KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اطلاعیه دفترتحکیم وحدت درباره مراسم روزدانشجودر دانشگاه‌های کشور

ضمن تبریک آغاز هفته‌ی دانشجو بر تمامی دانشجویان گرامی و همکلاسی‌های عزیز٬ دفتر تحکیم وحدت با صدور اطلاعیه‌ای زمان تجمع و تریبون آزاد این دفتر را به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، یکشنبه ۱۷ آذر مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران اعلام کرد. همچنین دفتر تحکیم ۱۲ الی ۱۹ آذر را هفته دانشجو نامیده است...

 

در ۵۵ امین سالگرد اعتراضات ضد استبدای و ضد استعماری دانشجویان و به خاک و خون کشیده شدن سه آذر اهورایی در سال ۱۳۳۲بار دیگر برمی‌خیزیم تا بانگ اعتراض بر علیه مستبدانی سر دهیم که به تاراج منابع ملی و آبرو و حیثیت ایران و ایرانیان مشغولند، و پیامد سیاست‌های غلطشان فساد فراگیر فقر گسترده، پایمال شدن قوق شهروندی، ازبین رفتن عزت ایرانیان در سراسر جهان، تحریم‌های بین‌المللی، بیکاری، و هزاران معظل دیگر است. آری در حالی بار دیگر ۱۶آذر فرا می‌رسد که همچنان استبداد و استعمار دو مشکل اساسی این کشور است و در این میان دولتمردان نهم می‌کوشند با برگزاری برنامه‌های نمایشی و مجیزگویانه اصل وجودی مراسم روز دانشجو  را به خیال واهی خود به فراموشی بسپارند.

 

دولتمردانی فعلی تاب تحمل هیچ انتقادی را ندارند، خوی استبدادی در جای جای سخنان و عملکردشان  عیان است و سیاست های نادرست ایشان باعث چپاول منابع ملی ایران شده  است. هر چند اکنون این استعمارگران روسیه، چین، آمریکای جنوبی و… هستند که به تاراج منابع ملی ما مشغول هستند.

 

از این رو برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره سه آذر اهورایی و گرامیداشت روز دانشجو و در حالی که دولتمردان نهم قصد ایجاد انحراف در جریان دانشجویی و مصادره این روز به نام خود را دارند، دفتر تحکیم وحدت روزهای ۱۲ الی ۱۹ آذر را هفته دانشجویی اعلام نموده و ضمن برگزاری مراسم در دانشگاه های مختلف کشور به مناسبت این ایام اعلام می‌داریم برنامه روز دانشجوی دفتر تحکیم وحدت در روز یکشنبه مورخه ۱۷/۹/۱۳۸۷ از ساعت ۱۲ در دانشگاه تهران، مقابل سردر دانشکده فنی، برگزار خواهد شد.

 

دفتر تحکیم وحدت از کلیه دانشجویان و دانشگاهیان جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر و شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آورد.

 

روابط عمومی

دفتر تحکیم وحدت

۱۰ آذر ۱۳۸۷

نظرات 5 + ارسال نظر

هفته ی دانشجو مبارک!

وبلاگ نیوز سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 13:58 http://weblognews.ir

دوست گرامی سلام
خبر شما را که به وبلاگ نیوز فرستاده بودید خواندیم. ما خبرهای داخلی وبلاگ‌ها را به جز در موارد خیلی استثنایی کار نمی کنیم. اما به شما پیشنهاد می دهیم که به مناسبت روز دانشجو، یک گزارش از وضعیت وبلاگ‌های دانشجویی و دانشگاهی کشور تهیه کنید.
این گزارش باید مستند باشد و از متن وبلاگ ها برداشت شده باشد.
این نوع گزارش اختصاصی سایت وبلاگ نیوز بوده و با نام نگاه وبلاگی در لینک زیر قابل دسترس است. الآن در سایت حدود سه یا چهار گزارش نگاه وبلاگی موجود است.
اگر برایتان مقدور است این گزارش را با تکیه بر وبلاگ خوبتان تنظیم کنید و تا ۱۶ آذر به وبلاگ نیوز بفرستید.
قالب گزارش های نگاه وبلاگی وبلاگ نیوز را می توانید در لینک زیر بیابید:
http://weblognews.ir/?cat=12
با تشکر و تقدیر فراوان
تیم خبری وبلاگ نیوز

رویا IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 15:35

اصل روز دانشجو رو فراموش نمی کنیم! !

هفته دانشجو مبارک!!

سپهر سارجانی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:03

نه پویای پر پیدا زاده
منم به شما و همکلاسی های عزیزم این روز با شکوه و پر از خاطرات داشنجویان سلحشو این مرز و بوم را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سروش فرنودی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 01:26

در حقیقت دانشگاه و دانشجو قلب تپنده و قشر اگاه و پیشرو در هر زمینه ای در یک مملکت است.هفته و روز دانشجو بر تمامی جویندگان علم و دانش تبریک و تحنیت باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد