KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بازدید از اماکن مقدس ادیان مختلف

کانون مهدی یاوران جوان طبق برنامه های از پیش تعیین شده در جشنواره مطلع فجر بازدید از اماکن مقدس ادیان مختلف از جمله مسجد جمکران،کلیسای سرکیس، آتشکده و ... را برگزار مینماید. زمان این برنامه متعاقبا اعلام خواهد شد. لطفا جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه مفید با موضوع مهدویت در ادیان مختلف با شماره 09359345701 تماس حاصل نمایید.برای ثبت نام تا روز جمعه فرصت باقی است.

نظرات 22 + ارسال نظر

موفق باشی!

الیار عاصمی زاده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 14:33

ممنون از اطلاع رسانی

علی منتجبی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 17:30

در باب مسائلی که پیش از این به وجود آمده بود در جلسه ای که ۴ شنبه ی گذشته برگزار شد حمید توکلی عزیز پیشنهادی مبنی بر انجام این طرح به صورت مشترک بین اندیشگاه و مهدی یاوران داد؛ آقای عاصمی زاده ی عزیز نیز اظهار تمایل کردند که این پروژه رو به همکاری اندیشگاه انجام بدهند؛بنده نیز پس از جلسه با شورای مرکزی اندیشگاه پذیرفتم که این طرحی که هم اندیشگاه و هم مهدی یاوران هر یک قصد برگزاری آن را به طور جداگانه؛داشتند به طور مشترک انجام دهیم حتی طبق صحبت هایی که آقای عاصمی زاده با بنده انجام دادند قرار بر این شد تا جلسه ای مشترک بین کانون مهدی یاوران و کمیته ی مذهبی اندیشگاه در این باب تشکیل شود؛جالب است که میبینم بدون در نظر گرفتن حرفهای زده شده کانون مهدی یاوران قصد برگزاری این طرح به صورت انفرادی را دارد و ناهماهنگ عمل می کند.

ممنون از تو دوست عزیز به خاطر یاد آوری این نکته وبازهم قضاوت یکطرفه
طبق اطلاعی که بنده از تصمیم گرفته شده در آن جلسه حضوری دارم قرار بر این بود که در صورت موافقت شورای مرکزی کانون مهدی یاوران جوان(کانون مهدویت) اندیشگاه خواجه نصیر نیز در این طرح مشارکت نماید اما طبق این نظر که برنامه اندیشگاه درباره شناخت ادیان بوده و طرح کانون مهدویت در ادیان که دو موضوع مختلف می باشد تصمیم بر آن شد دو طرح نیز جداگاه اجرا شود.
و آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز و سایر عزیزان در اندیشگاه خواجه نصیر

فرزانه محمدی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 21:06

شما آقای افشار هستین یا آقای دزفولی ؟!

حسین محمدی نصرابادی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 21:24

سلام علیکم
طرف حرف من همه ی شما دوستان هستید!
اقای افشار دزفولی عاصمی زاده منتجبی و خانم محمدی و همه ی عضو های فعال این دو گروه ...(از نظر جهت گیری من را بدونه جهت در نظر داشته باشید) ...بهتر است کمی دوستانه تر ،شفاف تر و بدونه قصد و قرض تر فعالیت ها رو ادامه دهید (دهیم) و به هر شکل وهر سیاست ، و هر نوع انتقاد و جهت گیری ،سعی بر بر حق نشان دادن ، و جهت گیری بهتر داشتن ، سعی نکنید و یکدیگر را مقصر (کوتاهی کننده) در این فاصله ، (یا اسمش هرچیزی که هست) نشان دهید.
فکر میکنم یکم متن از نظر نگارشی و سلیس و روان بودن مشکل دارد اما اگر کمی با تامل بخوانید متوجه منظورم خواهید شد.
موفق و سربلند باشید

به عنوان عضو ساده ی شورای عمومی انجمن ها، به عنوان یک همکلاسی یا به عنوان یک دانشجو، در حال مشاهده ی رفتارها و برخوردهای اعضای شورای مرکزی انجمن ها هستم...
خیلی ها چونان بنده نگاهشان به شماست!

اگر این نگاه ها را رایگان به دست نیاوردید، رایگان از کف ندهید که چشم ها دنبال بزرگواری ها هستند نه بزرگ نماهایی ها!

موفق باشید...

الیار عاصمی زاده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 22:22

با سلام و درود بر همه عزیزان و همکلاسی های بزرگوار
فکر نمی کنم سیاست کانون به گونه ای باشد که به دنبال مقصر شناختن یا مقابله با کسی یا گروهی باشد !!!!!

دوستان من املای نانوشته غلط ندارد !
اما اگر این جرات را به خود دادیم تا در میدان فعالیت برای دانشجویان قرار بگیریم نباید هدف تخریب دیگران برای بزرگتر نشان دادن خود باشیم!!

اگر آمدیم صادقانه و فقط برای دوستان خود فعالیت کنیم صادق باشیم در راه خود و صادقانه قدم در وادی خدمت بگذاریم !!



حمید جان این نگاه ها رایگان بدست نمی آید مگر با تلاشی صادقانه !!!!

حسین جان ممنون از تذکرات بجا !!

علی منتجبی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 22:32

برخی از بزرگتر ها یک ضرب المثل خوبی را استفاده می کنند:
دست پیش میگیری که پس نیفتی؟
آقای عاصمی زاده ای کاش به جای متن بالا جواب می دادید که آیا این مراسم قرار بود مشترک برگزار شود و خود شما گفتید صبر کنید این طرح را مشترک انجام دهیم یا نه؟ و آیا قرار بود تا شما و کمیته ی مذهب اندیشگاه در راستای چگونگی برگزاری این مراسم جلسه داشته باشید یا نه!!!!؟
از تذکرات به جای دوستان خوبم حمید و حسین عزیز کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

الیار عاصمی زاده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 22:48

سلام بر همکلاسی بزرگوار
جناب آقای منتجبی

طبق پیشنهاد جناب آقای توکلی در جلسه چهارشنبه هفته گذشته قرار برگزای مشترک این برنامه منوط به موافقت شورای مرکزی کانون بود چون فکر کنم باید در کار گروهی طیع تفکرات جمعی باشیم که در این موضوع در شورای مرکزی کانون مطرح شد و مورد توافق اعضا قرار نگرفت چون هدف کانون از برگزاری این مراسم شناخت مهدویت در ادیان الهی بود که در ۲برنامه یکی بازدید از اماکن مقدسه ادیان الهی دیگر بود و دیگری اردوی قم - جمکران ولی هدف اندیشگاه از برگزاری چنین برنامه ای معرفی ادیان الهی بود که هر کدام به صورت مجزا و در یک برنامه قرار بوده که انجام شود !

فرمودید من قرار برگزاری نشست مشترکی با کمیته مذهبی اندیشگاه داشتم که فکر کنم اولا حضور چه شخصی به عنوان نماینده کانون منوط به تصمیم نهایی شورای مرکزی بوده و جلسه مذکور برای بررسی دیدگاه ها و شرایط برای برگزاری مناظره بین دو تشکل با حضور اساتید برجسته بوده نه برگزاری این مراسم !!

دوست من شما را به تفکری منطقی در باب صحبت های گذشته دعوت می کنم تا اینگونه با عصبانیت نظر ندهید و مسائل مختلف را به هم ربط ندهیم!!!!!

جناب آقای منتجبی از شما به عنوان نماینده اندیشمندان اندیشگاه خواجه نصیر یا به عبارت دیگر دبیر این تشکل دانشجویی کمی رفتار منطقی انتظار می رود !

حسین محمدی نصرابادی دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 23:50

دوستان عزیر پیشنهاد می کنم یک بار دیگر نظر قبلی من را بهمراه این قسمت دوباره بخوایند!
( طبق صحبت هایی که شما بعنوان نماینده های هر گروه انجام می دهید، قول و قرار هایی گذاشته شده که هر روه با توجه به صلاح دید خودش انگونه که خواسته آن را عملی کرده است و گروه دیگر در آن مورد اشتباه کرده است (یا چیزی در این حدود) و نظر خانم محمدی هم می تونه به نوعی بیان نوعی بی اعتمادی مختصر باشد و یا شایدم من در اشتباه هستم و فقط نوعی طرح سوال ساده !!
بهتر است با خودمان روراست تر باشیم .!
موفق و سربلند باشید

الیار عاصمی زاده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 23:59

حسن جان به خود می بالم که همکلاسی های بزرگواری همچون شما دارم!

اما رعایت اعتدال در نوع رفتارها و برخوردها و حتی سخن گفتن در مورد همدیگر را فکر کنم بعضی از تشکلهای دانشجویی ما باید از نوع یاد بگیرند !!!

بازهم ممنون از شما دوست عزیز

علی منتجبی سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 00:17

آقای عاصمی زاده ی عزیز اولا منطق در سخنان و رفتار شما حکم نمی کند نه بنده زیرا که در وعده هایی که می دهید دچار خلف وعده می شوید در حالی که بنده به عهد خود پایبند بودم؛البته شما به کار خود ادامه دهید که دوستان خلاق در اندیشگاه طرحهای جالب تری را جایگزین کردند.اندیشگاه و بنده در این قضیه به تعهد اخلاقی و کلامی یی که داده بودیم پایبند بودیم و منتظر اعلام زمان جلسه از طرف شما بودیم.
از شما به عنوان دبیر مهدی یاوران توقع می رفت به سنت مهدی و آیه قران((اوفو بالعهود)) کمی پایبند می بودید.به کار خود ادامه دهید.اما بدانید که خلاقیت در انتخاب طرحها بسیار مفید است.
موفق و پیروز باشید.

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 00:28

دوست عزیز من علی جان

خلف وعده ؟

عرض کردم که در جلسه مذکور نیز مشارکت اندیشگاه در برگزاری این طرح منوط به تصمیم شورای مرکزی بوده چون معتقد به کار گروهی هستیم پس مطیع تصمیم جمع نیز باید بود !
من کلامی البته به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی کانون مهدویت موافقت مشروط خود را اعلام کردم اما شرط بنده برای این همکاری موافقت دیگر دوستان بود که متاسفانه مورد توافق قرار نگرفت پس فکر کنم خلف وعده ای از سوی بنده حقیر صورت نگرفته !!!!!

بله خلاقیت و نوآوری سرلوحه تصمیمات کانون است چون فکر کنم یا برگزاری برنامه ای متنوع و جدید این تفکر را به معرض نمایش عموم گذاشتیم
چون طرح همایش مهدویت و برگزاری این برنامه ها از ماه ها پیش برنامنه ریزی شده زمانی که اکثر کانون ها و تشکلهای دانشجویی ما در رکورد کامل بسر می بردند !!!!!!

دوست من طرح مذکور ماه ها پیش مورد بررسی شورای کانون قرار گرفت حتی هماهنگی های لازم با موسسه گفتگوی ادیان و نمایندگان مجلس اقلیت های دینی نیز صورت گرفت!!!!!

من نیز برای شما و سایر دوستان بزرگوار در اندیشگاه خواجه نصیر توفیقات روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 00:42

اما دوست من فکر کنم نگاهی گذرا به کارنامه فعالیتهای تشکل های دانشجویان داشته باشیم به وضوح نو آوری و گستره فعالیت آنها قابل رویت است !!!!!

فکر می کنم مشکل از اونجایی شروع شد که بنده موقعی پیشنهاد برگزاری این برنامه با همکاری متقابل کانون و اندیشگاه رو دادم که جلسه تقریبا تمام شده بود و دوستان در حال رفتن بودند!
برای همین فرصت نشد که صحبت های اولیه در این مورد به صورت کامل و واضح بیان گردند!

الیار جان هم به مانند علی جان از برگزاری مشترک این طرح استقبال کرد اما شورای مرکزی محترم کانون با این امر مخالفت نمودند!

البته شورای مرکزی کانون در تصمیم گیری مستقل است اما نباید فراموش کرد اگر طرح به صورت مشترک برگزار شود طبعا اهداف از پیش تعیین شده ی دو طرف کمی تغییر می کند، نحوه ی برگزاری طرح شاید آنطور که طرفین می خواهند نشود اما این دلیل برای مخالفت با برگزاری مشترک طرح کافی نیست، اتفاقا این تفاوت ها در نظرات باید باشد تا طرفین میزان ظرفیت کار گروهی و احترام متقابل را بار دیگر تمرین نمایند!

هدف از برگزاری مشترک فقط بهتر برگزار شدن نیست، بهانه ای برای نزدیک شدن هم هست، این بهانه را نباید به خاطر برخی تفاوت ها در اهداف به این راحتی از دست داد!

به نظرم حتی اگر لازم است بد نیست هر دو طرف نه تنها در برگزاری بلکه در تدوین طرح هم همکاری نموده، دوباره طرح را با کمک هم ویرایش و تدوین نمایند تا دیگر هیچ اختلافی در اصل طرح نماند!

به امید رفع سوء تفاهم های به وجود آمده....
موفق باشید!

صالح سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 08:45


الیار من صالحم من که نیاز به ثبت نام ندارم

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 10:49

ممنون حمید جان از نظر شما ولی فکر کنم کار گروهی یعنی احترام به نظر جمع و بنده حقیر کاری جز مطیع بودن از تصمیمات شورای مرکزی که خود نیز جزئی کوچک از این مجموعه هستم نکردم!!!!!!!!

موفق باشی

اگه به نظر اعضای شورای مرکزی کانون بی اهمیتی میکردی به درد جرز دیوار هم نمی خوردی که....

موفق باشی!

رویا IT سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 12:08 http://\\:qJJd

چرا یه کنفرانس نمی گذارید که همه اعضای شورای مرکزی هر دو تشکل درش حضور داشته باشن و به یک نتیجه برسن؟

من روز ۴شنبه انتظار نداشتم اجرای برنامه مشترک قطعی شده باشه ولی مطمئن بودم با حضور اعضای شورای مرکزی دو تشکل این مسئله مورد بحث قرار بگیره!

از هر دو طرف گفتگو گله دارم:
هم آقای منتجبی که به نظرم باید روی نظری که می نویسند ۲ بار فکر کنند٬
هم از آقای عاصمی زاده که طرح برنامه مشترک رو فقط با اعضای شورای مرکزی خودشون بررسی کردند٬ در حالی که بحث طرح مشترک باید مشترک روش فکر می شد! اینطوری شاید اعضای اندیشگاه هم به همین نتیجه شما می رسیدند و بحث بسیار محترمانه و دوستانه ختم می شد به امید طرح هایی دیگر!!

به ظاهر دوستید اما جنگ سرد راه انداختید! خواهشا یه کنف بگذارید!

موفق باشید!! !

نیما com سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 21:00 http://jabeabzar.com

مهدی یاوران و صداقت؟
مهدی یاوران و راستی؟
شوخی جالبی بود حتما تو بخش طنز و سرگرمی یکی اینو پست کنه.

[:S006:] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 11:57

چتونه شماها!
نمیتونین یه حرف معمولی بهم بزنین؟
من فکر نمیکنم اینجا مهدکودک باشه که کلی آدم نتونن درست با هم حرف بزنن !
آقای عاصمی زاده بهتره به فکر همکاریه بیشتر باشید!
آقای منتجبی تو همین نظرات بارها گفته شد که هدف شما شناسوندن ادیان بوده و هدف کانون بحث در مورد شناخت مهدویت در ادیان الهی بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 17:11 http://\\:qJJd

آخیش!! بالایی کی بود؟ دستش درست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد