KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم رزمی آقایان

 دوستان عزیز سلام

اعضای تیم رزمی آقایانی که تا الان آمادگی خودشون رو برای عضو شدن در این تیم اعلام کردن:

۱)رضا قاضی پور  ۸۶

۲)احسان لهراسبی  ۸۶

۳) مصطفی هوشمند ۸۶

۴)وحید احمدپور   ۸۶

۵)الیار عاصمی زاده ۸۶

۶)مهدی رمضانی ۸۶

۷)مجتبی معصوم پور ۸۶

۸) دامون آخانی   ۸۶

۹) حسین محمدی نصرآبادی  ۸۶   

۱۰)حسن نوروزی  ۸۵

 

دوستان عزیزی که هنوز میخوان توی این تیم عضو بشن در قسمت نظرات نام و نام خانوادگی و ایمیل خودشون رو درج کنند.

برای آشنایی بیشتر با رشته مورد نظر که قرار استفاده بشه به اینجا مراجعه کنین. 

انجمن ورزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی  

 

برای مشاهده ی کلیه ی اخبار انجمن ورزشی کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 15:31

هستم.

دمت گرم منم هستم :D

من نیستم!

عزیزم بود و نبودت فرقی نداره :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

وحید دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 19:35



بودم بازم هستم

نوکرت بودن بازم هستم :):):):):):):)

مسعود مروی سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 01:06

هستم داداش منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد