KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اشک خدا...........

نمی دونم چرا وقتی این مطلب رو خوندم یاد این افتادم که چه عجله ای برای بزرگ شدن داشتیم  وحالا که بزرگ شدیم دوست داریم به دوران کودکی برگردیم

کاش می شد همیشه بچه بودیم  خوش به حال بچه ها!

  چقدر خدا دوستشون داره

کوچیکتر که بودم  

فکر می کردم بارون اشک خدا است

ولی مگه خدا هم گریه میکنه؟چرا باید دل خدا بگیره؟

دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم 

اشک خدا رو توی یه کاسه جمع کنم تا هروقت دلم گرفت کمی بخورم وپاک وآسمونی شوم

آسمون که خاکستری میشد دل منم ابری میشد

حس می کردم ادم ها دل خدا رو شکستند یا از یاد خدا غافل شدن

همه میگفتن بارون رحمت خدا است

اما حس کودکانه به من میگفت خدا دلش گرفته واز دست آدم بدا گریه میکنه!

نظرات 7 + ارسال نظر

من از گذشتم خاطرات خوبی دارم، شاید بشه گفت خاطره ی بد ندارم، از امروزم هم راضیم، شوق دیدار فردا رو هم از دست نمیدم....

فردا یه چیز دیگس...

خوش به حال شما من که امیدی به فردا ندارم

سپهر سارجانی سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 02:18

من که اصلا حاضر نیستم کوچیک بشم
هر دوره ای مزیت های خاص خودشو داره مهم اینه که چیزای خوبشو ببینی
من که حتی پیرم بشم بدم نمیاد خب اونم یه سنی دیگه

اینم یه حرفیه البته بدی هاش بیشتره تا خوبیش!

رویا IT سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 03:05 http://\\:qJJd

من فکر می کرم اشک شوقه٬ چون توی بارون غم نمی بینم!

مرسی قشنگ بود!! !

شایدم اشک شوقه خدا می داندو بس !
ممنون از دوست جون!

حوریه جعفری-کامپیوتر سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 07:15

بارون چیز قشنگیه. من بارون رو دوست دارم.
مطلبتون هم مطلب قشنگی بود.
موفق باشید.

باران که می بارد تو می آیی البته من برف رو بیشتر دوست دارم
ممنون از شما دوست جون!

امیر پورنصرت سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 08:28

خیلی متن قشنگی بود. واقعاْ گاهی اوقات فکر می کنم خدا چقدر می تونه صبر داشته باشه. صبر از این همه رحمت بدون هیچ تشکر از سوی بنده ، بدون هیچ استفاده درست ، کلی جور و جفا ...
به قول دوستان بارون رحمت خداست. خدا همه چیزی که می فرسته رحمته.مرسی از پستتون.

بله منم موافقم با شما ممنون

حسین رنجبر سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 11:54

عرض سلام وادب و احترام دارم:

ــ سرکار خانم شیخ الاسلامی‌:

به نکته بسیار ظریفی اشاره کردید.فقط می تونم بگم آنکس که میخواهد بداند برای او چه چیزی نزد خداست٬باید بنگرد چه چیزی برای خدا نزد اوست.

موفق٬پیروز و سربلند باشید.

بله کاملا درست است موفق باشید ممنون

۳۶۶ سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 17:42

نمیدونم چی بگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد