KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

فکر درگیری افراطی.....

اگه به فکر کردن علاقه داری و دوست داری که فکر کنی(!!!!)این چند خط رو بخون تا شاید فکری کرده باشی.....

خیلی فکر کردم و هنوز هم دارم فکر می کنم.نمی دونم این فکر کردن تا کی ادامه داره(!!!!) اصلا مگه میشه آدمی حیات داشته باشه ولی به خود و اطرافش فکر نکنه؟!!!!...... خیلی تو خودم غرق شده بودم..... اولین بار بود که اینقدر غرق در افکارم بودم.....داشتم فکر می کردم که نکنه من خودم نیستم(؟!!!  ) یا شایدم همیشه همین بودم ولی خودم رو داشتم فریب می دادم........دچاره خود درگیری فکری شده بودم......ولی بد موقعی بود.وسط میان ترم ها.......من هم که همیشه عادت دارم بخندم دیگه این کار هم برام سخت شده بود!!!!باز هم با خودم فکر کردم ....... مغزم ویروسی شده بود........رو یه مسیر مار رو بودم................یک دره ۸۵ درجه ای جلوم.......میخواستم داد بزنم........ولی نمی تونستم........می خواستم بپرم ولی بالی نداشتم........به پرتگاه رسیده بودم....اگه داد میزدم سنگها می ریخت رو سرم.......... پریدن هم کار من نبود چون بالی برام نمونده بود.......پس نشستم و فکر کردم.......فکر!!!فکر!!!فکر!!!! یک دفعه گوشیم زنگ خورد و پریدم از خواب تا بیام گوشی رو وردارم قطع شد(بچه ها میس انداخته بودن).......خواب هم پرید. ساعت رو نگاه کردم دیدم یه ربع به دهه!!!جفت کلاسای ریاضی م و الک مغ پرید.پس شروع کردم به این فکر کنم که به چی داشتم فکر می کردم(؟؟؟؟  ) و هنوز هم دارم فکر میکنم ...... چون زنده ام و حیات دارم و هنوز نتونستم معماهای درون خودم رو حل کنم....

پس چون گذشته به خوابم و به آینده و خوابهام فکر می کنم......

نظرات 9 + ارسال نظر



------------------------------------------------------------------------------------------

ترجمه ی برخی لغات به کار رفته در متون دانشجویی:


الک مغ = الکترومغناطیس

دیف = حساب دیفرانسیل

آز = آزمایشگاه الکترونیک/شبکه/فیزیک/پایگاه داده ها/سیستم عامل/شیمی/آئرودینامیک/مکانیک سیالات/ماشین های حرارتی/سنتز مواد عالی/سیستم های کنترل خطی/علم و مواد/ ....

تازه یادت رفت اینو بگی؛
ریاضی م=ریاضی مهندسی :دی

پویا ضیایی کندری شنبه 25 آبان 1387 ساعت 21:16

یه سوالی اینجا مطرح می شه و اینکه حالا چرا حتما دره ای ۸۵ درجه باشه؟؟؟
احتمالا با شام مقادیر زیادی نوشابه گازدار میل می کنی... و یه احتمال دیگه هم اینه که بالش زیر سرت زیادی گندس!

علی رستمی - فن آوری اطلاعات شنبه 25 آبان 1387 ساعت 21:30

خوب میشی پسرم

د شنبه 25 آبان 1387 ساعت 22:47

فکرم ته کشید

تاتی شنبه 25 آبان 1387 ساعت 23:28

عجب!!!

س.ش یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 00:04

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 02:39

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 09:57

رویا IT یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 13:18 http://@|@\\:qJJd

لطفا حداقل به فسفر ها رحم کنید!

حالا یکی از فکرای من:
یادمه اول دبیرستان تمام فکر و ذکرم این شده بود که نکنه خدا فقط منو آفریده و تمام زندگیم یه فیلمه٬ آدم هاش واقعی نیستن و ...

بعد از ۲ سال سوال و تحقیق نتونستم به جوابی برسم! پس تصمیم گرفتم اگر هم دنیا فقط یه فیلمه٬ حداقل نقشم رو توش خوب بازی کنم!
حالا به این فکر کنید! !!

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد