KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بحران بی شوهری (از این روشها استفاده کنین)

در راستای اینکه بحران بی شوهری در جامعه امروز به وجود آمده کلیه خانمهای محترم می تونن از روش های زیر استفاده کنن و البته مراقب باشن که سوء استفاده نکنن .

 

۱ـ روش کوزه ای : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی
نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

۲ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن می کنی شکلات بین مردم تقسیم می کنی تا مرد آرزوهات بیاد.
نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع می تونین فانوس هم روشن کنین .

۳ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی می تونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم می پری تو بغلش و بهش
میچسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه .
نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .

۴ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده می کنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی می کنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه .
نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

۵ ـ روش خر خونی : تو کلاس و مدرسه و دانشگاه نمره بیست کلاس می شی بالاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی .
نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

۶ ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که می تونی شرکت می کنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه .
نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

۷ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت می کنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بالاخره یه شوهر گیرت بیاد .
نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

۸ ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر می داری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک می کنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب می کنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی .
نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

۹ ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو می گیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش .... (سانسور ) می گیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه. البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند.
نتیجه گیری : در تعهد نامه کلانتری حتما مقدار مهریه را ذکر کنید


دوستان به دل نگیرید! این فقط یک متنِ طنز هست جنبه داشته باشید!


منبع: ؟؟؟؟

نظرات 24 + ارسال نظر
علی رستمی - فن آوری اطلاعات سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 23:47

هنوز زنده ای ؟

آره! اگر منو کشتن به بچم بگو بابات مرد بود :دی

شقایق جابرانصاری سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 23:56

این یعنی چییییییییی!!!!!!!!!!!

فارسی نوشته که!

محمد حسین باقری سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 23:57

این که صحنه زلیخا و یوزارسیفه

عوامل پشت صحنه فرستادند!

[:S011:] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 00:24

طبق آمار جدید تعداد پسرها بیشتره اینها رو ننویس بعدا واسه خودت بد می شه

مهندس جون فعلا که نه من زن میخوام و نه پسرها زیادند! پسر کمه!! قدر خودتونو بدونید!

ص چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 00:38

خجا لت بکش پسره ی بیخود این روشارو واسه خواهرت بگو اون انجام بده اگه اونجا بودم یه تو دهنی میخوردی

خواهر ندارم که! شما هم مثل خواهرِ من! چه فرقی داره آخه؟

به دل نگیرید! واقعیت همینه

ص چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 00:45

واقعیت فر هنگ کمه شماست و این که واقعا هیچی نمی فهمید خوبه ما هم هر چی دلمون میخواد بگیم بعد بگیم جنبه داشته باش.شما ادم متوسطی هستین

ممنون! چرا معرفی نمیکنید؟ اولین دختری هستید که من با این لحن صحبت میکنه!

قصد توهین نداشتم!

سپهر سارجانی چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 00:45

یعنی چطور ممکنه؟

این نظر توسط سپهر سارجانی فرستاده شده .

ص چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 00:54

معذرت خواهی شما =قبول کردن کار بی جاتون ولی در کل روش شماره ی ۹ شما در شان این دانشگاه و دختراش نیس مگین که دخترای فامیل شما با این روش شوهر کرده باشن واسه همین واسه شما خوب جا افتاده ان شاالله به همون روشم میبرنتون کلانتری عقدتون میکنن

پیشنهاد میکنم شما یکبارِ دیگه به معنای طنز توجه کنید! خنده ی طنز از تلخیست!

طنز: بیان واقعیتهای جامعه به گونه ای دیگر!

کجای این متن من به همکلاسی هام توهین کردم؟!

اینکه شما در برخورد با یک طنز اینطور جبهه میگیرید نشونه ی فرهنگ خودتونه، شاید اکثر روش های ذکر شده به واقعیت شبیه باشه اما درون مایه ی طنز داره!


من میتونستم طبق قوانین نظرات بدونِ نام رو حذف کنم. اما نظر شما برام محترمه

؟؟؟؟؟ چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 01:26

اقا پسر این رو بدون اگه پسر کمه در عوض دختر

خوب نایابه بگرد تا پیدا کن

حق با شماست! موافقم!

ص چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 01:39

ببینید اگر یکم به بحث های تلویزیون نگاه کنید و از حالت متوسط خارج شین مینید که شوهر کم نشده بلکه پسرا تمایلشون به زن گرفتن کم شده و اون به خاطر نوعی افسردگی و پوچیه اینکه جوونا نمیدونن اینده میخوان چیکار کنن یا شرایط جامعه باعث میشه نمونش دانشگاه مسخره ی خودمون به جای اینکه کمک کنه به جونا که بتونن ۸ ترمه درسشونو تموم کنن کاری کرده که ۲۰ ترمه هم تموم نکنیم چون ما منبع درامدی هستیم برای ازدواج و کمک هزینه ی پسرای اونا اگه ما نباشیم درامد اونا هم کمه پس نمیتونن به بچه هاشون کمک کنن میمونن بقیه که امیدشون به مدرکه که تازه اگه شانس بیارن تو ۱۲ ترم تموم کنن میشه حدود ۲۵ سالشون اون موقع دوس دارن زن بگیرن ولی یهو یاد سربازی میفتن میرن بر میگردن میرن سر کار و لی کاملا دل مرده و اینطور میشه که افسردگی اونارو میگیره چون ۳۰ سالشونه و هیچی ندارن تازه میخوان برن سر کار پس سعی نکن با بی احترامی به خانما کارای ریشه ای ترو در نظر نگیری.

جملات ابتدائیتون رو در نظر نمیگیرم. کسی با تلوزیون دیدن راه به جائی نبرده!

خانومِ محترم با صحبت شما کاملا موافقم. اما به نظر شما بهتر نیست یک پسر قبل از اینکه بخواد افسردگی بگیره و نا امید و .. بشه اساسی از جوانیش تصمیم بگیره؟ نظر من اینه که یک دانشجو که وارد دانشگاه میشه باید حداقل بدونه تا ۱۰ سال آینده چه مسیری رو میخواد طی کنه. و اینکه به امید این ننشینه که مدرک بگیره و بره سرِ کار! نه! باید اونقدر برنامه هات دقیق باشه که مدرکت بتونه پله ترقی باشه ، نه آغازِ راه!



بحث رو عوض نکنید!

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 07:50 http://Kntu.BlogSky.Com

طنز یا راسته یا دروغه!
اگه دورغ هست که فقط باید بهش خندید و رفت...
و اگه راسته انعکاس واقعیت های تلخ جامعه است، نباید طنز پرداز یا منتشرکننده ی طنز رو به جرم تلخی های جامعه محکوم کرد!
طرف حساب شما جامعه است نه طنزپرداز....

اگر آینه ها بشکنند، تلخی ها منعکس نمی شوند البته از بین هم نمی روند...

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 07:55 http://Kntu.BlogSky.Com

من خراب روش کوزه ایم!

البته کوزه رو لیلی باید بشکنه و بعد مجنون بگه:

اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی!؟

درود بر مهندس حمیدِ عزیز!

م.خ چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 10:39

روشای پسرونه رو هم بنویس ببینیم کدومشون بهتره!
بیچاره پسرا روشون نمیشه به مامانشون بگن زن میخوان ازین مثلا طنزا مینویسن.
یه موقع به دل نگیری همکلاسی.شوخی بود

پسرا خیلی بچه های خوبی هستند. اگه راست میگید شما هم برای پسرا بنویسید!

روش های خواستگاری
استقبال میکنیم

رضا سوری چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 12:19

باهال بود:)))))

یه دختر! چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 12:25

خیلی بانمک بود کلی خندیم

بابا دخترا٬ یکم جنبه داشته باشین!!!!
این مطلب که درباره دختر های دانشگاه ما نیست که...!!!

ممنون موفق باشید.

ممنون. موفق باشید

حمید توکلی، فناوری اطلاعات چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 12:37 http://Kntu.BlogSky.Com

روشون نمیشه!

من که قبلا بار ها گفتم اینجا هم دوباره میگم!

مامان!
مامان!
مامان!

مامانی من زن میخوام!

من به مامانم گفتم زن میخوام! فعلا در حال جستجوی یک کیسِ مناسب هستیم! :دی! اما فکر کنم کسی که شرایطِ من رو قبول کنه هرگز پیدا نشه!

آه........ مامان یادت که نرفته؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!



موفق باشید دوستان

مهندس سلمان چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 12:44

باریکلا تو یک مرد واقعی هستی.واقعا لذت می برم وقتی می بینم که یک مرد میاد جلو و شجاعانه حقیت رو می گویید .آفرین .

مرسی مهندس . اما کاش میدیدی پای چشم چقدر کبود شده! :دی

ممنون از نظرت

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 18:25

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 19:00

ما مثل شما نیستیم که به این چیزای پیش پا افتاده و دمده فکر کنیم (پیدا کردن همسر)

حمیده احمدی جمعه 1 آذر 1387 ساعت 13:29

با نمک بود

؟؟؟؟؟ جمعه 1 آذر 1387 ساعت 16:12

اقای رشیدی من روش های خواستگاری بلدم

دوست داری میگم
۱ انقدر می ترسی که مامانت اول می فرستی جلو۲ عین ادم میری جلو میگی خانم محترم میشه
باهاتون چند لحظه خصوصی صحبت کنم
۳ روت نمی شه از پشت تلفن میگی میشه یه قرار بذاریم بریم بیروون می خواستم درباره یه امر خیر باتون صحبت کنم۴اقا نمی تونی باش حرفم بزنی چون به پته پته می افتی کاری نداره از طریق چت یا میل بزن۵ بمیر خوب برو زن بگیر دیگه
۶ اما بهترین روش یکی رو که دوستش داری پیدا
کن باش دوست باش چند سال شناختیش یا به
تفاهم رسیدید مبارکه خیلی روش خوبی منم به
همه توصیه می کنم اما سعی کنید خیانت نکنید
چون یه جایی ضربش رو می بینی

جهت اطلاعتون مامانم همیشه دخترخانوم های متشخصی رو به من پیشنهاد میکنن ولی من خوشم نمیاد!

پاسخِ روش ها:

1: مگه میخوام چکار کنم که روم نشه؟ اینکه مادر بره جلو نشونه ی فرهنگ و شخصیتِ خانواده هست

2: من به هیچ وجه نمیرم همچین غلطی کنم! اونها خودشون پیشنهاد میدن و من رد میکنم. شخصیتِ من بالاتر از این حرفهاست!

3:اگه امر خیر در کار باشه مامانم زنگ میزنه! یعنی چی!

4: چت و میل و .... هیچ فرقی نمیکنه! بحث روی شخصیتِ

5: خودت بمیری به حقِ اما حسین!

6: هم موافقم و هم مخالف! دوست ندارم با کسی دوست بشم! اما روش بدی نیست! البته اگه اون خانومِ محترم یکی بهتر نبینه و بره !

به نظرِ من آدم میتونه با یک نگاه به راحتی خواستگاری کنه، بی درد سر و بی مخارج! اگه اخم کرد یعنی نه! اگه لبخند زد و سرشو انداخت پایین یعنی بــــــــــــــــــــــــــــــــــله! اگرم ماتش برد که یعنی میخوام فکر کنم! مابقیشم که تخصصی هست :دی
(حالا از فردا هی چشم نندازین (مخاطب عام - جسارت نشه) تو چشم مناااااااااااااا! من قصد ازدواج ندارم! )



مرسی موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد