KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آقای کلاهبردار از پرسپولیس رفت

آقای کلاهبردار از پرسپولیس رفت

افشین قطبی استعفا کرد و رفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال مشکلاتی که در این تیم داشت، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی که پس از بازگشت مجددش به پرسپولیس در فصل هشتم رقابتهای لیگ برتر  پس از جلسه ای که شب گذشته با مسئولان این باشگاه داشت از سمتش استعفا کرد.

قطبی پس از ارائه این استعفا به مسئولان باشگاه راهی دبی شد و اعلام کرد دیگر به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

خبر استعفای افشین قطبی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس هنوز از سوی مسئولان این باشگاه به طور رسمی تایید نشده است






در نامه‌ افشین قطبی آمده است: استحضار دارند اینجانب سید افشین قطبی با عشق خدمت و با قلبی مملو از علاقه به هواداران و طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم گرفتاری‌های بسیار به دعوت مسئولین باشگاه پرسپولیس آری گفته و مجددا با امید استفاده از همکاری صمیمانه کادر فنی جدید و در خدمت داشتن ستارگان فوتبال ایران، فعالیت خود را شروع کردم.

اکنون با توجه به حوادث حاشیه‌ای تیم که برخی از افراد در خارج از باشگاه ایجاد کرده که بیشتر به دسیسه برای جلوگیری از موفقیت این تیم شکل می‌گیرد نتایج در خور و شایسته مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان حاصل نشده و این تنها به بهانه حضور بنده در این تیم است. از آنجایی که با تمامی قلبم پرسپولیس و هواداران آن را دوست می‌دارم، خنجر جدایی را در قلب خود فرو کرده و از کنار تیم دور می‌شوم، شاید با این اقدام دشمنان ما، خوشنود شوند و دست از سر این تیم بردارند. اگر با جدایی من از پرسپولیس این تیم راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند این افشین قطبی است که عشق و علاقه خود را فدای موفقیت پرسپولیس می‌کند.
اشک‌های جدایی از تیم پرسپولیس و هواداران را در خود نگه داشته تا در روز قهرمانی پرسپولیس چه در لیگ برتر و چه در جام باشگاه‌های آسیا، آنها را در لحظات شادی از چشمم جاری کنم.
در خاتمه لازم می‌دانم از تمام سعی و تلاش بی‌شائبه اعضای هیئت مدیره باشگاه که در مدت فعالیت اینجانب در جهت ایجاد امکانات برای به ثمر رساندن تلاش بنده، کادر فنی و بازیکنان از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نکردند سپاسگذاری کنم. امیدوارم هواداران عزیز قدر زحمات آنان را گرامی بدارند. آنها همگی دل شیر دارند.








پس از انتخاب به عنوان سرمربی

پیروانی: قول قهرمانی در سه جام را می‌دهم




افشین پیروانی در تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که به این سمت نائل شدم. فردی هستم که بیشترین بازی‌ها را با پیراهن قرمز انجام داده‌ و فکر کنم با تلاشی که داشتم، همیشه برای تیمم، تمام خوشبختی‌ها را خواسته‌ام.
وی افزود: در اولین تستی که به عنوان مسئول اول تیم هستم، از لحاظ فنی باید برابر تیم صدر جدول، یعنی پیکان قرار بگیرم. این یک آزمون سخت برایم است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. به تیم خودم اطمینان دارم که می‌توانیم در سه جام قهرمان شویم.
پیروانی در خصوص همکاران خود گفت:‌ 48 ساعته نمی‌توانم دستیار اضافه کنم. فعلا در خدمت پرویز کماسی و احمدرضا عابدزاده هستم. به احتمال فراوان فردی را به کادر اضافه خواهم کرد. از همین جا از کلیه کسانی که می‌توانند به تیم کمک کنند، درخواست می‌کنم مرا یاری کنند.
وی درخصوص قطبی نیز گفت:‌ او قابل احترام است. زحمات گذشته او را هرگز نباید فراموش کرد. نمی‌توانم دلایل رفتن او را بازگو کنم؛ اما می‌دانم وضعیت پرسپولیس امسال با توجه به هیئت مدیره قوی و کاربلد، در شرایط بسیار خوبی است. در خصوص اینکه هیئت مدیره به تعهدات خودش عمل نکرده که باعث شده قطبی ناراحت شود، باید با او صحبت کنیم. آنچیزی که به من تعهد داده شده بود، عمل شده است.
پیروانی در خصوص حرف‌های قطبی مبنی بر مشکوک بودن عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل صباباتری، اظهار داشت: شرافت و وجدان بازیکنان را نباید زیر سوال برد. همه جای دنیا بازیکنان زحمت می‌کشند تا برای تیم خود مفید باشند. صباباتری بدترین روز فوتبالی ما بود؛ اما هرگز قبول ندارم بازیکنان ما کم کاری کرده‌اند.
وی خاطر نشان ساخت: پرسپولیس بی‌حاشیه‌ترین و منظم‌ترین تیم ایران است. مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.








هواداران پرسپولیس :قطبی نباید به پرسپولیس برگردد




تمرین ظهر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر استعفا و کناره گیری افشین قطبی و حضور کلیه اعضای هیئت مدیره این باشگاه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد.

در ابتدای این تمرین داریوش مصطفوی حدود 20 دقیقه برای بازیکنان در رختکن صحبت کرد و دلایل کناره گیری افشین قطبی از پرسپولیس را برای آنها بازگو کرد.

حسین هدایتی ، محمد آخوندی ، محمد حسین نژاد فلاح و مجید فرخزادی دیگر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز دقایقی با خبرنگاران و هواداران گفتگو کردند و به سوالات انها پیرامون استعفای قطبی پاسخ گفتند.

در تمرین امروز پرسپولیس کریم باقری ، مازیار زارع ، مهدی واعظی و مسعود زارعی غایب بودند و محمد منصوری نیز به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نکرد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از نزدیک تمرینات این تیم را تماشا می کردند در گفتگوهایی که با خبرنگاران و شبکه های مختلف تلویزیونی داشتند از مسئولان این باشگاه خواستند دیگر دنبال قطبی نباشند چرا که شان و جایگاه پرسپولیس بالاتر از این مربی است.

در حاشیه این تمرین زمانی که خبرنگاران قصد مصاحبه با داریوش مصطفوی را داشتند او اعلام کرد تنها با یکی از شبکه های تلویزیونی مصاحبه می کند که این امر باعث اعتراض سایر خبرنگاران شد. ضمن اینکه خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی هنگام ورود به ورزشگاه اکباتان با ماموران انتظامی این ورزشگاه درگیر شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 10 صبح فردا زیر نظر افشین پیروانی برای دیدار با تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه اکباتان پیگیری خواهد شد.




در تمرین استقلال چه گذشت


در تمرین امروز تماشاگران استقلال در حالی که به شدت امیر قلعه‌نوعی و بازیکنان استقلال را تشویق می‌کردند، شعارهایی را نیز در حمایت از افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس سر دادند و خواهان بازگشت قطبی به تیمش شدند.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 16:22

امیر پورنصرت چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 16:44 http://kntu.blogsky.com

ایول خیلی عالی بود خسته نباشید جداْ
خیلی پست جامعی بود.
البته نباید هم بی انصافی کرد. بنده خدا کلی کارها هم واسه پرسپولیس کرد.
موفق باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 21:33

چرا رفت؟

محمد حسین باقری شنبه 2 آذر 1387 ساعت 09:33

آخه ابله مادر زا تو هنوز میفهمی فوتبال رو با چه ت می نویسان که به قطبی می گی کلاهبردار !خاک تو سر ما که در دانشگاه خواجه نصیر آدم نادانی مثل تو هست که نمی داند در جامعه اش چه می گذارد و از روی معده حرف می زند برو واسه خودت فانحه بخوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد