KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آخرین مهلت ثبت نام کلاس‌های آموزش عملی حسابداری

    

مهلت ثبت نام در کلاس‌های آموزشی و عملی حسابداری تا آخر این هفته تمدید شد.


علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با شماره‌ی ۸۸۴۷۴۲۰۹ تماس حاصل فرمایند.


تاریخ شروع کلاس‌ها تا آخر هفته اعلام خواهد شد.


طی صحبتی که با مسئولین این موسسه آموزشی انجام شد! ایشان فرمودند اگر تعداد دانشجویان خواجه نصیر به ۱۰ نفر برسد برای این تعداد گروه جداگانه در نظر می‌گیرند.


ضمنا با توجه به ظرفیت محدود کلاس‌ها و زیاد بودن تعداد متقاضیان بهتر است که هر چه سریعتر اقدام شود.


جهت کسب سایر اطلاعات در مورد نحوه برگزاری کلاس‌ها و هزینه ثبت‌نام و اشتغال کلیک کنید


نظرات 9 + ارسال نظر
فائقه زهدی نسب سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 13:00

من هستم!!

کجا باید بایم؟؟؟؟

به دانشجوی امیر کبیر تخفیف نمی‌دن؟

باید با اون شماره تماس بگیرید!

دقیق نمی‌دونم در مورد تخفیف ولی تا اونجایی که فهمیدم گویا به دانشجوی خواجه نصیر 20 درصد و به دانشجویان سایر دانشگاه‌ها 10 درصد!!

باآرزوی توفیق روزافزون

123 سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 13:11

منم هستم!

مهندس علی سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 13:12

برو بابا! سرتون کلاه میذارنا!!

عسگری سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 14:40

من هم میخوام بیام!!

برای چی اینا فرق گذاشتن بین دانشجویان خواجه نصیر و بقیه دانشجوها!!!؟!؟!؟!؟

ما هم 20 درصد تخفیف میخوایم!!!!

حمید-85 سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 14:41

منم هستم

123 سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 14:41



ایول

سپهرسارجانی سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 22:37


من که فکر می کنم کلاسی بسیار مفیدی باشه:
چون اینجوری با یه تیر دو نشون میزنیم.
هم سرکار میریم اونم کاره تخصصی
هم حسابداری که یک رشته مهم و کارساز هست را می تونیم در ممدت 30ساعت یاد بگیریم[:S027

سپهرسارجانی سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 22:42

اون نظر بالایی توسط سپهر سارجانی فرستاده شده .

سمن مومنی-علمی کاربردی چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 09:02

خیلی عالیه...

من هم می‌خوام بیام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد