KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آینه منو برداشت.......

 

 

 تقدیم به دوستانی که  چون آینه پاک وصادقند 

  

آینه منو برداشت... شروع کرد بهم نگاه کردن... دستی به موهاش کشید... یقشو درست کرد... دهنشو کش داد تا دندوناشو ببینه... گرد و خاک های فرضی رو شونه هاشو تکون داد... صداشو صاف کرد...کلشو آورد جلوم ...برام شکلک درآورد... منم براش شکلک درآوردم ...خندید... منم خندیدم... یهو خندش وایستاد.... میخواستم ببینم برا چی دیگه نمیخنده منم دیگه ساکت شدم...

اومد بره...گفتم آینه باهام قهری...؟ سرشو انداخت پایین ولی هیچی نگفت... سرشو گرفتم بالا زل زدم تو چشاش... بهش گفتم چقدر چشات قشنگه آبی آبی مثه دریا... اشک تو چشاش جمع شد ولی بازم هیچی نگفت ...بهش گفتم دیگه دوسم نداری ...دوباره سرشو انداخت پایین ...گفت قلب تو سیاهه... گفتم خودت چی قلب تو سیاه نیست ...؟دستشو از دستم جدا کرد ...اما آینه نیفتاد...اما نشکست ...

بهم گفت پشت سرتو ببین ...نگاه کردم ...خودم بودم ...ولی کوچیک شده بودم... کوچیک کوچیک ...انگار هنوز مدرسه نمیرفتم... سفید سفید ...مثه نور...نزدیکش شدم ...نزدیک و نزدیک تر... اینقدرکه دیگه منم شدم مثه اون... کوچیک کوچیک... سفید سفید... آینه افتاد... این بار شکست... نیم خیز نشستم...تو آینه پر از ترک خودمو دیدم که خرد شده بودم... آینه گفت دوست دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
شقایق-com پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 22:14

عزیزم ممنون از پست قشنگت!!!

ممنون از شما دوست جون! ما قابل این همه قلب نیستیم
موفق باشید

شما هم تعریف می کردید تا ۳ می شد بازی می شد

غزاله- نرم افزار پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 23:27

ممنون عزیزم.خیلی قشنگ بود

قشنگی از شما است دوست جون!

منم بازی...

ممنون، خیلی قشنگ بود!

ممنون از شما
موفق باشید

رویا IT جمعه 8 آذر 1387 ساعت 11:46

خیلی قشنگ بود!! !!

سبک نوشته شده روی آدم تاثیر می گذاره!! !

ممنون از شما دوست جون!

عطیه جمعه 8 آذر 1387 ساعت 22:04

مطالبت خیلی جالبن
موفق باشی

شوخی نکن خندم میگیره

s جمعه 8 آذر 1387 ساعت 22:11

ghashang bod

ممنون کاش اسمتون رو کامل می نوشتید

سوسن sanaye شنبه 9 آذر 1387 ساعت 09:20

حرف نداشت !
عالی بود

ممنون دوست جون
خوبی از خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد