، عذاب شکنجه،

یا گرسنگى در امان بوده‌اید،

وضعیت شما از وضعیت ٥٠٠ میلیون نفر در دنیا بهتر است.


اگر می‌توانید بدون ترس از زندانى شدن یا مرگ، وارد مسجد (یا کلیسا) شوید، وضع شما از ٣ میلیون نفر در دنیا بهتر است.

اگر در یخچال شما خوراکى و غذا وجود دارد،

اگر کفش و لباس دارید،

اگر تختخواب و سرپناهى دارید،

در این صورت شما از ٧٥٪ مردم جهان ثروتمندتر هستید.

اگر در بانکى حساب دارید، و اگر در جیب‌تان پول دارید،


شما به ٨٪ مردم دنیا که چنین شرایطى دارند تعلق دارید.

اگر شما این نوشته را می‌خوانید، از سه خوشبختى بهره‌مند هستید:



1- یک کسى به فکر شما بوده است.

2- شما به ٢٠٠ میلیون نفرى که قادر به خواندن نیستند تعلّق ندارید.

3- و ... شما جزو ١٪ از مردم دنیا هستید که کامپیوتر دارند.
به قول یکنفر:

طورى کار کنید که انگار نیازى به پول ندارید،

طورى عشق بورزید که انگار هرگز آزرده خاطر نشده‌اید،

طورى برقصید که انگار هیچکس شما را نمی‌بیند،

طورى آواز بخوانید که انگار هیچکس صداى شما را نمی‌شنود، 

 


منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
محمدحسین باقری چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 10:18

من الآن به خودم افتخار میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 10:20

الان این واسه افتخار بود؟

حوریه جعفری-کامپیوتر چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 11:17

جالب و غم انگیز بود!!
راستی عکس هایی هم که انتخاب کردی خیلی باحال بود.
ممنون از پست قشنگت.

فاضل چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 11:29

منم افتخار

نرگس چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 12:04

عالی بود من الان...

سپهر سارجانی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 13:00

من اینقدر این مدت به خودم افتخار کردم که دیگه از دیدن خودم در آیینه مفتخر می شم

لیلا-دامپزشکی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 13:20 http://masiresabz83

سلام
حرفات خیلی توپ بود کلی حال کردم

الهام چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 14:44

سلام عالی بود.مرسی.

امیر پورنصرت چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 17:08

خیلی پست قشنگ و زیبایی بود. واقعاْ چرا خیلی ها ناشکرن.

زهرا(فناوری اطلاعات) چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 18:41

جالب بود پس طبق محاسباتم ما تقریبا توی هفتادصدم درصد مردم مرفه دنیا هستیم

سپیده شیخ الاسلامی ریاضی کاربردی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 18:49

افتخار به شما با این پست قشنگت

سوسن sanaye چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 18:57

ایول باحال بود !
حالا اگه کافی نت بود و داده بودیم یکی دیگه بخونه خوشبخت نبودیم ؟ :(( :((

شقایق-com پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 13:14

عزیزم خیلی عالی بود.ممنون

رویا IT پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 13:53

!!

خیلی جای تفکر داشت!!

آیا ما در اینکه خیلی ها به خوشبختی ما نیستن تقصیر ما نیست؟

و اگه نیست٬ این قدرت رو داریم که بهشون کمک کنیم؟ می تونیم جلوی خیلی هاشو بگیریم؟!!

به خودمون افتخار می کنیم ولی کافی نیست!! ما انسانیم و خیلی بیشتر از اینها از دستمون بر میاد!! !!

با استفاده درست از خوشبختیمون می تونیم بیشتر به خودمون افتخار کنیم!! !!

مرسی پستت فوق العاده بود عزیزم!!

مرجان IT پنج‌شنبه 14 آذر 1387 ساعت 21:27

من الان در پوست خود نمیگنجم.
قدر داشته هامون رو داشته باشیم.

فرزند کوروش یکشنبه 17 آذر 1387 ساعت 11:09

من واقعا تعجب میکنم.همهء پیامها رو خوندم.
واقعا از این ملت گیج ایران به خدا تعجب میکنم.
بابا آخه چرا یه کم فکر نمیکنید حالا هر کی امد هر چی گفت آدم باید بدون ذره ای فکر قبول کنه آخه؟؟؟؟

فقط یه حساب..یه حساب سر انگشتی بکنید و به مغزتون فشار بیارید میفهمید که چه آمار مسخرای بتون دادن....

وای از این همه جهالت که گریبان ملت رو فرا گرفته وااااااااااااااااااااایییییییییی

هی هر چی گفتن بدون ذره ای تامل باور کردین که الان 30ساله داریم سواری میدیم...

بیدار باشید و هوشیار.
زنده باد ایران زمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد