KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به نظر شما بهترین پست برای یک وبلاگ می تونه چه شکلی باشه!؟

سلام به همکلاسی های خوبم.

به نظر شما بهترین پست برای یک وبلاگ می تونه چه شکلی باشه!؟

اینکه فقط یه افراد خاص و به تعداد انگشتان دست از اون استفاده کنن یا شامل اکثریت بشه!؟

قطعاً این بهتره که اکثریت افراد بتونن از اون پست استفاده کنن ، پس به نظرتون بهتر نیست مطلبی گذاشته بشه که همه بتونن از اون استفاده کنن!؟

من دقیقاً دارم همین اصل رو رعایت می کنم ، پس بعضی از دوستان از من خرده نگیرند که ای بابا این چه مطلبیه گذاشتی اینو همه می دونن ( چون خودش می دونه میگه همه<!--[if !vml]--><!--[endif]--> ). من سعی کردم که مطلبی رو بزارم که مورد توجه اکثریت واقع بشه نه اقلیت.                                                         موفق باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر

به نظرم روند خوبی پیش گرفتی...

مرسی حمید جان . اگه دل گرمی افرادی مثل شما نبود تا الان ادامه نمی دادم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 21:21

این مطلب که گذاشتین به درد همه میخورد یا فقط به درد اونایی که اعتراض میکردن؟

رامین ف پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 21:30

سلام نوید جان...از این پااین دارم نگات میکنم ها...(منظورم پست پایینه ها فکر نکنی گفتم خاک زیر پاتم)
مطلبهات که تا الان خوب بوده..کم نیار..موفق باشی(دیگه نمیگم فلان کار رو تعطیل کردی اومدی پست نقد ی میذاری!!!! باور کن دیگه نمیگم...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد