KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

کلاس های ریاضی ۱ و ۲ ، انجمن علمی

کلاس های ریاضی ۱ و ۲ ، انجمن علمی


با توجه به اینکه هنوز تعداد واریزکنندگان شهریه به حد نصاب نرسیده است و علی رغم تمامی زحمات بسیاری از دوستان در مرحله ی آخر مارا تنها گذاشتند یاد آوری میکنم که تنها  تا پایان  روز پنجشنبه فزصت باقی است 

فیش های بانکی را نزد خود نگاه داشته و روز تشکیل کلاس تحویل دهید! 

مبلغ 65 هزار تومان به حساب ۰۳۰۲۱۸۳۲۴۹۰۰۱  بانک ملی شعبه مهر وطن و یا

شماره کارت 6037991042008015  به نام سهیل کیان زاد

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 23:40 http://Kntu.BlogSky.Com

امیدوارم دوستان همکاری کنن تا کلاسها دوشنبه ی هفته بعد شروع بشه!

موفق باشی!

شبنم کامپیوتر پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 00:02

لطفا شما لیست اونایی که فقط ثبت نام مقدماتی کردنو بگین تا من وارد خشونت شم
ولی بی شوخی بچه ها ترم تموم شد اگه نمیاید بگید تا یه کار دیگه کنیم

کیاناز صنایع کامپیوتر پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 14:02

سلام. ببخشید اینو می گم ولی دوشنبه هفته دیگه تو همین ساعت استاد خودمون کلاس حضوری گذاشتند!
نه به اینکه کلاس نداریم. نه به اینکه دو تا دو تا داریم
حالا چیکار کنیم که نمی تونیم هفته آینده بیایم

. پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 17:22

سلام
دلیل شرکت نکردن دوستان شهریه زیاد ان است
در صورتی که قرار بود هر جلسه ۶۰۰۰۰تومان باشه که بین ۳۶ نفر متقاضی ریاضی1 تقسیم بشه میشه جلسه ای ۱۶۰۰ تومان برای هر نفر...
۱۲ جلسه ان میشه ۲۰۰۰۰تومان نه۶۵۰۰۰تومان!!
البته میدانم دست شما نیست و من دست شما رو هم می بوسم و تشکر و قدر دانی میکنم...
استاد ارزانتر نیست؟

سهیل پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 21:24

باشه حرفی نیست هر جا رایگان کلاس دادن ما هم اونجا برگذار می کنیم جلسه هم نبود ساعت بود تازه ۳۰ ساعت هم فشرده شده وشده ۱۲جلسه وکجا ۳۶ نفر ثبت نام کردن
مرسی از اینکه تقسیم کردن رو به من آموختین کلاسم از ۳ شروع میشه!

ارش جمعه 1 آذر 1387 ساعت 18:45

اقای کیان ناراحت نشید...
ما کلاس رایگان نمی خواهیم.ما میگیم همون چیزی که شما فرمودید ما اجرا کردیم...
ولی قراره ما این مبلغ نبود.قبول دارید؟
اگه قبول ندارین من پول رو همین الان میریزم...
البته من زحمات شما رو منکر نیستم و خیلی خیلی از پیگیری شم ممنونم
اگه دوست دارید اجازه بدید شنبه بیام دانشگاه خدمدتون با هم صحبت کنیم شاید به توافق برسیم؟

سهیل جمعه 1 آذر 1387 ساعت 20:00

مرسی دوست عریز شما ولخرجی نکنید.آیندگان قضاوت خواهند کرد.
http://mahan.ac.ir/documents/document/13583/13641/portal.aspx

ارش شنبه 2 آذر 1387 ساعت 10:52

باشه دنیا اینطوری نمی مونه اقای کیان...
ولی یادتون باشه من از همه اونهایی که ثبت نام کردند خیلی بیشتر پیگیری و تبلیغ کردم -اعصابمم خرد شد تا بچه ها از حمایت شما تو دانشگاه مطلع بشن و قدر دان زحمات شما باشن و هم کلاس فیزیکی رو تجربه کنند.
اقایان توکلی و رستمی و نصر ابادی هم شاهد هستند...خدا هم بهترین شاهدمه.
اشکال نداره....موفق باشید!
خدا نگهدار!

ارش شنبه 2 آذر 1387 ساعت 18:02

در ضمن اگر از دست من ناراحت هستید یا دلخور هستید لطفا ما رو هم حلال کنید.

سهیل یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 16:08

متاسفم که اینجوری گفتم ولی در این مورد به حد کافی بحث شده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد