KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تولد پسر شایسته ی KNTU به همه ی دنیا مبارک

۱۳ آذر   1367 بود که خدا یه ستاره ی پر نور دیگه به آسمون کم ستاره و غبار گرفته ی ما آدما    بخشید تا از درخشش اون   دیوارای کم رنگ دلهامون   آبی بشه !  

تولد سعید اسماعیلی فرد که بدون اغراق یکی از شاهکارهای خداست رو به :  خودش  -  همسر آیندش  -  خانواده ی محترمش  -  صمیمی ترین دوستش ( حسین مالکی )  -  به مدیر همکلاسی و به شما  ساکنین دهکده ی سبز KNTU   و به همه ی زمینی ها  تبریک و تهنیت میگم .  

چشمای قشنگتون رو ببندین و با دلهای آسمونیتون

برای   -----> 

1 : سلامتی سعید  

2 : رسیدن به بزرگترین آرزوش   

دعا کنید .

 

 

منم با قلب کوچولوی خودم  برای سعید دعا می کنم !   

roozhayetanhaai@yahoo.com

نظرات 38 + ارسال نظر
گاجوله سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 13:54

رامین ف سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 13:59

مبارکههههههههههههههههههههههههههههه

سعید جان تبریک میگم!
البته قبلا واست آف گذاشته بودم!

منم دعا می کنم!

علی رستمی - فن آوری اطلاعات سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:09

سعید مبارکه ! اگه فردا می خوای شیرینی بدی بگو ما هم بیایم اسمایلی سعید اسماعیلی فرد

حسین محمدی نصرآبادی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:15


سعید جان تولدتتتتتتتتتت مباااااااااارک.
بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی
امیدوارم صد سال دیگه رو با خوشحالی و موفقیت سپری کنی و به *آرزوت*هم برسی.

مرتضی قاسم پور، IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:23

سعید جون، سعید جون، تولدت مبارک!، مبارک، مبارک، تولدت مبارک

شفیعی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:23

تبریک میگم اسماعیلی

مسعود افشار سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:45

با بی توجهی به نویسنده متن... :پی
سلام سعید تولدت مبارک.امیدوارم همیشه سالم و سرحال و پیروز در تمام مراحل زندگی به سمت هدفت گام برداری. و دیگه هم کنار آی دیت علامت ورود ممنوع رو برداری. دیگه بقیه صحبت هارو اینجا نمیشه گفت. باز هم مبارک باشه.
اما من در عجب موندم این سجاد یهویی از کجا پیداش شد؟ سال به دوازده ماه معلوم نیست کجاست اصلا حالا یهو آن که میشه هیچ٫کنار آی دیش مینویسه : وای خدای من سعید اسماعیلی فرد داره به دنیا میاد! من استرس دارمقضیه چیه؟ راستشو بگو چقدر براش چک کشیدی؟

مسعود جان ... من همیشه به یادتم - خاطر نازت برام خیلی عزیز تر و فراتر از ارتباطات در دنیای مجازی هست . چون از استاتوس های غمگین خوشت نمیاد و چون من هنوز به گذاشتن این جور استاتوس ها اعتیاد دارم ، واسه همین مزاحمت نمی شدم . همیشه در قلبمی ! خودت هم اینو خوب میدونی

روزی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:52

فکر نکنم تولدش امروز بوده باشه است ( نقطه ) شاید میلادیش امروز باشه! یعنی سعید انقدر خارجیه؟

رویا IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 14:56

تعداد زیادی تبریک مجازی بسته بندی کرده و از همین تریبون به سویتان اعلام می داریم!! !

شاد و سلامت باشید!!

فائزه IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 15:52

تبریک عرض می کنم.
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشند.

hani سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 17:12

tavalodet mobaraaaaaaaaaaaak

بهار IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 17:46

مبارکه

پویا سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 18:02

به به مبارکت تودل باشه
خوب دیگه یهشیرنی افتادیم

پویا سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 18:02

*تولد

فرزان بالکانی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 19:36 http://www.jabeabzar.com

سعید عروسکه والا... گل میخکه والا... ببین از قدو بالاش سعید عروسکه والااااااا هااااااااااا.... ااا.. ااا.. . . . .

Amin Abbaspour IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 19:58

agha saeed tavalodeton mobark omidvaram dar zendegi har rooz be movafaghiyat haye bishtari dast peyda konid

مهندس سلمان سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:08

دست دست . تولد جوجست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:16

akheeeeeeeeeey motevalede mahe azare!!!
manam tabrik migam!
ishalla 100 sal be in rooza! :D

مرتضی قاسم پور، IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:23

پسر شایسته؟ یا پسر شجاع!

محمد حسین زهره وند سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:30 http://kntu.blogsky.com

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

تولدش مبارک

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

میدونم خیس شدی :-؟؟

عباس ال طعمه سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:46

چه شبی امشب
تولدت مبارک سعید جون
ایشالا ۱۰۰ سال زنده باشه

فهیمه IT سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:46

مبارکههههههه
تبریک می گم
موفق باشین

محمد جواد اکبری سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:51

تولدت مبارک داش سعید.
*:چون بدت میاد فقط ۱دونه :دی
شیرینی چیه؟شام. اونم چی؟؟گرونترین رستوران و گرونترین غذا

نیما سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 20:55 http://jabeabzar.com

♫♪♪♫♪♪♪♫♪♫.....♪♫♪♫♫♪♪♪♫♪♫.......♫♪♪♫♪♪♪♫♪♫♪♫♪♫♫♪♪♪♫♪♫

آهنگ شعر فرزان بود.
مبارک باشه سعید جان.

سروش فرنودی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:00

سعید جان تولد مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشید.حالا یه بوس بده به عمو

فرزانه محمدی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:07

تبریک مجدد به تمام همکلاسی های آذری !

علی الخصوص نامبرده ی تازه متولد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همکلاسی رو صدای گریه این تازه متولدین ورداشته ...
کسی نمی دونه مامان این بچه کجاس ؟

sahar سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:25

I WISH YOUR GOOD LUCK,HAPPY BIRTHDAY SAEED.

روزبه ناعمه سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:41

مبارک سعید

نرگس توکلی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:49

منم تبریک میگمممممممممم
ولی یه بار نشد یه تولد باشه ما یه کیک بخوریما

جویا سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 21:56 http://toooska.blogfa.com

سعید جان تولدتو تبزیک میگم....آرزومند پیش رو داشتن سالیان سال خوشی و موفقیت را برایت خواستاریم....شیرینی ما یادت نره

حمیده احمدی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 22:32

منم تبریک میگم
امیدوارم ۱۰۰ سال عمر با عزت همراه با دلخوشی و یلامتی داشته باشید

سپهر سارجانی سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 22:39

سعید جان تبریک میگم!
البته قبلا واست آف نگذاشته بودم!

منم دعا می کنم! نمی کنم!می کنم! نمی کنم!می کنم! نمی کنم!می کنم! نمی کنم!می کنم! نمی کنم!می کنم! نمی کنم!می کنم!

اصلا تو چیکار داری که می کنم یا نمی کنم تو ستاره باش نور در کن حال کن و.........

سحر تسبیحی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 00:26

شما واقعا شاعر خوبی میشین خیلی خوب چیز می نویسید جدی میگم بهش فکر کنید.

سلام ... از لطفتون ممنون ... البته این جورا هم که شما می فرمایید نیست ! اگه مطالبی که می نویسم قشنگ به نظرتون اومده واسه خاطر اینه که با دید قشنگ به دنیا نگاه می کنید ! در هر صورت از محبتی که داشتین خیلی ممنون ! به پیشنهادتون هم فکر می کنم . خدا نگهدارتون باشه ...

الیار چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 02:38

من اینجا کنار همین باغچه وبهار ونیلوفر تو را در زیباترین لباس دیده ام و شنیده ام که در صدای مبهم زمستان بهار را جستجو می کنی. وحالا با خوش آواترین لهجه بهاری و آشناترین زبان تکلم بهار زندگیت که برای تو آمده خوش آمد می گویم وسرشارترین بهار که به چشمهای تو زنده است وخدای همه باران ها و باغچه ها نگاهدارتوست.

پابه پای تمام جوانه ها به تلاوت باران وبرف می نشینم و نسیم و ابر وباغچه را به میهمانی رویش تو دعوت می کنم که تو آیه به آیه خط به خط تلاوت بهاری

محمد رشیدی - فناوری اطلاعات چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 13:04 http://www.ksna.ir

تولدت مبارک سعید جان - خیلی گلی - موفق و پیروز و سربلند باشی.

علی منتجبی چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 19:34

داداش من تازه الآن پست تولدتو دیدم.تبریک میگم بهت شاهکار خلقت

سعید اسماعیلی فرد جمعه 15 آذر 1387 ساعت 21:06 http://liverpoolfc.ir

گذاشتم یه چند روزی بگذره چون خیلی گرفتار بودم ولی اینجا از همه دوستای گلم مخصوصا سجاد عزیز تشکر میکنم . همه به من لطف دارید امیدوارم همیشه شاد باشید و به آرزوهای قشنگتون برسید.
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد