KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم رزمی آقایان افتتاح میشود...

بسمه تعالی

سلام به آقا پسرای خوش تیپ

آقا شرمنده دیر شد...

با توکل بر خدا و یاری دوستان و مسئولین دانشگاه مثل اینکه مشکلات تیم رزمی پسرا هم برطرف شده و احتمالا شنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ، سالن تربیت بدنی دانشکده علوم قراره به امید خدا کارمون رو شروع کنیم.

 

انشاءالله شنبه این هفته یعنی ۹/۹/۸۷ مراسم افتتاحییه تیم رزمی برگزار میشه

 

دوستانی که به رشته های رزمی علاقه دارند و میخوان توی تیم رزمی دانشگاه عضو

بشن میتونن با آقای قاضی پور و یا با خودم(حسن نوروزی) هماهنگ کنند.

توجه: دوستانی که علاقه مند به شرکت در تیم رزمی هستند،

(نام و نام خانوادگی و ایمیل)

 خود را در قسمت نظرات درج کنند.

 

در آخر از زحمات مسئول محترم تیمهای رزمی آقایان

آقای قاضی پور تقدیر و تشکر بعمل می آوریم.


هیئت تیمهای رزمی آقایان 

انجمن ورزشی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی  

 

برای مشاهده ی کلیه ی اخبار انجمن ورزشی کلیک کنید 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 20:05


هیئت رزمندگان اسلام

IP: 89.165.6.185

چه ربطی داشت :)

وحید یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 20:13

با سلام
وحید احمدپور هستم - پسر خوبی هستم
-من ورزش رزمی رو زیاد دوست ندارم اما چون حسن رو خیلی دوست دارم میام

اومدم یکی بگیره من روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

وحید جون دوست دارم
بیا در آغوشم بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

کونگ فو؟
کاراته؟
تکواندو؟
بوکس؟
جودو؟
کشتی؟

کدومش؟
همه اینا تو یه تیم هستن؟!

حمید جان سوال خوبی بود

رشته ایی که قراره کار کنیم رشته کاراته سبک دای دو هستش
ولی چون این سبک طوریه که همه دوستان رزمی کار میتونن از اون استفاده کنن به همین خاطر گفتم تیم هنرهای رزمی

این سبک تمام تکنیکهای کاراته آزاد و بوکس حرفه ایی و جودو رو در خودش گنجانده

دوستان خیلی جذابه بیایید تماشا کنین ببینید چیه ...

راستی حسن جان یادم رفت بگم من حاضر هر کاری واسه این تیم انجام بدم.مثلا می تونم کیسه بکس باشم یا بچه ها به جای چوب گردنه منو بشکنن.خلاصه من همه جوره در خدمتم
ببخشید من محمد حسین رونیاسی هستم از حمید نقل قول کردم

خوب حمید خودش اینکار است دیگه خودم میدونم

روی حمید حساب باز کردم :D

محمد حسین رونیاسی ,IT یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 22:15

آخه حمید روش نمی شد بگه

این یه قلم رو اصلا باور نمی کنم


حمید و کم رویی ....................

یعنی جدا فکر می کنی من کم رو هستم!؟

محمد حسین رونیاسی ,IT دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 14:45

فکر نمی کنم کم رویی!هنوز اون پر روییتو درست حسابی نشون ندادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد